Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karosseri galleri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mortenSH
    Dødsfett karroseri...
    Hvor har du kjøpt det karroseriet? Pris?
    Det er det orginale ikke sant??
    Takk for det

    Ja, det er det originale karrosseriet.

    Har lakkert det selv med airbrush og Spaz Stix Color Change lakk.

    Flammene og hodet på taket er tegnet på utsiden av karrosseriet for så å skjære det til i maskeringen på innsiden etterpå.

    Driver å lakkerer enda ett nå med litt andre løsninger, håper det blir minst like bra.
    HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
    Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

    Comment


    • her er et bilde av mitt siste verk.
      Tamiya M-chassis med Alfa Romeo karosseri.
      har bare en farge og er lakka med Tamiya Spray boks men det ble da bra.
      A REAL TWIN IS A V-TWIN.
      alt under 1200 cc er en startmotor.
      R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

      Comment


      • Kuul Alfa Jan-Ivar

        Kan hende vi drar igang ett par løp med M-chassie på Sørli i sommer, bare så du vet det :wink:
        "Frankie, LMBK" Fw05RR, RB Rody, JP Racing, Futaba 3PK, XRay M18T
        www.lmbk.no

        Comment


        • Originally posted by divemaster
          Kuul Alfa Jan-Ivar

          Kan hende vi drar igang ett par løp med M-chassie på Sørli i sommer, bare så du vet det :wink:
          bilen ble bra den synes jeg selv ihvertfall. har bestilt meg to sett med ekstra felger som egentlig til hører Rover miniÂŽn disse flegen er like de gode gamle MInilite felegen som var populære innen racing på 60 og 70 tallet. gleder meg til de kommer. olje dempere og fler pinioner er også på vei.

          har altid likt denne Alfa modellen. hadde en nabo da jeg var guttunge som hadde 4 stk stående.
          1 ble brukt og resten var under restaurering. HMM. kanskje jeg skulle oppsøke ham å høre om ha fortsatt har en slik stående som jeg kan kjøpe.


          M-chassis løp hadde vært grise moro. da er det jo en mulighet for at jeg kan være med å kjempe om en plass i finalen også.
          gi meg en beskejd da hvis det blir noe løp. det må jeg bare være med på!
          min beste og eneste plassering i et Norgeas cup løp er en 13. plass.
          eller vhis jeg leser lista baklengs blir jeg nummer 2.
          A REAL TWIN IS A V-TWIN.
          alt under 1200 cc er en startmotor.
          R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

          Comment


          • Får nesten legge ut bilen min og da, jeg er kanskje den eneste som har mekka lys?? Ikke går de i filler når karossen gjør det heller....
            Ny kaross kommer snart
            EA Jacobsen
            - HPI Sprint 2, Kyosho TR15 Monster Touring, Traxxas Stampede, Kyosho Mini-Z AWD, Traxxas 1/16 e-revo VXL, Blade 450 3D, Blade 120 SR, Blade Msr

            Comment


            • Stilige lys Happy, er det 9 volt anlegg ?
              "Frankie, LMBK" Fw05RR, RB Rody, JP Racing, Futaba 3PK, XRay M18T
              www.lmbk.no

              Comment


              • Roy Hansen -86 , slemmestad
                "the Hummer fanatic"
                Hummer @ offroad.no

                Comment


                • Det ble drittøft Roy!

                  Hadde jo vært enda stiligere om du hadde hatt det norske flagget på da.
                  HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
                  Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

                  Comment


                  • Absolutt strøken jobb, 4-stroker, ser profft som fy ut!

                    Men hva i alle dager som får folk til å lakkere dette flagget, det fatter jeg ikke! Ville heller kjørt rundt med bilde av blomster-Finn i Adams drakt enn det flagget, men smaken er som tidligere nevnt som baken. Full av dritt :wink:
                    -Truls Norheim-1975 mod- BACK IN BIZ ETTER # ÅR MED BABYMAKING
                    - Hyper ST - Savage 26 - Ultra LX Comp - RS4 2 EVO - 3 stk MiniZ - Tamiya ta01 m 10t børsteløs

                    Comment


                    • Hva som er på bilen er vel ikke helt hva han var ute etter
                      tenker jeg

                      Synes den ser dri. bra ut jeg, med eller uten flagg symboler.

                      Stilig Roy
                      NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
                      RC4WD Team Driver

                      Comment


                      • Bare for å unngå misforståelser syntes jeg jobben var så dritbra ut, og resultatet blei fett som f..!

                        Bare det amerkanske flagget som ikke falt helt i smak
                        -Truls Norheim-1975 mod- BACK IN BIZ ETTER # ÅR MED BABYMAKING
                        - Hyper ST - Savage 26 - Ultra LX Comp - RS4 2 EVO - 3 stk MiniZ - Tamiya ta01 m 10t børsteløs

                        Comment


                        • Originally posted by divemaster
                          Stilige lys Happy, er det 9 volt anlegg ?
                          Det er tre stk 1,5volts batterier koblet til noen motstander og seriekoblet til fire dioder. Jeg har også mulighet for å sette alle lysene på blinking, så neste kaross blir kanskje politibil ??
                          EA Jacobsen
                          - HPI Sprint 2, Kyosho TR15 Monster Touring, Traxxas Stampede, Kyosho Mini-Z AWD, Traxxas 1/16 e-revo VXL, Blade 450 3D, Blade 120 SR, Blade Msr

                          Comment


                          • Har prøvd meg på mitt andre karroseri med airbrushen! Litt mindre farger denne gangen
                            Det er faschange red på flammene, men det kommer ikke frem på bildene noe serlig.
                            fremlykter og grill av egen design, baklys inspirert av Nissan 200sx (s-13).

                            LMBK - ARC R10 2013 - ARC R10W - Sakura XI Sport (stock)

                            Comment


                            • Det syntes jeg ble ganske så tøft Arild!
                              mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                              [[ har en kunst-pause.. ]]

                              Comment


                              • åsse kaross er det???
                                Alexander Eriksen.. -91Modell
                                #Farsund RC klubb#

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X