Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Losi Mini Crawler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Kommer an på hva du sammenligner med. Til å være en crawler (med låste differensialer) er den faktisk ikke så verst.
    Sammenligner du med "vanlige" RC-Biler er svingradius forholdsvis dårlig.
    Skal du ha 4-hjulsstyring bare for å snu, eller skal det være til nytte ute i terenget??
    Kurt Johansen- Steinkjer

    Comment


    • #47
      En mulighet er å kjøpe cv aksler,da vil du få bedre sving.Du må samtidig slipe vekk litt plastikk på styreknokklene.
      Paul-Erik Bastiansen.74.Vestby.Sjef.

      Comment


      • #48
        Originally posted by KuJo View Post
        Kommer an på hva du sammenligner med. Til å være en crawler (med låste differensialer) er den faktisk ikke så verst.
        Sammenligner du med "vanlige" RC-Biler er svingradius forholdsvis dårlig.
        Skal du ha 4-hjulsstyring bare for å snu, eller skal det være til nytte ute i terenget??
        Joda, sant det.
        Skal brukes både til å snu og kjøre i terrenget. På trange plasser er det greit med litt mer svingradius.
        Jeg skal nå kjøre løpet ut og da får jeg se hvordan det blir.
        Har bestilt en y kabel til servoene med reverse funksjon og festene jeg manglet, så da burde det snart være i boks.
        Bruker en gammel futaba sender og mottaker siden jeg knerta den orginale.
        Last edited by Powerslave; 20 January 2009, 13:16. Reason: skriveleif
        Mini Z monster, Losi mini crawler, FG leopard race

        Comment


        • #49
          Losi Mini Rock Crawler Skala-Bil

          Kjeda meg litt istad, så jeg gikk igang med et lite prosjekt for å få mini rock crawlern til å se ut som skalabil.

          Hadde et litt slitent karosseri til Traxxas Stampede VXL liggende, men da det er 1/10 så ble det litt i lengste laget. Derfor tok jeg og forkortet karosseriet ca 4 cm. Så brukte jeg en liten plastboks under det store karosseriet som jeg festet på standard karosserifestene til mrc. Bare klipping, stifting og litt stripsing.

          Syns det ble litt stilig










          Noen andre som har prøvd på noe lignende?
          Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

          Comment


          • #50
            Originally posted by jorgenms View Post
            Kjeda meg litt istad, så jeg gikk igang med et lite prosjekt for å få mini rock crawlern til å se ut som skalabil.

            Hadde et litt slitent karosseri til Traxxas Stampede VXL liggende, men da det er 1/10 så ble det litt i lengste laget. Derfor tok jeg og forkortet karosseriet ca 4 cm. Så brukte jeg en liten plastboks under det store karosseriet som jeg festet på standard karosserifestene til mrc. Bare klipping, stifting og litt stripsing.

            Syns det ble litt stilig





            Noen andre som har prøvd på noe lignende?
            Ble stilig det der ja Smart løsning på festene.

            Du har sikkert sett denne, her har jeg prøvd et gammelt karosseri:
            Mini Z monster, Losi mini crawler, FG leopard race

            Comment


            • #51
              Originally posted by Powerslave View Post
              Ble stilig det der ja Smart løsning på festene.

              Du har sikkert sett denne, her har jeg prøvd et gammelt karosseri:
              http://forum.radiostyrt.no/vb/showpo...4&postcount=32
              Tøft det der ja er litt fan av skalabiler egentlig, men det er så dyrt hvis man skal ha noe skikkelig.. Tror jeg skal lakkere om min litt og sånt og se hva det blir ut av det. Kanskje no lys hadde vært kult
              Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

              Comment


              • #52
                Sweet ride, Jørgen

                Comment


                • #53
                  Har kjørt en stund nå med 4 WS, og er kjempe fornøyd
                  Biln snurrer rundt som bare det, og ble mye mer praktisk å crawle med.

                  Men må nok ha nye servodrev i frontservoen nå...med nok motstand så slurrer den...men koster da heldigvis bare 50 lapp på smallsize

                  Noen som har en link til nye og bedre dempere som passer?
                  Mini Z monster, Losi mini crawler, FG leopard race

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X