Announcement

Collapse
No announcement yet.

hobbyking

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Så da er det vell mulig at jeg har plass til samme 6-cellers batteri bare me 5000mah i den bilen?
    Har du 6s selv?

    Carish: Du har vell ikke tilfeldigvis noen planer om å bestille fra HK de nærmeste dagene/ukene?
    Martin Iversen 93
    |Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.

    Comment


    • #62
      Tvilsomt at du får plass til 6s 5000mah, blir nok for langt batteri..
      FLY FLY FLY!!!

      Comment


      • #63
        Har ikke 6s batteri selv nei forresten. Men blir nok 4000mah HVIS jeg skal kjøpe 6s, og det er tvilsomt.
        FLY FLY FLY!!!

        Comment


        • #64
          6s som passer:

          Hobbyking - the world's No1 Online Hobby Store. We stock a huge selection of RC products from Planes right through to Drones and all accessories. Visit Us Today.


          Jeg vil ikke anbefale deg å kjøre 6s, spesielt ikke om du ikke liker å bytte deler. Jeg kjører på 4s, og ja, den er slapp med original giring. Den har problemer med backflip, er ganske treg (60kmt?) og kontrollerbar. Jeg hadde planer å kjøpe 6s, men prøvde bare først å endre giring. 16t pinion og 50t spur, 50k diffolje og original setup på esc er det jeg bruker nå. Bilen er pga centerdiffen ikke helt standing backflip enda, men den gjør nok nesten 80kmt, dobbel backflip er null stress, og den tar standing backflip i oppoverbakke!!

          Noen ekstra tenner på pinionen bokstavelig talt tente bilen. Fra å være snill som et lam til et udyr uten like! Vil du ha en brutal bil og samtidig holdbarhet, så kjør 5s. Det er billigere, dessuten vil nok du oppleve overoppheting med 6s.

          Det ville jo også være en skam å ødelegge de fantastiske truggy-kjøreegenskapene til denne med 6s

          5s som passer:


          Hobbyking - the world's No1 Online Hobby Store. We stock a huge selection of RC products from Planes right through to Drones and all accessories. Visit Us Today.


          Etter å ha bashet hardt i to måneder med MT4ern, er det jeg har ødelagt:
          en bakre hjulhub
          en turnbuckle (kappet til og gjenget opp en ny)
          noen hingepins (kappet til noen nye)
          karossfester foran

          Den stakkar kjerra har gjennomgått sikkert 50 backflips, like mange 10m hopp og det som finnes av torturmetoder for rc-biler. Ikke engang tegn til slitasje på differ og akslinger! Jeg er sikker på at jeg hadde byttet myyyye mer deler på den om jeg hadde kjørt 6s. Angrer ikke et sekund på at jeg valgte denne over savage flux!

          (Men for all del, kjør 6s om det er det du absolutt vil. Morsomt vil du nok ha det uansett!)

          Comment


          • #65
            Følger 16/50 gearing med i paken eller må man kjøpe den utenom?
            Blir vell ett par 5s batterier heller da. Så får jeg kjøpe 6s etterhvert om det skulle bli for slapt, hehe

            Men fortsatt så er det ikke under 2000 kroners grensa for og få det smuuud gjenna tolla.
            Martin Iversen 93
            |Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.

            Comment


            • #66
              Carish: Du har vell ikke tilfeldigvis noen planer om å bestille fra HK de nærmeste dagene/ukene? [/QUOTE]

              hm..ikkje første dagane nei,har nettopp hatt ei bestilling dar...
              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

              Comment


              • #67
                Du må skaffe 16t mod1 motordrev til 5mm aksling. 50t spur sitter originalt på bilen.
                FLY FLY FLY!!!

                Comment


                • #68
                  Originally posted by KjoTTbein View Post
                  Følger 16/50 gearing med i paken eller må man kjøpe den utenom?
                  Blir vell ett par 5s batterier heller da. Så får jeg kjøpe 6s etterhvert om det skulle bli for slapt, hehe
                  Følger ikke med. Utrolig mye annet snacs som følger med, bla hjulkryss/pluggnøkkel, turnbuckle nøkkel, kryss for 3mm låsemutter, sway bars og masse plastdeler for å justere alle mulige vinkler på hjuloppheng og demperklips.

                  Jeg kjøpte pinionene mine av denne karen:http://stores.ebay.com/r-n-r-store/P....c0.m322&gbr=1
                  De som passer flux funker. Jeg ville begynt med original pinon, og kjøpt 14 eller 15t om det ble for slapt.

                  Comment


                  • #69
                    Bestiller meg et par 5s i morgen da og en 14 og en 15t pinion.
                    Om det blir litt toll så fuck it. Gidder ikke vente så lenge me å kjøre den. Er gira allerde
                    Martin Iversen 93
                    |Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by KjoTTbein View Post
                      Bestiller meg et par 5s i morgen da og en 14 og en 15t pinion.
                      Om det blir litt toll så fuck it. Gidder ikke vente så lenge me å kjøre den. Er gira allerde
                      Blir ikke tolltull fra HK, heller ikke på pinionene Husk bare å velge verdi på under 30$ når du betaler. Dessuten er det lurt å bruke International (Registered) Air Mail, den er billigst, har sporing og er rask

                      Comment


                      • #71
                        Kan ikke velge $30 på første bestilling. Må være golden member. Og det blir man to uker etter første bestilling
                        Er derfor det blir toll sikkert
                        Martin Iversen 93
                        |Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.

                        Comment


                        • #72
                          Men vist noen likevell skal bestille noe til seg selv og vil bestille for meg også går jeg gjerne med på det
                          Martin Iversen 93
                          |Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.

                          Comment


                          • #73
                            Om noen skal sende en bestilling kan eg godt tenke med å slenge meg på, trenger 10 pk med EC5 connectors
                            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                            Comment


                            • #74
                              vinninga går vel gjerne opp i spinninga om en ska vidaresende etterpå?
                              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                              Comment


                              • #75
                                For john blir det ikke så mye dyrere. Veier ikke mye den har har tenkt på å kjøpe
                                Blir vell en 150 krone for batterien jeg skal ha så blir nok dyrere å videresende

                                Men vist du vil være litt søt å grei Carish. Så kan du helt sikkert få lov til å bestille og sende de til min adresse. Så betaler jeg deg. Gjerne før du bestiller omså <3<3<3<3
                                Martin Iversen 93
                                |Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X