Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hop up`s

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det kommer mye tøft til bajaèn,men at de for solgt disse bodyene er et mysterium for meg..

Ja så koster den "bare" 300$
    www.mobilerobotplatform.com

Comment

• Vel, var vel noe av det styggeste jeg har sett!
      OTteknikk.com

Comment

• Denne tror jeg att jeg kommer til å skaffe meg

Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

• Det der var en smart løsning
          Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
          Radio: Spektrum DX8

Comment

• Originally posted by Jon M View Post
            Det der var en smart løsning

Enig, også får man kjøpt ekstra ringer slik att man kan ha ett komplett nytt luftfilter med outerware osv liggende klart. Byttet på 2 sek...

Og noe enklere å sette på outerware når ikke hele driten sitter på bilen

En Baja

Comment

• Originally posted by Mr-Online View Post
              Enig, også får man kjøpt ekstra ringer slik att man kan ha ett komplett nytt luftfilter med outerware osv liggende klart. Byttet på 2 sek...

Og noe enklere å sette på outerware når ikke hele driten sitter på bilen
              å sant så sant.Men det er jo litt stiv pris må jeg da si.men en genial løsning da

Comment

• Originally posted by dyver View Post
                å sant så sant.Men det er jo litt stiv pris må jeg da si.men en genial løsning da

Enig i att prisen ikke var veldig morsom, meen alt kommer ann på hvor mye man ønsker da... og hvor DRIT lei man er av å fikle med outerware filter, samt hvis man skal ha løp... så genialt da... inn i pit, 2 sek nytt luftfilter med outerware, mens nabo'n står i 5 min...

En Baja

Comment

• Er hvertfall noe dritt å få på det hælvete nå!!
                  Har vurdert RN filter, da bruker man bare slangeklemmejart istede.
                  Får se. Kjenner jeg meg selv rett, så blir det med på neste bestilling fra daves...
                  OTteknikk.com

Comment

• Originally posted by Ignifer View Post
                    Er hvertfall noe dritt å få på det hælvete nå!!
                    Får se. Kjenner jeg meg selv rett, så blir det med på neste bestilling fra daves...

SAmme her, har akkurat kjørt en bestilling nå, men den var out of stock :-(

En Baja

Comment

Er hvertfall noe dritt å få på det hælvete nå!!
                      Jeg hadde den med slangeklemme,men etter vært som jeg tok den av og på,så begynte klemma og grave seg inn i gummien til den var igjennom,men det kan jo være meg som ikke kjenner min egen styrke he he.

Comment

• Da kan ihertfall ikke jeg kjøpe den, skur for hart til hele tiden.
                        Skulle hatt innbygd moment i håndleddet..

Skulle sett sammen framakslingen på en Fantuzzi sidelaster på jobben.
                        Skrudde til banjokoblinga til bramseslangen så hart att jeg reiv den i filler.
                        Fantuzzi er fra Spania, og det er ett helvert å få tak i deler. Hehe, da var sjefen fornøyd gitt. Men maskina går jo nå, med en treplugg i kalipperen, så ingen skade skjedd. hehe
                        OTteknikk.com

Comment

Da kan ihertfall ikke jeg kjøpe den, skur for hart til hele tiden.
                          Skulle hatt innbygd moment i håndleddet..

Skulle sett sammen framakslingen på en Fantuzzi sidelaster på jobben.
                          Skrudde til banjokoblinga til bramseslangen så hart att jeg reiv den i filler.
                          Fantuzzi er fra Spania, og det er ett helvert å få tak i deler. Hehe, da var sjefen fornøyd gitt. Men maskina går jo nå, med en treplugg i kalipperen, så ingen skade skjedd. hehe
                          HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• He He .Dette må være dagen`s hop up.

Comment

• Akkurat som om bajaen ikke tok nokk plass fra før
                              HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• Såppas ja kommer i samme gate som det hundebåndet som var diskutert for ei stund siden...
                                OTteknikk.com

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X