Announcement

Collapse
No announcement yet.

hobbyking

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Må si eg har hatt rimelig flaks inatt, lot kontrollen min stå på ladinger (1A), uten at eg visste det selvsagt.
    Laderen sto på i hele natt, ca 12 timer. Alt var kokvarmt, Heldigvis ble ingeting ødelagd...
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

    Comment


    • #32
      Min erfaring fra HK er bra men har inne en bestilling med backorder nå får se hvordan det går

      Daniel
      Kyosho pure ten alpha 1 Kyosho TF-5 Schumacher SST Axis pro:BL Axial SCX10 Honcho Traxxas slash 2WD: BL HPI RS4 micro SPORT HPI RS4 micro DRIFT Novak Kinetic/Ballistic 6,5t Castle creations sct edition HK GT3B Futaba Hitec TRAXXAS T-MAXX 3.3 Sakura D3 CS
      http://www.youtube.com/user/Driftkingskyline

      Comment


      • #33
        Det sprøs litt hva en bestiller som står i Backorder, er min erfaring. Er det varer de selger "mye" av som feks gt3B 2.4ghz kontrolleren går det relativt kjapt. Men er det litt mere spesielle ting kan det fort ta litt tid ...Eg lompet inn en bestilling på en Quattrolader, Supply pluss litt snacks på Tirsdag, og den er tro det eller ei allerede på flyet til norge... Bruker sikkert lengre tid i tollen og komme seg over fjellet, enn fra Hong Kong og til Norge...
        Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

        Comment


        • #34
          ja jeg har bestilt gt3b`en og en mottager som var backorder smelta mottageren samme dagen jeg fikk den
          Kyosho pure ten alpha 1 Kyosho TF-5 Schumacher SST Axis pro:BL Axial SCX10 Honcho Traxxas slash 2WD: BL HPI RS4 micro SPORT HPI RS4 micro DRIFT Novak Kinetic/Ballistic 6,5t Castle creations sct edition HK GT3B Futaba Hitec TRAXXAS T-MAXX 3.3 Sakura D3 CS
          http://www.youtube.com/user/Driftkingskyline

          Comment


          • #35
            Den pleier å være på lager ca en uke etter at de er tomme
            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

            Comment


            • #36
              Daniel: du burde jo nevne at det var din feil, slik at ikke andre tror kvaliteten på radioen er dårlig. har en lik en bare bestilt på R2, og den funker kjempebra så langt. jeg bruker da engangsbatteri og lader ikke gjennom kontrolleren, selv om det burde gå helt fint så lenge man ikke lader AA batteriene for hardt, da kan det fort bli litt varmt..

              plejmo
              Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
              Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
              Smått&Rått Harstad

              Comment


              • #37
                GT3B er helt ypperlig, prisen er jo hyggelig også og lading på 1C bør man unngå for da smelter batteriholder men det gjøre vel hos de fleste sendere.
                living in the fast lane

                Comment


                • #38
                  Aldri hatt noe spess problemer med Hobbyking, og har bestilt flere ganger fra dem. Velger alltid litt dyrere frak, så kommer varene på kort kort tid.
                  HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                  Futaba 4pk

                  Comment


                  • #39
                    Kun positivt og si om hobbyking, har bestilt div ting derfra og alltid fått det rimelig kjapt.
                    Ligger tross alt på andre siden, så litt frakttid må en jo regne med....
                    Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                    Spectrum dx3s

                    Comment


                    • #40
                      ja sorry glemte det det var et lite uhell radion virker kjempe bra hittil
                      Kyosho pure ten alpha 1 Kyosho TF-5 Schumacher SST Axis pro:BL Axial SCX10 Honcho Traxxas slash 2WD: BL HPI RS4 micro SPORT HPI RS4 micro DRIFT Novak Kinetic/Ballistic 6,5t Castle creations sct edition HK GT3B Futaba Hitec TRAXXAS T-MAXX 3.3 Sakura D3 CS
                      http://www.youtube.com/user/Driftkingskyline

                      Comment


                      • #41
                        Hadde planer om å bestille ett par batterier derfra men står at man må være "Golden Member" for å kunne velge pris og om de skal krysse av gift i handlekurven?

                        Skriver de lav verdi og gift uansett eller må man betale toll og moms på første ordre og vente til etter 2 uker når man blir golden member med å bestille tollfritt?
                        Martin Iversen 93
                        |Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.

                        Comment


                        • #42
                          med meg har dei alltid gjort det ja..hm..golden member? har eg ikkje sett...e VIP member eg..
                          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                          Comment


                          • #43
                            hm..platinum va det visst..
                            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                            Comment


                            • #44
                              Fikk beskjed av de at det ikke kunne gjøre det før min andre orde. Svært irriterende å måtte betale toll og moms pga av at de sier at det er deres policy. Gir ingen mening..
                              Martin Iversen 93
                              |Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.

                              Comment


                              • #45
                                Ja, etter 8 orde blir man platinum.
                                Martin Iversen 93
                                |Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X