Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karosseri galleri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pole, Eivind Hansen...
    Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
    “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

    Comment


    • hvem er eieren av dette verket da?
      Alexander Eriksen.. -91Modell
      #Farsund RC klubb#

      Comment


      • Oi oi, det var feite biler Ole og Pole.
        Jeg er en skikkelig sucker for flammer og flammelignende design, digger slikt altså. Fikk lyst til å lakke ett lignende karosseri med en gang, men ga meg selv en ørefik, slik att Pole får ha det designet alene en stund til.
        Fett !!!!
        "Frankie, LMBK" Fw05RR, RB Rody, JP Racing, Futaba 3PK, XRay M18T
        www.lmbk.no

        Comment


        • Bare å lakke i vei det... hehe... hakke no copyrigth på det designet jeg... lol...
          Eivind Hansen `84

          *MA X-Cell Stratus*T-Rex 600N*JR9X2*

          Comment


          • hvem er eieren av dette verket da?
            Det skal på TC4'en til Nikolas
            Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
            “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

            Comment


            • Her er mitt siste prosjekt til 200mm touring.

              Saab 93 karosseri fra Titan.

              Lakket dette karosseriet i går kveld, klarte ikke å stoppe før det var ferdig, da var klokken 04.00 i natt, he he.
              Poster i denne tråden da det er morro å få komentarer på hva andre synes om arbeidet som er gjort, så kan jo tilbakemeldingene få bestemme om karossen fortjener plass i tråden som er uten komentarer.
              Lakken som er brukt er fra Spas-Stix og Faskolor.

              Spas: Candy Apple Red og Liquid Metal Chrome. ( Chrome som backing til Candy Red )
              Faskolor: Alle de andre fargene er Faskolor.
              "Frankie, LMBK" Fw05RR, RB Rody, JP Racing, Futaba 3PK, XRay M18T
              www.lmbk.no

              Comment


              • det der er bsolutt verdt en plass i den andre tråden!!!
                drit kult kaross!!!
                Snart 15 år!D
                marius sandli

                Comment


                • Jepp, det var drit kuuult.
                  NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
                  RC4WD Team Driver

                  Comment


                  • @Frankie aka Divemaster
                    Ble skikkelig fint det da.. Skjønner også iver etter å bli ferdig og ikke klare å legge seg. Likte du spaz´en eller? Ser at chrome virket som den skulle ihvertfall...Stilig!! Hva synes du om spaz vs fas ? Trenger jo begge men jeg tenker på maling og hvordan den er å male med osv....

                    TIBEN
                    Lars Gunnar Tiben - Tiben Design- Digital Printing.
                    Ground: Xray X12, Serpent 733, Futaba.
                    Air:Velocity 50 N2, Trex 600 N LE, CGY750, Futaba Fasst.

                    Comment


                    • Spaze'n var veldig fin å male med, den flyter mye lettere gjennom sprøyta, hadde den ikke lukta så stramt, så hadde det nok blitt min favoritt ganske lett. Fordelen med Faskolor er jo att den ikke lukter noe, men bakdelen er att den er mer følsom for innstillingen av sprøyta.
                      Spaz har jo noen sinnsykt kuule farger, specielt for meg som digger candy farger, som er skikkelig dyyyyyype.
                      Jeg skal iværtfall helt sikkert kjøpe mer Spaz, å skaffe meg bedre ventilasjon her nede i kjellern. Det lukta lakk helt inn til kino'n min, som ligger i rommet ved siden av lakk rommet.
                      "Frankie, LMBK" Fw05RR, RB Rody, JP Racing, Futaba 3PK, XRay M18T
                      www.lmbk.no

                      Comment


                      • Kult Frankie! Chrome er fett!

                        Mitt siste lakkeringsprosjekt:


                        PF Stratus 3.1
                        LMBK - ARC R10 2013 - ARC R10W - Sakura XI Sport (stock)

                        Comment


                        • Det ble dritkult Arild! Send meg adressen din som PM så spanderer jeg et sett med GQ hjul som matcher karosseriet ditt
                          mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                          [[ har en kunst-pause.. ]]

                          Comment


                          • Fy Flate Arild, dette tar jo helt av !!!!!!

                            Det der var drit stilig altså, må bare ta av meg hatten for den karossen der altså.

                            Den må du få opp i galleriet som er uten komentarer.
                            "Frankie, LMBK" Fw05RR, RB Rody, JP Racing, Futaba 3PK, XRay M18T
                            www.lmbk.no

                            Comment


                            • Arild MEGET BRA! Den er helt utenom det vanlige. Thumbs up
                              YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                              Comment


                              • @Arild!
                                Skikkelig pen jobb, meget klassisk og flotte farger.
                                Flames er de hånskjært eller? Liguid mask?

                                Strøkent er det ihvertfall.

                                TIBEN
                                Lars Gunnar Tiben - Tiben Design- Digital Printing.
                                Ground: Xray X12, Serpent 733, Futaba.
                                Air:Velocity 50 N2, Trex 600 N LE, CGY750, Futaba Fasst.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X