Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karosseri galleri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det er HPI sitt hovedkvartal i bakgrunnen ihvertfall, og det er Andy H som har tatt de bildene der.:wink:

    Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

    Comment


    • Originally posted by djupevik View Post
      Er det ditt, eller er det samme som du har? Minner litt om de bildene HPI har på sine sider... Fet bil uansett

      Det er hpi sine bilder, skulle gjerne hatt bilder av min, men den ligger i en annen by
      Kyosho MP777WC,
      HPI Pro 4 +SP 2.5R+Mamba Max m. LiPo 4500Mah,
      Carson 1/10 Comp. 1993:smile:

      Comment


      • Men syns min ble like fin, med ekstra karbon detaljer

        Min er også sølvgrå
        Men syns faktisk den er kulere i oransje eller gul:-o
        Kyosho MP777WC,
        HPI Pro 4 +SP 2.5R+Mamba Max m. LiPo 4500Mah,
        Carson 1/10 Comp. 1993:smile:

        Comment


        • Her har dere en link til min savage jeep rubicon:grin:
          Stig Ivar Wiklund 1972
          savage x 4,6 , diverse chipchop biler fra kina
          Flere fra verdal her?

          Comment


          • lakkering

            tro det var noen som slette bldene mine
            så jeg legger dem inn igjen







            ___________________________________
            Georg Ellingsen 67 som er lei alle idiotene som klager på alt
            www.rcbil.no
            TEAM XRAY NT1 - FUTABA 4PKS - MATRIX - SAVOX - HUDY

            Comment


            • Nice "goggen":grin:
              MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

              Comment


              • Det der ble bra georg, eneste jeg kanskje syns var litt rart var det markante svarte oppe på taket. Passet ikke inn sammen med det andre. Ser også at det er markant svart på siden men den hadde en form som fulgte det andre. Hehe.. Kanskje jeg er kresen her? Grafisk design og foto er mitt sterke element så man blir fort litt kresen etterhvert.

                Nikko=)
                YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                Comment


                • Mitt første 12r karosseri. Testet litt med karbon loock.
                  Karbonen ble bra, men er ikke fornøyd med karosseriet. Ble kjedelig, så har planer om nytt så snart som mulig.

                  Henrik Steen Karlsen, 88-mod.
                  Biler: Team Ass B4 FT og B44 : Tamiya 416X : BMI DB12R
                  Utstyr: Nosram : LRP : Futaba : Spektrum : Iwata : Speedpassion

                  Comment


                  • Peent karosseri! Synes det ble kjempe pent jeg...

                    Mr. Kyosho
                    Last edited by Mr. Kyosho; 3 January 2008, 21:29.
                    [SMBK] # www.miniz.no # [Kyosho] - Mini-Z MR-02RM - Modified # Atomic # Team Orion #
                    [Tamyia] - TT-01 # 3racing carbon chassi # Novak Brushless # ++++
                    [HoBao] - Hyper ST # GRP # Model Technics #

                    Comment


                    • Hvordan for du til karbonen?
                      Karosseriet var kjempefint, men viss du synes at det er litt kjedelig villle det sikkert hjelpe med noen klister.
                      Last edited by RCislife; 3 January 2008, 15:44.
                      HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                      Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                      Comment


                      • For karbon loock se her: http://rc-mini.net/MiniWeb_Online/Carbon_Paint.html
                        Henrik Steen Karlsen, 88-mod.
                        Biler: Team Ass B4 FT og B44 : Tamiya 416X : BMI DB12R
                        Utstyr: Nosram : LRP : Futaba : Spektrum : Iwata : Speedpassion

                        Comment


                        • lakkering

                          Her er et jeg har lakka i dag (helge sitt design)





                          _______________________________________
                          Georg Ellingsen 67 som er lei alle idiotene som klager på alt
                          www.rcbil.no
                          TEAM XRAY NT1 - FUTABA 4PKS - MATRIX - SAVOX - HUDY

                          Comment


                          • Originally posted by HSK View Post
                            Du kan jo bare kjøpe Parma Carbon Sheet istedenfor, og spare mye arbeid.
                            Det koster rundt 5 dollar hos tower Link: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...&I=LXPA37&P=ML
                            Eller du kan forsterke karosseriet med ekte karbon. Det er ikke så dyrt som en skulle tro, men vanskelig å finne en ovn som holder herdingstempen som du trenger.
                            Last edited by dho006; 3 January 2008, 20:05.
                            Kyosho MP777WC,
                            HPI Pro 4 +SP 2.5R+Mamba Max m. LiPo 4500Mah,
                            Carson 1/10 Comp. 1993:smile:

                            Comment


                            • Originally posted by dho006 View Post
                              Du kan jo bare kjøpe Parma Carbon Sheet istedenfor, og spare mye arbeid.
                              Det koster rundt 5 dollar hos tower Link: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...&I=LXPA37&P=ML
                              Eller du kan forsterke karosseriet med ekte karbon. Det er ikke så dyrt som en skulle tro, men vanskelig å finne en ovn som holder herdingstempen som du trenger.
                              Eneste er at det ikke er så lett til få det til å se pent ut der det er litt former på karosseriet. Der det er slette flater er det ikkeno pes, men engang det kommer noe som stikker nedover eller oppover ville jeg nok heller lakkert det. Det er ikke store jobben å få det til med lakk heller. Trenger bare litt mot og vilje så får man det lett til


                              Nikko=)
                              YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                              Comment


                              • Originally posted by HSK View Post
                                Mitt første 12r karosseri. Testet litt med karbon loock.
                                Karbonen ble bra, men er ikke fornøyd med karosseriet. Ble kjedelig, så har planer om nytt så snart som mulig.

                                Det hjalp med litt merker på:
                                Henrik Steen Karlsen, 88-mod.
                                Biler: Team Ass B4 FT og B44 : Tamiya 416X : BMI DB12R
                                Utstyr: Nosram : LRP : Futaba : Spektrum : Iwata : Speedpassion

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X