Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale Bilder & Film

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Måtte jo legge ut bilder jeg også

    Siden mange legger ut bilder av sine strøkne biler så får vel jeg legge ut
    min "pene" Polyester forsterkede RR
    Attached Files
    Last edited by ingar0001; 28 March 2008, 18:01.
    mini-z awd.....T-rex 250----t.rex500cf---
    rc-racing.no

    Comment


    • Får legge ut noen bilder fra helgens gjøremål jeg også da. Da med litt Baja 5B+
      Attached Files
      Robert Birkevaag 71 mod
      Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

      Comment


      • Og noen fler.
        Attached Files
        Robert Birkevaag 71 mod
        Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

        Comment


        • Etter et par uforutsette snags så er endelig bilen klar for peøvestart i morgen :mrgreen::mrgreen::mrgreen: Det eneste som jeg ikke er 100% fornøyd med nå er at det er litt feil høyde-vinkel på gassarmen slik at den henger seg litt opp etter bremsing. Jeg få se om jeg finner noen god løsning på dette etterhvert. Et par bilder her med dårlig mobilkamera og dunkel belysning. Bedre bilder fra orntlig kamera og dagslys kommer. Karossen er ikke lakkert enda, men det kommer selv om det fortsatt vil ta litt tid.
          Attached Files
          sigpic
          Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

          Comment


          • Da har jeg endelig fått fyra opp bilen, alt fungerte glimrende. Da dette er første gang jeg noensinne har skrudd på noe som har med motor å gjøre så ble jeg faktiskt ganske imponert av at greiene i det heletatt startet, men jeg har fått utrolig bra hjelp av Egon da. Har vist enda ikke fått laget lufting til tanken, får gjøre når jeg kommer hjem i kveld. Etter sterke advarsler fra Egon så turte jeg ikke å gi mer gass en at bilen såvidt trillet fremover før jeg kjører den inn.

            Sender også en utrolig stor takk oppover til Skarnes da Egon har hatt utrolig stor tolmodighet med maset og di utrolig teite spørsmåla jeg har kommet med. Sikkert noe av det teitesta han har hørt innen RC. Jeg husker spesielt denne episoden godt:

            - "Første gang du starter pumper du bensin slik at bobla er full, setter på choken og drar til den starter"

            - "Øh, da har jeg ett spørsmål til. Hvor er choken hen?"

            - "HAHAHA, ja lykke til gutt, hehehe"

            Hehe, prisløst
            Attached Files
            sigpic
            Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

            Comment


            • et par til
              Attached Files
              sigpic
              Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

              Comment


              • Her er utkastet til nye genser/jakker/capser osv.....

                Trenger noen tilbakemeldinger på denne..........:wink: (For Harry?)

                OBS!
                Bildet er selvsagt mye større, men jeg fikk ikke plass til hele bildet på skanneren min.....
                Dessuten skal skriften stå i bunn under Monstertrucken.....ikke på topp slik det står idag.......

                sigpic
                Tlf 4691 0501

                Comment


                • 2 FS MT. Video 2 var den mest underholdende. Ser ut som morsomme biler det, men legg merke til bakhjula i svingene.

                  http://www.youtube.com/watch?v=OpqXHKzsVo4
                  http://www.youtube.com/watch?v=mKvFrBqQgDQ
                  sigpic
                  Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

                  Comment


                  • Denne var heftig
                    Attached Files

                    Comment


                    • Nylakka Smartech traveller

                      Har lakket utenpå,men har brukt 2 lag grunning,2 lag rød lakk og et lag med gullflak lakk..

                      Morro å se på første turen med det om det faller av mye lakk.Går jo ikke ann å få tak i blankt karosseri til den,bare hvitt..Har ikke så god erfaring med å lakke uttapå,men men..Ser ivertfall bra ut nå...Skulle ha gjort noe med felgene også men..får være som de er...
                      Attached Files
                      Har solgt alt jeg har

                      Comment


                      • Da var wheelie bar montert.

                        Beklager uskarpt bilde på en av dem. Så ikke før jeg kom opp at fokusen hadde fokusert på asfalten.

                        Den er litt lav i fronten, men støtdemperne foran er byttet ut nå så den er "i vater" med bakken. Det som er festet på panseret med tape er en provisorisk frontlykt\ballast (sykkellampe).
                        Attached Files
                        Last edited by Motörhead; 6 February 2008, 22:42.
                        sigpic
                        If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                        If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                        Comment


                        • Her er en film der noen tester NOS på en FG MT....... kan jo ikke si at det blir så veldig gøy å kjøre når bilen bestanding går på bakhjula...!

                          This is the first video, second video now available - FG Monster Truck Nitrous Oxide Testing Part 2Allanach Racing's FG Monster Truck with nitrous setup - te...
                          FG Marder Race || Protech Enigma XS til salgs

                          Comment


                          • Han skulle ha montert det på denne istedet. 8x8 MCD. Husker ikke om den er posta tidligere.

                            http://www.youtube.com/watch?v=Q5k5OiHVJjY&mode=related&search=Rc%20MCD
                            Last edited by Lathly; 7 February 2008, 19:38. Reason: glemte linken
                            sigpic
                            Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

                            Comment


                            • Da er MCD'n testkjørt med piggdekk, det er helt rått å det sitter, nå er det ingen problemer med å få kreftene ned i bakken lenger...
                              Attached Files

                              Comment


                              • Da begynner baja`n og bli ferdig va synes folket ... lagde pigg dekk også
                                ...det funker nesten for bra....
                                Attached Files
                                Remi Nilsen 78 mod.. mcd baja 1000!!!!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X