Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karosseri galleri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Viper92 View Post
    den ble utrolig rå:wink:
    Takker og bukker Ble mest fornøyd med effekten i den hvite pearl fargen som dekker resten. Anbefales!!!
    BUGGY
    X-ray 808, RB, Spektrum DX3R. GPX4 PRO 1:10 Touring car
    sigpic

    Comment


    • Første gang du krasjer karosseriet kan jeg tenke meg at du feller en liten tåre.
      HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
      Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

      Comment


      • Det er bare a gi full gass folkens !!!!

        Originally posted by RCislife View Post
        Første gang du krasjer karosseriet kan jeg tenke meg at du feller en liten tåre.
        Neida:neutral: Da har man jo en god grunn til å kjøpe flere, og finne frem sprøta og lage noe nytt og spennende.:mrgreen:

        "Always look on the bright side of life" :wink:

        (PS! de lykkepillene virker faktisk)
        BUGGY
        X-ray 808, RB, Spektrum DX3R. GPX4 PRO 1:10 Touring car
        sigpic

        Comment


        • jada, artig med nytt karosseri. men når man krasjer et karosseri som man har brukt lang tid på og er veldig fornøyd med blir man litt lei seg:-o
          OooGøran j.BorkamoooO
          OooRacer SavvyooO

          Comment


          • Her er min nesten ferdige BMW e30 schnitzer.







            Komentarer ?

            Comment


            • Kommentar? .. tja.. Bli ferdig?
              Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
              - NiceShot.no

              Comment


              • HEHE det er litt igjen men ikke mye...

                Comment


                • Eneste jeg kan si er at jeg ble dypt skuffet over når jeg såg din, er at jeg fant ut at M3 karossen min som ligger i en eske her ikke følger med maskeringer til vinduene!

                  Klistermerker på rutene? Hvaaa er det fornoe Tamiya? Veldig greit og fort gjort sånn sett, men sleng da med maskering også for de som vil ha det litt mer skikkelig...... Kanskje de ligger der en plass og jeg bare er blind? :sad:
                  Sunnfjord RC Klubb
                  ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

                  Comment


                  • Hvilken lakk har du brukt på grillen forresten?
                    Sunnfjord RC Klubb
                    ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

                    Comment


                    • Jeg hadde jo selfølgelig tatt maskeringer vist det hadde vært men det er det ikke... '
                      Lakken på grillen vet jeg ikke helt hva heter...

                      Comment


                      • se på boksen da vel! men ganske fint gjort det skal du ha
                        MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

                        Comment


                        • Må få lagt ut riskokeren min nå !
                          Kommer bilder snart..

                          RockyBalboa : Han lånte lakken min og det står ikke TS nummeret...

                          JB.
                          | Tamiya TB Evo 5 MS - TT01 - CC01 - TL01| Kyosho TF-5 Dodge Stratus | Spektrum DX3 | Axial SCX-10 Dingo |
                          sigpic

                          Comment








                          • Skal sette på lyktehus men venter på pakken fra HK..
                            Inneholder 3racing lyssett !

                            JB.
                            | Tamiya TB Evo 5 MS - TT01 - CC01 - TL01| Kyosho TF-5 Dodge Stratus | Spektrum DX3 | Axial SCX-10 Dingo |
                            sigpic

                            Comment


                            • sånn ble bilen du måtte lage tråd for for å få tips til lakk men den ble jo dritkul! Nice Potte
                              --Big Is Better-- eller hva?
                              MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

                              Comment


                              • Heh, Subaru trenger jo en svær potte... :mrgreen:

                                JB
                                | Tamiya TB Evo 5 MS - TT01 - CC01 - TL01| Kyosho TF-5 Dodge Stratus | Spektrum DX3 | Axial SCX-10 Dingo |
                                sigpic

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X