Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nordisk elektro touring i Skien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Jeg tviler sterkt på at noen utlendinger har fått med seg at vi manglet et par funksjonærer sånn 3 måneder før løpet.

    Men du er søt når du vil være med å diskutere med de voksne Martin - det skal du ha
    mvh, Espen Grimsgaard ('75)
    [[ har en kunst-pause.. ]]

    Comment


    • #77
      Originally posted by espeng
      Jeg tviler sterkt på at noen utlendinger har fått med seg at vi manglet et par funksjonærer sånn 3 måneder før løpet.

      Men du er søt når du vil være med å diskutere med de voksne Martin - det skal du ha
      Ikke vet jeg, men det ble jo annonsert som avlyst, det setter vel ikke arrangementet i godt lys. Men jeg håper jo som alle andre at det kommer noen utlendinger, det hadde vært noe.

      Takk takk Espen, du er ikke så værst i lærtanga du heller...
      Martin Sørlie - 1985
      TLR - Absima - Spektrum
      Darkspeed Racing
      www.teamsmallsize.com

      Comment


      • #78
        Ja, la oss håpe det. Ville vært skikkelig kjedelig om GMBK hadde ødelagt Nordisk Mesterskap 2006.
        mvh, Espen Grimsgaard ('75)
        [[ har en kunst-pause.. ]]

        Comment


        • #79
          Originally posted by espeng
          Ja, la oss håpe det. Ville vært skikkelig kjedelig om GMBK hadde ødelagt Nordisk Mesterskap 2006.
          Hvis du trodde det var slik jeg mente det, tar du i det minste feil. Men det kan nok være lurt å være litt mer tilbakeholden når man tross alt har god tid til det!
          Martin Sørlie - 1985
          TLR - Absima - Spektrum
          Darkspeed Racing
          www.teamsmallsize.com

          Comment


          • #80
            Forbundet klarer jo og sende ut masse info om andre nordiske løp på forum i andre land men ikke el touring??? lurer på hvorfor det ikke skjer med EL touring???? gidder de ikke eller er det ikke intr nok om sommeren?????

            Comment


            • #81
              Jeg er nok ganske sikker på at invitasjonen er sendt ut til andre land John. Jeg har også postet den på www.rsb.se som er det svenske forumet. Men det er ikke mange som har lest den der
              mvh, Espen Grimsgaard ('75)
              [[ har en kunst-pause.. ]]

              Comment


              • #82
                Her er den "offisielle svenske siden" som noen i forbundet vårt er moderatorer på når det gjelder NM eller nordisk mesterskap




                Den siden du reffererer til er privat eid side

                Comment


                • #83
                  Hvor får jeg kjøpt B-medium(eller tilsvarende) innlegg?
                  Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                  “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by Stusdal
                    Hvor får jeg kjøpt B-medium(eller tilsvarende) innlegg?


                    Er ganske sikker på at vi har en bøtte eller tre...
                    Martin Sørlie - 1985
                    TLR - Absima - Spektrum
                    Darkspeed Racing
                    www.teamsmallsize.com

                    Comment


                    • #85
                      Som kommentar til John sine spørsmål:
                      1. Det er oppgaven til hver enkelt fødersasjon å promotere løp - også nordiske.
                      2. Som det bemerkes, ja - jeg har vært aktiv med å forsøke å promotere løp i Norge, men det er faktisk noe jeg gjør når jeg har tid/mulighet - ikke min jobb...
                      3. Forumet til SBF/RB, har ett tema for Nordisk Mesterskap. Disse kan selvfølgelig benyttes også av arrangører. Hele poenget var å forsøke å samle info ett sted. Hvorfor SBF har registrert meg som moderator har jeg ingen anelse om, men det stemmer at jeg er registrert som det når det gjelder Nordiske Mesterskap på deres forum.

                      Jeg tror beste PR er hva førerne selv kan gjøre - kontakte venner i de andre landene og få dem til å delta

                      I tillegg til at alle nordiske/baltiske landene har mottatt invitasjonen fra GMBK (ble vel sent ut samme dag som Espen sente den endelige versjonen til meg), så har jeg også purret spesielt DK/S/SF om å promotere løpet best mulig, siden det ikke er påmeldte førere fra andre land enn Norge. Eneste svaret jeg fikk, var i retning av "hvorfor promotere løp som ingen vil på...." Dette kom fra dem som foreslo på siste nordiske møtet å slutte med nordiske mesterskap. Hvordan få opp deltagertallet når atpåtil sentrale personer i føderasjoner er negative?

                      John spør også om interessen om sommeren: Kanskje det kan diskuteres om elektro touring kun skal kjøres med nordisk mesterskap innendørs fra neste år? Innesesongen trekker også flere fuel-førere og muligens det gjør deltagelsen bedre?

                      OK: Oppfordrer førere til å påvirke venner i S/DK/SF å komme til Skien

                      Comment


                      • #86
                        Sikkert et dumt spørsmål men....

                        Kan det trenes på banen helt fram til løpet, eller er det som til EM og VM (ikke trening siste 14 dager)...?

                        Mener jeg leste noe om dette før nordisk i buggy i Tr.heim. Mulig de stenge banen for vedlikehold...

                        Comment


                        • #87
                          Off Road er noe spesielt mtp slitasje av bane/nødvendig vedlikehold.

                          Kan ikke finne noe i invitasjonen som viser at GMBK ønsker banen stengt en eller flere dager før løpet for vedlikehold - så jeg tipper det blir åpen bane for trening. Info vil sikkert komme i forbindelse med det foreløpige tidsskjemaet klubben har annonsert vil komme på web.

                          Comment


                          • #88
                            Banen er åpen for trening bortsett fra 13. august hvor det er klubbløp (helgen før).
                            mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                            [[ har en kunst-pause.. ]]

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X