Announcement

Collapse
No announcement yet.

FORSLAG TIL NM ORGANISERINGEN I 2009 (offroadklassene)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    skulle blåst liv i den gamle banen i Drammen, og kjøpt og betalt naboen eller noe for at han skulle holde fred.
    MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
    TRF-415MSXX
    DEX410

    Comment


    • #32
      nei jeg skal ikke ha hopp som rekker til månen kim.
      men nesten
      du skjønner sikkert hva jeg mener,vi har ikke så mange kule hopp her i norge,
      synes jeg.

      Comment


      • #33
        Originally posted by jan erik kåsa View Post
        nei jeg skal ikke ha hopp som rekker til månen kim.
        men nesten
        du skjønner sikkert hva jeg mener,vi har ikke så mange kule hopp her i norge,
        synes jeg.
        Et hopp er nå hva du gjør det til da kåsa! Skulle sett meg her i går hvor jeg tok en perfekt baklengs salto med telemarknedslag på andre del av quadruppelhoppet på Hvervenbukta. Gikk jo ikke bra da men skikkelig kult var det!
        "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

        Comment


        • #34
          i spydeberg har jeg prøvd og lage noen kombier som krever en "tidlig" landing før en sving for og ha nok fart til og klare neste kombi osv
          Last edited by Robert kay; 28 September 2008, 16:12.
          www.RCsenteret.no

          Comment


          • #35
            Originally posted by Robert kay View Post
            i spydeberg har jeg prøvd og lage noen kombier som krever en "tidlig" landing før en sving for og ha nok fart til og klare neste kombi osv

            det er sånt som er kult.
            men husk at de må vere i en rytme som du klarer nesten gang på gang.
            du skjønner sikkert hva jeg mener.
            blir morro å se banen deres

            Comment


            • #36
              Originally posted by extra View Post
              Men til de banene i vest, er de godkjente for NC løp? Har/skal Spydebeg søke om løp i 2009?

              Vi stresser jo med å få til bane i Kr.sand også, men å få på plass alle fasiliteter slik at den kan bli godkjent for NC runde, ligger nok litt lengre frem i tid.

              Det blir jo jævla bra hvis det blir flere buggy baner i landet da.
              Hva skal til for at en bane er godkjent for NC løp egentlig? Er det ennå en ny regel? Vi har hatt to NC i 1:8 i Trondheim, men vi vet ikke om de har vært på godkjent bane da
              Stian Skogstad TRCBK
              Jconcepts BJ4WE - Team Associated B4 - Team Associated RC18MT - Team Associated RC8 - Corally RDX - Corally SP12x - M05 PRO - Axial AX10

              Comment


              • #37
                Vil tippe kiosk, vann, kompressor, dass osv...i tillegg til at størrelsen på banen oppfyller kravene fra forbundet. Aner ikke nøyaktig hva de går ut på, men vil jo tro at en 100m bane uten hopp ikke er godkjent, he he...

                Vi har en privat bane som vi kjører på i klubben, men den har ikke noen fasiliteter. Lengde snaue 200m lang. Da er det ikke lett å arr. NC runde der ihvertfall
                TEAM ELEFUN

                Comment


                • #38
                  hvis dere jager nc runder er dere på tur i utgangspunktet. i år har det jo vært nm runder. kravene står på forbundets sider
                  MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                  TRF-415MSXX
                  DEX410

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X