Announcement

Collapse
No announcement yet.

hobbyking

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    så jeg kan selv velge toll verdi? dette er jo super smart, jeg bestilte noe på ebay, det kom å ca. 300 kr, firmaet satt verdien på noe sånt som 0,01 dollar, det sier seg selv at det blir stoppet da.
    biler: swift 2, inferno st, mini inferno, serpent s400,tamiya TRF 415, swissflash tyrell

    "I don't know what you americans call it, but in Norway, we call it aircondition''

    Comment


    • #17
      Du kan sette tollverdien selv ja.
      HPI Baja 5T

      Comment


      • #18
        Originally posted by Kesku View Post
        Jepp. Alle som driver med RC og som ikke vil kaste pengene sine ut vinduet MÅ ha konto hos
        Er det dette som er dy nye "Fire store" man fikk høre om i norsktimene for maaaaange år siden ?
        Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

        Comment


        • #19
          har en GT3B radio og den gjør jobben til de grader m.h.t pris MEN ikke lad opp batterier i selve radioen for da kan det gå slik
          Click image for larger version

Name:	DSC00281.jpg
Views:	2
Size:	28.7 KB
ID:	773468Click image for larger version

Name:	DSC00282.jpg
Views:	2
Size:	39.3 KB
ID:	773469


          Batteriholder holdt på å smelte sammen. Det gikk ganske fort egentlig etter at jeg satte den til lading frem til at laderen sa ifra at kontakten med batteripakken ble borte. Skjønte at noe var galt og koblet fra alt.

          Alt ordnet seg fint til slutt etter at ny holder ble satt inn
          living in the fast lane

          Comment


          • #20
            Vi har jo ulike erfaringer, mulig det ikke er så bra for slike billig radioer å bli lada rett i kontrollen, men eg lader rett i kontrollen hver dag etter at eg har kjørt, og det har alltid gått fint... Tror du må ha vert litt uheldig her...
            Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

            Comment


            • #21
              shit happens det gikk forholdsvis bra uansett.
              living in the fast lane

              Comment


              • #22
                Ja Også har de nye på lager
                Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                Comment


                • #23
                  Originally posted by andjoh View Post
                  Ja Også har de nye på lager
                  Selve radioen hadde de på lager i nøyaktig 2 timer når de fikk inn sist ladning, og de får ikke nye før slutten på mai.... Møkk...
                  Forslag til nytt navn : BackorderKing??
                  Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                  Comment


                  • #24
                    hehe Ja, det er ein ting eg ikke liker så godt med hobbyking. Har nå tre pakker som eg ikke har fått enda frå de.... Det er ein grunn til det, varene er rett og slett ikke på lager
                    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by cybercowboy View Post
                      har en GT3B radio og den gjør jobben til de grader m.h.t pris MEN ikke lad opp batterier i selve radioen for da kan det gå slik
                      [ATTACH=CONFIG]45672[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]45673[/ATTACH]


                      Batteriholder holdt på å smelte sammen. Det gikk ganske fort egentlig etter at jeg satte den til lading frem til at laderen sa ifra at kontakten med batteripakken ble borte. Skjønte at noe var galt og koblet fra alt.

                      Alt ordnet seg fint til slutt etter at ny holder ble satt inn
                      Her har nok ladestrømmen vært altfor stor. Selv om batteriene tåler 1C lading, tåler garantert ikke batteriholderen det (om batteriene er store da). Samme om radioen er billig eller dyr. Prøvde selv med en dyr Futaba men omtrent samme resultat. 1C var aaaaltfor mye Tror nok 1000ma er mer en høy nok ladestrøm for holderen.
                      Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


                      Comment


                      • #26
                        Min erfarenhet med Hobbyking är bra.
                        Har beställt många gånger därifrån och alltid fått det jag har beställt, förutom en gång när jag hade beställt
                        några små deler och ett batteri. Batteriet var inte med i pakken.
                        Jag läste på hobbyking vilka regler som gäller när en vare inte er med.
                        Pakken skal vägas och tatt bilde av med de ting som låg oppi.
                        När jag gjort det och sendt in klagan så tog det litt tid men jag fick tillbaka mina pengar i form
                        av poeng att handla för hos hobbyking. dom sende alltså inte ett nytt batteri till mig.

                        eftersom man betalar frakt beroende av vad totalen väger, så skulle batteriet bli dyrare för mig att beställa
                        samma batteri igen och betala extra frakt för det.
                        Då skrev jag en liten klage till och fick tillbaka några extra dollar till.

                        Även om det var lite krångligt med klagningen så tycker jag dom ordnade opp bra för sig.
                        Jag handlar fortfarande på hobbyking
                        Xray M18 pro lipo
                        Spektrum DX3R

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by andjoh View Post
                          hehe Ja, det er ein ting eg ikke liker så godt med hobbyking. Har nå tre pakker som eg ikke har fått enda frå de.... Det er ein grunn til det, varene er rett og slett ikke på lager
                          Det går tydelig fram på sidene til Hobbyking om ting er på lager eller ikke. Hvis du bestiller en sak som er "backorder" får du vel fint finne deg i å vente uten at det er Hobbyking sin skyld.
                          Kurt Johansen- Steinkjer

                          Comment


                          • #28
                            Ja, fortell meg nåke eg ikke veit
                            Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                            Comment


                            • #29
                              vel da er jeg hekta på å handle rc fra usa:P
                              Last edited by buzzd; 1 June 2011, 09:27.
                              2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

                              Comment


                              • #30
                                hvis du sikter til hobbyking så er det fra kina du handler ^^

                                plejmo
                                Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                                Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                                Smått&Rått Harstad

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X