Ser lekkert ut det der TNX, ett sett med fete felger, så er den helt klar for cruising på stripa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Karosseri galleri
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Skikkelig tøft! ta deg en titt på web shoppen til ww.nortradinng.no der finenr du en del kule felger som vil passe bra til det karosseriet.Originally posted by TNXfår vel legge ut et bilde av mitt nyeste karosseri jeg å da. Det er en 1965 Ford Mustang G.T. 350 Shelby
Det er lys-sett på den. bremselys er det å på den
beklager bildekvaliteten, deter tatt me mobilen min.A REAL TWIN IS A V-TWIN.
alt under 1200 cc er en startmotor.
R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.
Comment
-
Originally posted by TNXtakker. er egentlig ganske stolt av den.
vet jeg sku hatt andre felger, har funnet det å, men har bare ikke fått somla meg til å fått bestilt de ennå
litt treg om dagen..
du er ikek den enste som somler . tror jeg snart har somla i en mnd med å få tak i et envesi lager til bilen minA REAL TWIN IS A V-TWIN.
alt under 1200 cc er en startmotor.
R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.
Comment
-
Da var endelig FG'en lakkert. Ikke noe fancy, men synes det funket bra sammen med resten av bilen. Har brukt Faskolor lakk.HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo
Comment
-
Ja, jeg skjønner hva du mener, og har prøvd det før uten å bli 100% fornøyd med resultatet. På dette karrosseriet kunne jeg ikke ta meg råd til feil resultat (nytt karrosseri koster opp mot 1000 kroner..) og dermed ble den som den ble. Synes den ser sikkelig tøff ut med 50-60 talls type flammer som er direkte og med skarpe kanter. Tusen takk for tipset uansettOriginally posted by Olav JohanSåg bra ut det der! Men hadde nokk vert finere med litt meir levende effekt i flammen, altså brukt ein overgangs farge i flammen om du skjønner?
HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo
Comment
-
NiceOriginally posted by HPIDa var endelig FG'en lakkert. Ikke noe fancy, men synes det funket bra sammen med resten av bilen. Har brukt Faskolor lakk.

klar for asak nå?
ASL? 24 Daniel Oslo/Strømmen
ZimSlim 1/1 81mod www.zimslim.com
Carson 1/5 05mod www.zimslim.com/rccarson
FG MT 1/6 05mod www.zimslim.com/rcfg
Tamiya 1/10 92mod www.zimslim.com/rctamiya
Volvo V70 1/1 98mod www.zimslim.com/bilen
Suzuki 1/1 94mod www.zimslim.com/sykkelen
Comment
-
Hehe. Ja. får ta turen bort en gangOriginally posted by zimslimNice

klar for asak nå? 
HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
Comment
-
Min andre lakk jobb med spray.Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
www.rc-utstyr.no
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment