Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Magic G4/S Forum

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

1 gir

Ja stemmer det er metalldelen på spuret jeg ikke får av. det ser ut som om det er en sekskantet skrue, men jeg får den ikke av. er det noen hemmelige triks for å få den av i to deler så jeg får satt inn nytt tannhjul. Jeg skjønner verkelig ikke hvordan jeg skal få den av!
    Trond Eylertsen

Comment

Originally posted by webtrond View Post
      Ja stemmer det er metalldelen på spuret jeg ikke får av. det ser ut som om det er en sekskantet skrue, men jeg får den ikke av. er det noen hemmelige triks for å få den av i to deler så jeg får satt inn nytt tannhjul. Jeg skjønner verkelig ikke hvordan jeg skal få den av!
      Skal se etterpå.. prøve på min.

Comment

1 gir

Originally posted by wuzzboy View Post
        Skal se etterpå.. prøve på min.
        Wuzzboy - fant du ut noe. sliter litt her.

Takk for hjelp...
        Trond Eylertsen

Comment

Wuzzboy - fant du ut noe. sliter litt her.

Takk for hjelp...

Beklager.. glemte det helt bort.
          Har fått meg XRAY NT1 holder på og montere...
          Jeg skal se i morgen (fredag). Men hvis du fremdeles ikke har fått det av så må du nok kjøpe ny den stål greia. De har sikkert limt den.

Comment

Du har sikkert funnet ut av det for lenge siden; sekskanten har linksgjenger, skru "motsatt" vei, så løsner den
            Øistein Mo
            Grenland Modellbilklubb

Comment

angående manual til g4s

er det noen som har en internett side på manual og skjemaer for team magic g4s bilen .. kjøpte bilen brukt og da fikk jeg ikke med dette.
              Otto
              Team losi 8ight x 3---spektrum dx3r---tamiya bil ---one ripped ansmann virus
              mye annet rart

Comment

takk takk gleder meg til å få igang bilen
                Otto
                Team losi 8ight x 3---spektrum dx3r---tamiya bil ---one ripped ansmann virus
                mye annet rart

Comment

forskjell på g4 Le Mans og touring

Originally posted by Larzaruz View Post
                  Forskjellen der er at den/de billigste er Le Mans biler altså 1:10 track ikke 1:10 touring. Jeg er usikker på akkurat hva som er forskjell på det, om det bare er karosseriet eller om det er noe mer. I såfall veldig dyrt karosseri Fant ut at Le Mans har et G4 Flash Quick Change Tire System som krever litt spesielle dekk.
                  Men hvis du er på jakt etter en ikke RTR bil ville heller kanskje sett på denne siden.

Der har du RS og JS utgavene, de helt nyeste. Der RS er den helt siste og råeste utgaven av G4(unntatt G4+ som bare er laget 999stk. av), men disse er ikke RTR.
                  Hei! forskjellen på Le Mans og touring er at: le mans`n har 15 motor og lola body og blå eloksert alu på chassi,demper tårn og servoplate.
                  Touringen har 12 motor og touring body og orange/svart alu.
                  Flash Quick Change tire system er Option fra k-faktory!

Har selv 3 stk g4, 1 stk Le Mans,1stk g4s og 1stk g4+ nr.688
                  www.buggyshop.no TEAM BUGGYSHOP
                  CASTER RACING ZX-1.5R&S10B SAVOX GO-Engines 4PK
                  +++

Comment

Team magic g4+ evo

Her er den nye bilen,må si jeg har litt lyst

Noen som har denne bilen?
                    Last edited by njoy; 4 February 2009, 17:14.
                    +++

Comment

Dæven den bilen der er jaggu fet

Comment

Originally posted by rolfern View Post
                        Dæven den bilen der er jaggu fet

Og med G4 Quick Change Tire System,så må dette være den grommeste 1/10 on-road bilen på dagens marked!
                        Hvis jeg skulle kjøpe denne,ville jeg ventet å se til sommeren om den kommer med dette systemet!

Quick Change Tire System burde vel komme for fult på 1/10 også,har jo vært på 1/8 lenge.
                        Men foreløbig er det ikke så lett å få tak i dekk til dette system synes jeg,så jeg venter litt med det,selvom kjøpe lysten er stor,hehe
                        Er ikke så proff at jeg trenger det enda
                        Men det hadde vært digg å ha skiftet dekk og ut å kjøre før de andre hadde rukket å finne frem hjul-nøkkelen,hehe
                        +++

Comment

hei

Har nettopp bytta til meg en g4 le mans bil som er helt ny. men fikk ikke med lader til fail batteriet eller hva de kaller det. Lurer på om noen vet om hvor man kan få tak i en slik lader? Er et 6v 650mah standar bat.

Comment

Originally posted by hakonhoil View Post
                            Har nettopp bytta til meg en g4 le mans bil som er helt ny. men fikk ikke med lader til fail batteriet eller hva de kaller det. Lurer på om noen vet om hvor man kan få tak i en slik lader? Er et 6v 650mah standar bat.
                            Grattis med bil Lader får du i en rc-butikk eller kjøp på nett,feks.elefun.no..,batteriet på 650mah har litt lite kapasitet,men funker greit på standard-utstyret som følger nedMener huske det som satt i min er på 850mah.

Bare å komme seg på bane
                            +++

Comment

jeg kjører en G4+.. Har et par G4 liggende også. G4+ er iallefall satt opp godt med en Novarossi 12 motor, K factory eksos, Spectrum dx 2 radio og servoer.

Må bestille noen deler, noen som selger G4+ deler og kan sende som gave? For å slippe toll etc..

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,684   Posts: 440,454   Members: 8,163   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, gaffelape.
                              Working...
                              X