Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karosseri galleri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er er siste lakkering fra hobbyrommet.
    Denne ganger lakket jeg ikke med Airbrushen, siden den "spytter" så veldig.
    Veldig enkel lakering siden jeg vet det går i stykker med en gang :wink:
    Oslo Modellbilklubb
    Xray T2 / Xray M18 / Mini-Z MR02 / Micro-T / Anderson MB-4 / AX10 / CR01 / Honey Bee FP

    Comment


    • Hei!!!

      Nice!!! :wink: :P

      Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

      Comment


      • Drag.

        1:8 Dragster Cuda. 21. Picco motor.
        Mo®ten - Full knotroll !!

        Comment


        • Hei!!!

          Den var DRITRÅ!!!! :P
          Fin "konebil" det der...hehe...

          Fabiz :wink:
          Smallsize Hobbyland A/S
          Team Losi : Spektrum

          Comment


          • Nice!!

            Gøy å se noe annereledes en gang i mellom
            Ole Christian Solli
            www.gmbk.no

            Comment


            • heisann
              bare lurte på hvor alle får tak i de maskeringsteipene med flammer, lyn, tribal osv. eller lager dere alle de selv? :P
              det er vel noen steder de selger det. har netopp laga et karoseri som jeg bruke X antall timer på. helt sykt hvor lang tid jeg brukte. så tok jeg ingen bilder heller. skulle bare kjøre en liten test tur når det var ferdig. Men så drysser all lakken av nesten alt. untatt sort lakken. Jeg har vaska det og alt riktig. ingen vet hva som gikk galt. men men. orker ikke å bruke så lang tid igjen :P
              så hvor selger dem sånne teiper hvor det er klipt ut fra før?
              Twin Force Nothing beats the beast ...

              Comment


              • Hei!!!

                Siden du bor i Oslo, burde du dra til MicroMonsters.... :P
                De har mengder av dette....
                Du finner det også på webshopen dems: www.micromonsters.no , også trykker du på netthandel.......! :wink:

                Fabiz
                Smallsize Hobbyland A/S
                Team Losi : Spektrum

                Comment


                • selv om de ikke er i oslo så er Norwegianmodellers mange bra!
                  Sindre Dahl.1989 modell.Bor på Lunner Futaba 3PK
                  Savage X SS Hpi Savage 4.6SS - Baja 5B
                  Revo 2.5 Team Losi LST2 2 FG MT'er - FG Marder Thunder Tiger MTA4

                  Comment


                  • Re: Drag.

                    Originally posted by baremorten
                    1:8 Dragster Cuda. 21. Picco motor.

                    Vanvittig tøff bil det der.
                    hva slags chassis har du under det Cuda karosseriet
                    A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                    alt under 1200 cc er en startmotor.
                    R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                    Comment


                    • Cuda dragster

                      Chassiet jeg har brukt er Serpent 1/8 track bunnplate og bakstilling.
                      Forstilling fra 1/12 track og hjul fra el-buggy og HPI MT2.
                      Tanken her var å lage en DRAGSTER, altså kun rett frem.
                      Spent på å prøve, kommer med bilder av chassiet når bilen er ferdig.
                      Redd den blir vanskelig å kjøre, omtrent som 800 hk V8 i en Kadett....
                      Mo®ten - Full knotroll !!

                      Comment


                      • Ooh, den var utrolig stilig Så faktisk ut som en skala modell mer enn en RC den der.
                        '78 . Ronny Søberg | Uten REVO for første gang på to år... | HPI Sprint2 Stage D | RC18T | PiccoZ | Twister Bell 47 .

                        Comment


                        • Min siste lakkering.

                          Oslo Modellbilklubb
                          Xray T2 / Xray M18 / Mini-Z MR02 / Micro-T / Anderson MB-4 / AX10 / CR01 / Honey Bee FP

                          Comment


                          • Hei,
                            Vanvittig mye råe lakkeringer her.

                            Kanskje litt "offtopic", men hvilke airbrusher og farger (merker og slikt )bruker dere når dere lakkerer ?
                            Kommer malingen i små beholdere slik at du bare kan helle/skru på airbrushen and off you go ?
                            Hvor får man kjøpt malingen (her i norge) Smallsize ? Antrade ??
                            Finnes det noen malingskart/oversikt over de forskjellige fargene.
                            Og ikkje minst, hva er prisen på slikt ? En grei airbrush, maling og slikt ?

                            Har lakkert litt, men det begynner å bli en stund siden nå. Har lagt RC litt på hylla, men er på vei tilbake. Brukte da hovedsaklig bokser, men hadde en litt jalla biltema airbrush som eg også brukte Følte de airbrush fargene eg hadde då ikkje var de sprekeste.. (tror det var noe Fascolor eller noe)

                            Noen som kan hjelpe ?

                            Mvh
                            Arild
                            Arild Østrem
                            Have you ever been on a real shrimping boat Forrest?.. No, but I`ve been on a really big boat.

                            Comment


                            • Hei!!!

                              Den var fet Beining.... :wink:

                              Fabiz
                              Smallsize Hobbyland A/S
                              Team Losi : Spektrum

                              Comment


                              • Originally posted by A.O
                                Hei,
                                Vanvittig mye råe lakkeringer her.

                                Kanskje litt "offtopic", men hvilke airbrusher og farger (merker og slikt )bruker dere når dere lakkerer ?
                                Kommer malingen i små beholdere slik at du bare kan helle/skru på airbrushen and off you go ?
                                Hvor får man kjøpt malingen (her i norge) Smallsize ? Antrade ??
                                Finnes det noen malingskart/oversikt over de forskjellige fargene.
                                Og ikkje minst, hva er prisen på slikt ? En grei airbrush, maling og slikt ?

                                Har lakkert litt, men det begynner å bli en stund siden nå. Har lagt RC litt på hylla, men er på vei tilbake. Brukte da hovedsaklig bokser, men hadde en litt jalla biltema airbrush som eg også brukte Følte de airbrush fargene eg hadde då ikkje var de sprekeste.. (tror det var noe Fascolor eller noe)

                                Noen som kan hjelpe ?

                                Mvh
                                Arild
                                De fleste bruker Fascolor og Spaz sticks lakk sammen airbrush.
                                Jeg bruker en Biltema airbrush med overkopp og double action. Den er vel egentlig en Iwata kopi til 1\3 av prisen men funker meget godt.
                                Tiben her på forumet selger Spaz og www.rckjellern.com har noe Fascolor.
                                Ikke sikker på hva de andre selger. Jeg bruker Fascolor og er fornøyd med den. Spaz har tøffere farger da.
                                Stian Skogstad TRCBK
                                Jconcepts BJ4WE - Team Associated B4 - Team Associated RC18MT - Team Associated RC8 - Corally RDX - Corally SP12x - M05 PRO - Axial AX10

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X