Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilder fra sandtaket i Mysen, stedet kan anbefales...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ok, den glupe hjernen min fant nettop ut av jeg bare trenger en ny clutchbell og en bolt...

Noen på lager?

Hørte jeg et pip fra Tveten her
    Baja 5b 26cc - tune pipe, more mods later...

Comment

• Det enkleste er bare å bytte clutchklokka ja. Verken jeg eller Tveten har en til overs
      Men kanskje noen andre har? Fant ingen hos Nortrading heller.

Evt. kan du prøve med en såkalt "grisepikk". Vet ikke noe annet navn på det
      HPI Baja 5T

Comment

• Ja, hadde litt flaks, begynte i drille fra baksiden og da løsnet den, men fant muligens årsaken til at bolten har røket, det er kast i akselen på clutchtbellen noe som sikkert gjør at bolten tretner etter en stund, lagerene virket fine.

Kan jo gi den et lite kakk, men tror det er vanskelig å få den rett...
        Hmm, bare det som skal til for å komme igang igjen, ta sjangsen på å kjøre resten av påsken med det?

Clutchen virker heller ikke så slitt

Comment

• Det jeg ville prøvd på er vel å kutte spor i den slik at du kan prøve å skru den ut med et skru jern.
          Bolter som knekker sitter som regel ikke så hardt siden presset den er skrudd fast med ikke er der lenger..
          Oplevd lignende på jobben.. Hvis du har en dremmel ville jeg prøvd det først..
          Har nå værken bolt eller clutch klokke i hylla
          King Motor 29cc - Integy front brakes, Integy power Exhaust....

Comment

• Leste ikke siste innlegget mitt nei

Bolten var knekt på innsiden av veggen s det var ikke mulig å komme ned til den, men nå er den som sagt ute...

Får bare vurdere å kjøre med kast til jeg får ny, er jo begrenset hvor galt det kan gå...

Comment

• så ikke meldingen din siden jeg skrev min melding når du la ut din..
              For engangs skyld har nå jeg en bil som virker som den skal
              Bortsett fra at jeg bruker front hjulene til Rydin..
              King Motor 29cc - Integy front brakes, Integy power Exhaust....

Comment

• Er folket klare for kjøring i morra??
                Vært hos Rc-Racing i dag å handlet litt, så ny Rhino styreservo er nå montert. Takk Takk, Jan Erik og noe mer ramla jo ned fra hyllene der

Kjøpte ny motor til Islendingen.... der var det julaften når jeg leverte motoren

Dyver, har med no deler til deg oxo... du er på plass ca kl. 12 i morra?
                Fredly Andre Andresen
                President of Østfold RC Truckers
                Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

Comment

• Originally posted by SSboy View Post
                  Er folket klare for kjøring i morra??
                  Vært hos Rc-Racing i dag å handlet litt, så ny Rhino styreservo er nå montert. Takk Takk, Jan Erik og noe mer ramla jo ned fra hyllene der

Kjøpte ny motor til Islendingen.... der var det julaften når jeg leverte motoren

Dyver, har med no deler til deg oxo... du er på plass ca kl. 12 i morra?
                  det er bra det da.jeg er der imorgen jeg.tviler ikke på at islendingen er i himmelen.hehe

Comment

• Da må dere filme noe Pro Mod power siden min står i ro og jeg digger den lyden. Jeg må bare høre den
                    HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                    Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Noen som har noen clutchbeller liggende?

Comment

• At dere ikke bestiller slitedeler for 10000+++ slik at dere har deler en liten stund framover
                        HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                        Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Originally posted by daytonabeach View Post
                          Noen som har noen clutchbeller liggende?
                          skal ned i bua mi nå så skal jeg se hva jg kan finne.passer fg sin mon tru? eller så kan det hende islendingen har en liggende.

Comment

• Originally posted by RCislife View Post
                            At dere ikke bestiller slitedeler for 10000+++ slik at dere har deler en liten stund framover
                            Du kan handle deler for en million, og så kan du banne på at det er den ene lille delen du ikke kjøpte som ryker neste gang

Comment

• Hva med å dra innom RC-RACING og kjøpe Turtle Racind Clutch Bell?
                              Vist det ikke er for langt unna,
                              Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
                              Radio: Spektrum DX8

Comment

• Originally posted by dyver View Post
                                skal ned i bua mi nå så skal jeg se hva jg kan finne.passer fg sin mon tru? eller så kan det hende islendingen har en liggende.
                                FG sin clutch passer desverre ikke.det er en annen type.synd vi ikke viste det litt før for ssboy var hos jan erik idag og han har clutch til baja inne

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X