Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karosseri galleri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hvorfor det??? redd for å komme i SE OG HØR??
    OooGøran j.BorkamoooO
    OooRacer SavvyooO

    Comment


    • Synes den renninga ble litt kult jeg. Ble litt sånn badass look Vist du skulle hatt det sånn helt perfekt tror jeg faktisk de stripene hadde blitt veldig kjedelige... Greitnok når de går tvers over bilen midt på er det greit å få de skikkelige, men desse var liksom litt "løpsk" i utgangspunktet.
      Sunnfjord RC Klubb
      ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

      Comment


      • Originally posted by Marder Beetle View Post

        Ingen komentar!

        Ja du Kenneth, du Kenneth.........

        Last edited by Egon; 18 July 2007, 08:49.
        sigpic
        Tlf 4691 0501

        Comment


        • Istedet for å komme med en komentar som vil få eier av lakkeringsjobben sur på meg i flere uker fremover, lar jeg være med å gi min komentar til resultatet av lakkeringsjobben

          Comment


          • Originally posted by Marder Beetle View Post
            Istedet for å komme med en komentar som vil få eier av lakkeringsjobben sur på meg i flere uker fremover, lar jeg være med å gi min komentar til resultatet av lakkeringsjobben
            Haha !
            Det gjør ikkeno !!
            Veit det blei temmelig stygt ! :mrgreen:

            Men samma det !! Noen runder ute og det er enda styggere !!

            Kris Tha Badass

            Comment


            • Originally posted by Marder Beetle View Post
              Istedet for å komme med en komentar som vil få eier av lakkeringsjobben sur på meg i flere uker fremover, lar jeg være med å gi min komentar til resultatet av lakkeringsjobben
              Jobben er ikke bra nei, men det ser jo kult ut Dette er jo en herjebil, ikke en sportsbil som trenger å vere perfekt i lakken.
              Sunnfjord RC Klubb
              ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

              Comment


              • Du må bruke ordentlig teip!
                Men jeg synes karosseriet ble grisekult. Der det har rent ser det ut som om det var hensikten, og jeg synes det ga en kul look.

                Fabiz
                Smallsize Hobbyland A/S
                Team Losi : Spektrum

                Comment


                • Her er mitt nyeste karosseri
                  Attached Files
                  Jørn Magnus 1989 Hot Bodies lightning II pro , Kyosho TF-5, Thundertiger ssr, Traxxas stampede, Kyosho mini inferno, Thundertiger EK4, Kyosho qrc, Kyosho Ultima ep, Tamiya TRF-415, Xray M18 pro, CCLEE pipercub, GWS Slowstick, GWS Spitfire

                  Comment


                  • nice!! :smile: kule farger!! og kult karosseri!!
                    OooGøran j.BorkamoooO
                    OooRacer SavvyooO

                    Comment


                    • takker for det
                      Jørn Magnus 1989 Hot Bodies lightning II pro , Kyosho TF-5, Thundertiger ssr, Traxxas stampede, Kyosho mini inferno, Thundertiger EK4, Kyosho qrc, Kyosho Ultima ep, Tamiya TRF-415, Xray M18 pro, CCLEE pipercub, GWS Slowstick, GWS Spitfire

                      Comment


                      • Hva synes dere om denne da, med felger fra Fabiz
                        Attached Files
                        Jørn Magnus 1989 Hot Bodies lightning II pro , Kyosho TF-5, Thundertiger ssr, Traxxas stampede, Kyosho mini inferno, Thundertiger EK4, Kyosho qrc, Kyosho Ultima ep, Tamiya TRF-415, Xray M18 pro, CCLEE pipercub, GWS Slowstick, GWS Spitfire

                        Comment


                        • Originally posted by Losi Racing View Post
                          Hva synes dere om denne da, med felger fra Fabiz
                          Dæven så nice :mrgreen: :mrgreen:

                          Kris 8-)

                          Comment


                          • Her er min lille sak... ikke mange dagene siden den ble ferdig... men ser meg etter et nytt karosseri... men har ikke helt bestemt meg enda!!
                            Attached Files
                            Dag Erik Kristoffersen -82
                            FG Monster Marder-ESP RACE PORTED G260RC-RN-Futaba 3PM 2.4GHz
                            HPI Sprint 2 Drift Toyota Trueno - Futaba 3PM 2.4GHz

                            Comment


                            • Originally posted by Savage-Kris View Post
                              Dæven så nice :mrgreen: :mrgreen:

                              Kris 8-)
                              Takker og bukker
                              Jørn Magnus 1989 Hot Bodies lightning II pro , Kyosho TF-5, Thundertiger ssr, Traxxas stampede, Kyosho mini inferno, Thundertiger EK4, Kyosho qrc, Kyosho Ultima ep, Tamiya TRF-415, Xray M18 pro, CCLEE pipercub, GWS Slowstick, GWS Spitfire

                              Comment


                              • Originally posted by Cyclops View Post
                                Her er min lille sak... ikke mange dagene siden den ble ferdig... men ser meg etter et nytt karosseri... men har ikke helt bestemt meg enda!!
                                Utrolig bra finish! hva slags lakk bruker du?
                                Jørn Magnus 1989 Hot Bodies lightning II pro , Kyosho TF-5, Thundertiger ssr, Traxxas stampede, Kyosho mini inferno, Thundertiger EK4, Kyosho qrc, Kyosho Ultima ep, Tamiya TRF-415, Xray M18 pro, CCLEE pipercub, GWS Slowstick, GWS Spitfire

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X