Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karosseri galleri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Razer sitt nye touring karosseri som jeg lakkerte igår.




    Nikko=)
    YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

    Comment


    • Originally posted by nikko View Post
      Razer sitt nye touring karosseri som jeg lakkerte igår.




      Nikko=)
      Selv når jeg gir deg såååå tacky farger, klarer du faktisk å få det fint... Imponerende
      Martin Sørlie - 1985
      TLR - Absima - Spektrum
      Darkspeed Racing
      www.teamsmallsize.com

      Comment


      • Originally posted by Razer View Post
        Selv når jeg gir deg såååå tacky farger, klarer du faktisk å få det fint... Imponerende
        Takk. Ja det er noe SPES fargevalg men syns resultatet ble bra. En i klassen trodde det var Barbies nye bil:P Karosseriet venter på deg her ihvertfall.

        Nikko=)
        YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

        Comment


        • Niiice Nikko.:wink:

          Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S
          Team Losi : Spektrum

          Comment


          • ble ganske fint det der! bra jobba!
            joar sæten birkeland 91 mod.
            mini-z | kyosho fw-05t+

            Comment


            • Gleder meg til å se det ferdig utskjært og montert...
              audi

              Comment


              • mitt nye mugen kaross med nye farger, dette blir fra nå mine faste farger, bare vingen skal erstattes av en sort.

                bildene er fra hof i helgen
                Attached Files
                MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                TRF-415MSXX
                DEX410

                Comment


                • Drit pent! Lukter det samme "tema" på Lazern også eller?
                  Team Smallsize

                  Comment


                  • Originally posted by Tombola View Post
                    mitt nye mugen kaross med nye farger, dette blir fra nå mine faste farger, bare vingen skal erstattes av en sort.

                    bildene er fra hof i helgen
                    Veldig enkelt og pent
                    Jeg er ikke voldsomt bevandret i buggy kaross verden, men er det er crowd-pleazer? Hvordan var det å skjære til, stemte det?
                    Jeg hadde et JRConcept karosseri som ikke stemte i det hele tatt og var usedvanlig tynt på de verste stedene.
                    Hvor kjøpte du det?
                    MBX-6
                    Slash 4x4 rtr
                    - Midtskogen Raceway-

                    Comment


                    • Originally posted by sabben View Post
                      Drit pent! Lukter det samme "tema" på Lazern også eller?

                      takk for det, ja det blir samme på lazern, ble helt feil farge på det jeg har nå, backet med sølv, istedet for hvit, og det ble ikke spesielt pent. Det nye får disse fargene.
                      MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                      TRF-415MSXX
                      DEX410

                      Comment


                      • Originally posted by casevac View Post
                        Veldig enkelt og pent
                        Jeg er ikke voldsomt bevandret i buggy kaross verden, men er det er crowd-pleazer? Hvordan var det å skjære til, stemte det?
                        Jeg hadde et JRConcept karosseri som ikke stemte i det hele tatt og var usedvanlig tynt på de verste stedene.
                        Hvor kjøpte du det?

                        Det er et crowd pleazer 2.0 fra carolinas, skjær ut det som er merket, så må du modifisere etter hva dempertårn, kjøletopp og potte du har på. Bruk dremmel, sågår det som en lek. evt. kjøp clas'en sin "dremmel" funker genialt til rc og går for noen få hundrelapper.

                        hvis du syntes det er for tynt, kjøp 0.60 lexan, det jeg har får du også i 0.40, men jeg liker 0.60 best.
                        MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                        TRF-415MSXX
                        DEX410

                        Comment


                        • her er mitt nyeste karosseri fikk bare ett liten innfall på å ha ett nytt karosseri hehe
                          Attached Files
                          Last edited by D.B.Cooper; 18 June 2007, 17:38.
                          Werner Solbakken 1986
                          Savage 25 (Force 32motor), HPI RS 4,Tamiya CC-01 Touareg, XMods

                          Comment


                          • Her er marderen min for øyeblikket

                            Min er den røde

                            Comment


                            • Legger inn ett par bilder av mitt sisste kaross som er nessten 100% ferdig.
                              Fargen dere ser i lykktene er egentlig den fargen bilen skulle ha hatt der det ikke er helt sølvfarga..

                              Blei grunna med sølvfargen og ikke med svart og dette blei resultatet..
                              Litt skuffa med den lyse fargen men er litt spesi den å.. Dette har tatt tre-fire dager og få som det er.. Ikke 100% fornøyd da med merke i ruta og farge.

                              Er ett active hobby rx7 fd35 kaross på 200mm til t2 med 8,5mm i innpress på felgene. Ser att det nessten stikker utom...











                              Gassar til det raser
                              Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

                              Comment


                              • Den var stilig. Hvilken fabrikant er det? Eastcoast?

                                Fabiz
                                Smallsize Hobbyland A/S
                                Team Losi : Spektrum

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X