Announcement

Collapse
No announcement yet.

hobbyking

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hobbyking

    mange har varierende erfaringer med hobbyking, fortell oss hva som fungerte og hva som ikke fungerte, og om deler går om andre deler.
    biler: swift 2, inferno st, mini inferno, serpent s400,tamiya TRF 415, swissflash tyrell

    "I don't know what you americans call it, but in Norway, we call it aircondition''

  • #2
    Jeg var veldig fornøyd med Hobbyking før, men det siste året har de brukt opptil 10 dager på å sende varen. Lagervare altså.

    Jeg har stort sett kjøpt batterier og er meget fornøyd med dem

    Så hvis du ikke har det veldig travelt er det absolutt å anbefale.

    Sent from my X10i
    HPI Baja 5T

    Comment


    • #3
      Så og si alt de har på hobbyking, som eg trenger, kjøper eg der
      sikkert mange som ikke er fornøyd med de, men min erfaring har kun vert bra derfrå. Eg har handlet der for over 6000kr, og slik som eg husker har alt fungert fint. Eg kjøpte ein gang ein servo, som ble varm med ein gang eg brukte den, og fungerte ikke. Eg var 99% sikker på at den var kortsluttet eller noe. Så eg skulle til å kaste den i søpla, men så testa eg den rett før eg gjørde det, da fungerte de plutselig heilt fint igjen, og den servoen bruker eg enda
      Det er vel det eineste dorlige erfaringen min med hobbyking, bortsett frå det er eg bare fornøyd.

      Men det er jo det at du må nok rekne med å vente i ca 2.5 uke før du får varen din. Kommer ann på om den er på lager, men som oftest tar dette lang tid... Så slik som steffen sier her, om det ikke haster med å få pakken din, så kan eg og anbefale hobbyking.com
      Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

      Comment


      • #4
        Jeg handler mye på Hobbyking og er veldig fornøyd. Frakten tar som nevnt tid men det gjør ikke meg noe. Går også å bestille varer som er på lageret i Tyskland – vil anta at det går fortere da, det har jeg aldri prøvd. Disse koster litt mer enn HK-varene. Du kan ikke sjekke ut med varer fra HK og DE i handlekurven, enten det ene eller det andre.

        Som sagt, bare gode erfaringer herfra – Hobbyking er billig og relativt bra.
        sigpic Kenneth Skulstad
        70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

        Comment


        • #5
          Har kun kjøpt noen batterier derfra, og synes det var en grei handel. Synes ikke 10 dager fra andre siden av kloden er så ille
          Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


          Comment


          • #6
            jeg skal bestille min første pakke derfra snart. er altså ca. 2 uker forventet leverings tid? og hva pleier frakt å komme på? og setter de ned prisen på pakka slik at den er under 200 kr?
            biler: swift 2, inferno st, mini inferno, serpent s400,tamiya TRF 415, swissflash tyrell

            "I don't know what you americans call it, but in Norway, we call it aircondition''

            Comment


            • #7
              Spørs jo om varene er på lager eller ikke det ?
              Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

              Comment


              • #8
                Hva frakta kommer på kommer jo litt an på hvor mye du skal bestille.
                Men det blir regnet ut før du eventuelt bestiller.

                Om de setter ned verdien husker jeg ikke helt men jeg tror kanskje ikke det.
                Det har sikkert noen andre svaret på?
                HPI Baja 5T

                Comment


                • #9
                  Det må du gjøre selv, der du velger frakt måte, og betalingsmåte, så skriver du selv inn hvor mye de skal skrive pakken er verdt.....
                  Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                  Comment


                  • #10
                    • Frakt kommer opp når du titter i handlekurven din (hvis du er logget inn).
                    • Tollverdi velger du selv ved utsjekk.
                    sigpic Kenneth Skulstad
                    70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

                    Comment


                    • #11
                      Kun positive erfaringer med HK herfra, men som flere nevner så tar det litt lengre tid enn å bestille fra Norge, men det er det verdt
                      Prisene er jo ofte en tredjedel av det andre tar for samme produkt....
                      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                      Comment


                      • #12
                        Det er faktisk ganske mange som handler på Hobbyking og selger på Finn.
                        En 2.4 Ghz radio med mottager koster NOK 87,- + frakt hos HK. Den går på Finn for 300,- (eller 500,- hos de mest optimistiske). Det samme gjelder eBay, metti produkter der som privatpersoner har handlet på HK og selger videre med fortjeneste.

                        Ikke la andre stikke av med pengene dine, kjøp sjøl på HK
                        sigpic Kenneth Skulstad
                        70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Kesku View Post
                          Det er faktisk ganske mange som handler på Hobbyking og selger på Finn.
                          En 2.4 Ghz radio med mottager koster NOK 87,- + frakt hos HK. Den går på Finn for 300,- (eller 500,- hos de mest optimistiske). Det samme gjelder eBay, metti produkter der som privatpersoner har handlet på HK og selger videre med fortjeneste.

                          Ikke la andre stikke av med pengene dine, kjøp sjøl på HK
                          Har lagt merke til detta Er vel fortsatt noen som er redde for kortnr sitt, og ikke helt har fått med seg at PayPal eksisterer
                          Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                          Comment


                          • #14
                            Jepp. Alle som driver med RC og som ikke vil kaste pengene sine ut vinduet MÅ ha konto hos
                            sigpic Kenneth Skulstad
                            70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Kesku View Post
                              Jepp. Alle som driver med RC og som ikke vil kaste pengene sine ut vinduet MÅ ha konto hos


                              Så sant så sant
                              Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X