Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilder fra sandtaket i Mysen, stedet kan anbefales...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg subscriber på det meste av RC filmer som er fra Norge og noen utenlanske som er bra. Eller rettere sakt så subrsciber jeg på brukerer som legger ut RC filmer.
    HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
    Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

Originally posted by daytonabeach View Post
      Regner med det ja, så fort jeg får fikset styre servoen...
      Tar ikke lange tiden det da.Regner med at jeg hører fra en eller annen ang nærmere tid??

Comment

Jeg brukte opp clutchen min i dag. Har bestilt en ny fra elefun.
        Får jeg den i løpet av uken er jeg klar til å kjøre
        HPI Baja 5T

Comment

Ah, fant du den der, link?
          Prøvde å lete der selv, men...
          Er vel på tide og bestille en ny for meg også snart, bedre føre var hvis man kommer tidlig en dag

Håper outerwearen kommer snart, begynner å bli lei av å tømme svinghjulet for sand og reinnstallere fjæra
          Hvordan er det med din, kommer det noe sand inn?

Noen som har skjært noen lager i svinghjulet pga sand før?
          Baja 5b 26cc - tune pipe, more mods later...

Comment

Originally posted by dyver View Post
            Tar ikke lange tiden det da.Regner med at jeg hører fra en eller annen ang nærmere tid??
            Vet du om noe sted som selger metal upgrade til styreservoen i nærheten, hva med nordtrading i mysen, har de noe særlig deler til bilene våre?

Comment

Dærsken, nortrading har jo ganske mye deler, og på lager?
              Først nå skjønte jeg hvordan seksjonene der er lagt opp

Neste gang er det jo bare å kjøre ned i sentrum og handle det man trenger

Comment

De har bare 6000rpm clutchen på lager http://elefun.no/elefun4/aspx/produk...x?vareID=11127
                Men jeg bruker 8000rpm fjæra jeg har fra før.

Det kommer noe sand inn, men ikke så ille at snora setter seg fast.
                Det som er dårlig med outerwear'en er at den blir fort slitt. Er hull i min der dekselet lligger inntil. Tror jeg skal lete etter noe stoff man kan bruke istedenfor outerwear.

Har ikke tittetså mye på nortrading før, har de noe baja deler da? Clutch f.eks?
                HPI Baja 5T

Comment

Der var den ja, håpløst vanskelig å finne frem på de sidene noen ganger, ikke alltid logisk...

Det gnager litt på bodyn hos meg også, hva med å sette på en liten duct tape bit på slitepunktet?
                  Hva med nylonstrømper? Kanskje ikke så stilig, men billig i lengden

Comment

jeg har alu tannhjulene som skal vere i styreservoen
                    Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
                    Radio: Spektrum DX8

Comment

Vet du om noe sted som selger metal upgrade til styreservoen i nærheten, hva med nordtrading i mysen, har de noe særlig deler til bilene våre?

Nortradig har en del.men sist jeg sjekket så hadde ikke han metal.men skal ringe kjell imorra.for har bestilt for lite deler til bilen min som jeg får på tirsdag.men kan spørre han imorra jeg.så skal jeg si ifra så fort jeg kan

Comment

Dærsken, nortrading har jo ganske mye deler, og på lager?
                        Først nå skjønte jeg hvordan seksjonene der er lagt opp

Neste gang er det jo bare å kjøre ned i sentrum og handle det man trenger

Helt riktig det.men det er en del ting han ikke har på lager som regel.og han får som regel varer til Hpi på tirsdager

Comment

jeg har de 3 alu tannhjulene som er i dette settet:

Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
                          Radio: Spektrum DX8

Comment

Originally posted by Jon M View Post
                            jeg har de 3 alu tannhjulene som er i dette settet:

http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=80584
                            Tror han vil ha det før påske da i med at det blir kjøring de nærmeste dagene.trodde de var standard på disse sevoene jeg

Comment

Har ikke på lager men skal hør om han kan ha det til tirsdag evt

Comment

Å jeg som må vente på forstillings deler til 1:5
                                Var nå artig kjøring i dag eneste som røk for meg var start snora på 1:8`n.
                                men har da start boks..
                                Uten nye betær å bestille duger helten ikke
                                King Motor 29cc - Integy front brakes, Integy power Exhaust....

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X