Announcement

Collapse
No announcement yet.

Land Cruiser - Oppsett, motor, esc?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Jeg skal lakkere ramma, High Clearance og fjærene med svart primer, slik at de blir likere et orginalt understell. Skal lakkere kun kufangeren og ikke festet til kufangeren i en farge nærmere alu-grå.
    Skal se om jeg tar felgene hvite, slik jeg husker utrolig mange Land Cruisere.

    Svart skal ikke min "Mucho Hedning" bli, men jeg lurte på om jeg skulle lakkere den i Cuba-krom.



    Eller om den skal bli pen...

    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • #47
      Originally posted by NoBrainer View Post
      Jeg skal lakkere ramma, High Clearance og fjærene med svart primer, slik at de blir likere et orginalt understell. Skal lakkere kun kufangeren og ikke festet til kufangeren i en farge nærmere alu-grå.
      Skal se om jeg tar felgene hvite, slik jeg husker utrolig mange Land Cruisere.

      Svart skal ikke min "Mucho Hedning" bli, men jeg lurte på om jeg skulle lakkere den i Cuba-krom.



      Eller om den skal bli pen...

      Kufangeren er av plast da =/ Så litt dritt å få lakkert.. Men den tåler utrolig mye Min ble utsatt for litt barnekarate.. Var jo en unge som sparka til min i kufangeren
      sigpicMorten Nilsen 1989
      Har mye rart innen RC..

      Comment


      • #48
        Ikke noe problem med svart primer først (fra biltema), så lakkere den med en farge ala aluminium. Sitter som fy. Den vil såklart bli skrapet opp, men det er da en bil for fa..

        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

        Comment


        • #49
          Originally posted by NoBrainer View Post
          Ikke noe problem med svart primer først (fra biltema), så lakkere den med en farge ala aluminium. Sitter som fy. Den vil såklart bli skrapet opp, men det er da en bil for fa..

          Da må det prøves
          sigpicMorten Nilsen 1989
          Har mye rart innen RC..

          Comment


          • #50
            Jeg tenkte som så at du tar av kufanger festene som sitter til ramma. Lar de være svarte. Da sittter du igjen med kun fronten av kufangeren.
            Siden Tamiya har en litt sånn "fet" plast, så rens den godt, slik at det ikke er noen rester av noe som helst på den.

            Så er det "bare" å finne et godt sted å holde kufangeren og prime i vei. Spiller forsåvidt liten rolle hvilken farge primeren har, men jeg skal ha svart for det får jeg brukt til andre deler av mitt prosjekt.

            Hvis primeren bobbler litt, så er det fordi det er litt fett der. Jeg hadde noen slike bobbler hvert eneste sted jeg hadde tatt på med fingrene. Sprayet på litt til og problemet blei borte.

            Når primeren har tørket er det bare å male fangeren. Primeren gjør at det sitter utrolig mye bedre.

            Dette er så enkelt så, men hvis du har brukt bilen litt, så er det sikkert noen riper du vil pusse vekk først.

            Lykke til
            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
            Facebook -> Mini-Z Norway

            Comment


            • #51
              Originally posted by NoBrainer View Post
              Jeg tenkte som så at du tar av kufanger festene som sitter til ramma. Lar de være svarte. Da sittter du igjen med kun fronten av kufangeren.
              Siden Tamiya har en litt sånn "fet" plast, så rens den godt, slik at det ikke er noen rester av noe som helst på den.

              Så er det "bare" å finne et godt sted å holde kufangeren og prime i vei. Spiller forsåvidt liten rolle hvilken farge primeren har, men jeg skal ha svart for det får jeg brukt til andre deler av mitt prosjekt.

              Hvis primeren bobbler litt, så er det fordi det er litt fett der. Jeg hadde noen slike bobbler hvert eneste sted jeg hadde tatt på med fingrene. Sprayet på litt til og problemet blei borte.

              Når primeren har tørket er det bare å male fangeren. Primeren gjør at det sitter utrolig mye bedre.

              Dette er så enkelt så, men hvis du har brukt bilen litt, så er det sikkert noen riper du vil pusse vekk først.

              Lykke til
              Haha riper ja, nei dem har vi jo ikke sett O Siden jeg kjøpte bilen min har den måtte takle Destruction Derby med en del andre biler, kan legge opp noen bilder.. Falle ned fra ca 1 meters høyde og rett på kufangern.. Litt oppskraping på stein osv, men utrolig nok så tåler den det
              sigpicMorten Nilsen 1989
              Har mye rart innen RC..

              Comment


              • #52
                Men for deg som startet denne tråden da. Hva har du endt opp med av oppsett?
                Er du fornøyd med alt er det noe som burde endres?
                Hva synes du om bilen?
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X