Hei er ganske så ny på rc.Men prøvde meg på lakkering av Bullet min sist helg.Var ikke helt heldig med maskeringen et par steder,men ble er ganske fornøyd til å være første gang
Attached Files
Thomas Stor-Re
Hong Nor NEXX10sc
HPI Bullet ST Flux
Her er bilder av min egen stolthet,Ta05 vdf med yokomo s.13 og bodykit.denne er lakkert med Tamiya flake og sort Ps.5
Den andre er en org, camaro-sprint2 som er klubb-bil som vi låner ut til folk som har lyst å prøve drifting.Jeg røssket av noen klistremerker og satt på noen nye,samt noen felger og dekk som lå her.
Ellers så er de jo mange fine kunstverk å se i denne tråden.
Blitt litt inspirert i det siste, måtte lage meg et karosseri til fuel bilen i all hast... Neste gang jeg prøver meg på noe liknende blir det definitivt airbrush og liquid mask istedenfor maskeringsteip og spraybokser
No skil, no stamina, no guts - just age and courage! XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO www.trcbk.nowww.antrade.nowww.reinertsen.no
No skil, no stamina, no guts - just age and courage! XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO www.trcbk.nowww.antrade.nowww.reinertsen.no
Bruk lakk for Lexan så slipper du at den løsner. Rubb med stålull, vask godt og tynne strøk så sitter det.
Comment