Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilder fra sandtaket i Mysen, stedet kan anbefales...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Får nå håpe jeg kommer lengre en 200m før jeg knuser noe denne gangen syntes nå det skulle vært en fra nortrading som kunnet tatt med seg en vogn med deler å varme pølser
    King Motor 29cc - Integy front brakes, Integy power Exhaust....

    Comment


    • #62
      Originally posted by Tveten View Post
      Skal nå ringe nortrading i dag jeg..
      Vis de har fått inn delene jeg trenger så blir det en kjøre tur dit i morgen.
      Prøve å stikke tideligere i fra jobben slik at jeg rekker dit.
      Er jo ikke bare bare å bo i fredrikstad..
      Eller så får jeg herje mere med 1:8`n min..

      Er servo saver`n jeg trenger for å få den til å gå igjen..
      nortrading har oppe til 1700 idag men imorgen vet jeg ikke hvor lenge han har oppe.skal dit etterpå og henet delene mine.og det skal bli godt å få bilen på hjulene igjen.den skriker mot meg når jeg kommer ned i kjeller`n

      Comment


      • #63
        Originally posted by Tveten View Post
        Får nå håpe jeg kommer lengre en 200m før jeg knuser noe denne gangen syntes nå det skulle vært en fra nortrading som kunnet tatt med seg en vogn med deler å varme pølser
        Kjell(nortrading) er ikke alltid så vanskelig å ringe hvis det skulle være noe utenom åpningstid.var ikke det før iallefall.så samt han ikke var borte eller kjørte fly.har handlet mye av han utenom selv om han har stengt.han bor 5min unna butikken

        Comment


        • #64
          Bra, skal innom der imorgen selv v 12 tiden...
          Baja 5b 26cc - tune pipe, more mods later...

          Comment


          • #65
            Originally posted by daytonabeach View Post
            Bra, skal innom der imorgen selv v 12 tiden...
            han er åpen mellom 1100 og 1500 imorgen sa han til mg istad.fikk nesten alt jeg hadde bestilt.men fikk iallefall alle delene som var viktigst.så da regner jeg med at det blir litt kjøring i mysen imorra og på torsdag iallefall

            Comment


            • #66
              Clutchen min lå i postkassa i dag
              HPI Baja 5T

              Comment


              • #67
                I morgen blir det regn

                Hvem er den beste og billigste fleebay brukeren å handle org deler fra?
                Baja 5b 26cc - tune pipe, more mods later...

                Comment


                • #68
                  Jeg har ingen faste selgere jeg kjøper fra.
                  Bare søker etter det jeg skal ha og sammenligner priser.
                  HPI Baja 5T

                  Comment


                  • #69
                    Gjorde en sammenligning nå, og det er bare tikroner og spare, og bestiller du fra 5 forskjellige ender det med at frakten utgjør det dobbelte isteden for å bestille fra en
                    Baja 5b 26cc - tune pipe, more mods later...

                    Comment


                    • #70
                      Ja, det stemmer nok det. Er lett å glemme fraktprisen
                      Men hvis man kjøper noe for under 200kr så slipper man moms og tollgebyr.
                      HPI Baja 5T

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by daytonabeach View Post
                        I morgen blir det regn

                        Hvem er den beste og billigste fleebay brukeren å handle org deler fra?
                        Reng har som regel ikke stoppet mg.men spruter det ned så blir det en vurderings sak.men på torsdag er det meldt knall vær

                        Comment


                        • #72
                          Muhaha
                          Da har jeg vært i mysen å hilset på nortrading, hyggelig å hjelpsom kar
                          Hente deler hjemme hos han var ikke noe problem..
                          Men neida han holdt butikken åpen han, selv om han skulle stengt 35min før jeg greide å komme meg dit...
                          så da burde jeg vel greie å få sammen bilen til i morgen..
                          Fikk skaffet meg ny motager å han hadde det å han, eneste i norge tipper jeg
                          King Motor 29cc - Integy front brakes, Integy power Exhaust....

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Tveten View Post
                            Muhaha
                            Da har jeg vært i mysen å hilset på nortrading, hyggelig å hjelpsom kar
                            Hente deler hjemme hos han var ikke noe problem..
                            Men neida han holdt butikken åpen han, selv om han skulle stengt 35min før jeg greide å komme meg dit...
                            så da burde jeg vel greie å få sammen bilen til i morgen..
                            Fikk skaffet meg ny motager å han hadde det å han, eneste i norge tipper jeg

                            Da satser vi på kjøring imorra da eller? har skrudd sammen bilen min selv men servoen min røyk og den andre jg har liggende er ikke så bra. Men jeg får satse på at jeg får kjørt litt.akurat ferdig med å kjøre inn motoren

                            Comment


                            • #74
                              Hatt en helvetes dag i dag, begynte med at jeg hentet en 3pk på posten jeg hadde kjøpt av en nerd i stavanger.
                              Det var ikke futaba modul, men spektrum, og ikke lå senderen der heller, kofferten var surret med brun tape, såå fint med alt det limet overallt etterpå, på tlf svarte han, oooj, må ha sendt deg feil radio, sende den riktig etter påske, tro det den som vil...

                              Vel, så sprak skjema mitt fulstendig for jeg måtte ut å finne en spektrum mottaker, 800 spenn til, mysen var bare å glemme, heldigvis hadde rc senteret i ski både motaker og servo 805, takk Robert!
                              og når jeg omsider kom hjem i sted, lå det jommen meg metal drev i posten fra Jon, det hadde jeg ALDRI trodd skulle gå på en dag i påsken
                              Mitt opp i det hele rakk jeg innom Snellingen å fikk tak i en Putoline luftfilter olje gitt...

                              Så nå er det bare å programmere 3pk klonen min, bytte drev og ruse opp motoren til blårøyken tytter ut av stuevinduet...

                              I morgen drar jeg muligens til norefjell for å stå på ski, men det blir nok opp til flere turer til Santa Ket i påsken

                              Sånn, det var en typisk dag i mitt liv, but who cares...
                              Baja 5b 26cc - tune pipe, more mods later...

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by daytonabeach View Post
                                Hatt en helvetes dag i dag, begynte med at jeg hentet en 3pk på posten jeg hadde kjøpt av en nerd i stavanger.
                                Det var ikke futaba modul, men spektrum, og ikke lå senderen der heller, kofferten var surret med brun tape, såå fint med alt det limet overallt etterpå, på tlf svarte han, oooj, må ha sendt deg feil radio, sende den riktig etter påske, tro det den som vil...

                                Vel, så sprak skjema mitt fulstendig for jeg måtte ut å finne en spektrum mottaker, 800 spenn til, mysen var bare å glemme, heldigvis hadde rc senteret i ski både motaker og servo 805, takk Robert!
                                og når jeg omsider kom hjem i sted, lå det jommen meg metal drev i posten fra Jon, det hadde jeg ALDRI trodd skulle gå på en dag i påsken
                                Mitt opp i det hele rakk jeg innom Snellingen å fikk tak i en Putoline luftfilter olje gitt...

                                Så nå er det bare å programmere 3pk klonen min, bytte drev og ruse opp motoren til blårøyken tytter ut av stuevinduet...

                                I morgen drar jeg muligens til norefjell for å stå på ski, men det blir nok opp til flere turer til Santa Ket i påsken

                                Sånn, det var en typisk dag i mitt liv, but who cares...
                                Hørtes ut som en perfekt dag.NOT.men det blir vel noen andre som skal kjøre håper jeg da.kan elle dager utenom fredag jeg.eller så er det vel bare å tute å kjøre

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X