Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilder fra sandtaket i Mysen, stedet kan anbefales...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hva sier dronningene hjemme når dere bare reiser ut på tur Her jeg bor er det tradisjon å reise på tur å grille pølser å koke egg.
    HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
    Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Ls?
      Baja 5b 26cc - tune pipe, more mods later...

Comment

• [quote=daytonabeach;309823]Ls? [/quote

Large Scale står Ls for.og til rclife så sier iallefall ikke dronninga mi noe at jeg drar ut og kjører.grilling gjør vi også når vi er ute å leker som de små gjør.(en kjempe stor sandkasse)hehe.

Comment

• Aha...

Dronninger?
          De får jeg vente med til i mitt neste liv som flue på veggen, nå skal det lekes

Comment

• Noen som kan få flyttet denne tråden inn på Ls forumet
            Robert Birkevaag 71 mod
            Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

Comment

• Nå har jeg iaf redigert overskriften til å matche det litt utflytende tema her

Comment

• noen som kan anbefalle hvordan jeg converterer vidoene jeg tok på camera mitt for å kunne lage en film samlet fra kjøringe i dag på mysen... ble en del dødtid på videoene som jeg har lyst å klippe ut men helv.... windows movie maker vil ikke det formatet jeg har det på....?? ikke så veldig datakyndig jeg så på et enkelt vis.... ellers må jeg takka for all hjelpa og god råd jeg fikk av dere som var på santaket i dag... storkoste meg i dag med nye motoren..
                HPI Baja B5 REED 30,5 Jetpro

Comment

• Enda en
                  HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                  Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• noen som vil kjøre imorra også eller?

Comment

• Originally posted by islendingen View Post
                      noen som kan anbefalle hvordan jeg converterer vidoene jeg tok på camera mitt for å kunne lage en film samlet fra kjøringe i dag på mysen... ble en del dødtid på videoene som jeg har lyst å klippe ut men helv.... windows movie maker vil ikke det formatet jeg har det på....?? ikke så veldig datakyndig jeg så på et enkelt vis.... ellers må jeg takka for all hjelpa og god råd jeg fikk av dere som var på santaket i dag... storkoste meg i dag med nye motoren..

Last ned Format Factory her:

Også kan du formatere den til WMV fil, da kan du redigere den i Mowie Maker
                      Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
                      Radio: Spektrum DX8

Comment

• Originally posted by RCislife View Post
                        og flere på vei... hadde planer om å redigere noe av bildene men setter noe på youtube allikevell.

Comment

• her ligger videosnutene jeg tok på mysen sandtak 11april.... www.youtube.com/user/kammeraten

Comment

• Originally posted by islendingen View Post
                            noen som kan anbefalle hvordan jeg converterer vidoene jeg tok på camera mitt for å kunne lage en film samlet fra kjøringe i dag på mysen... ble en del dødtid på videoene som jeg har lyst å klippe ut men helv.... windows movie maker vil ikke det formatet jeg har det på....?? ikke så veldig datakyndig jeg så på et enkelt vis.... ellers må jeg takka for all hjelpa og god råd jeg fikk av dere som var på santaket i dag... storkoste meg i dag med nye motoren..
                            Konverter til H.264 hvis du får det alternativet, tar minst plass og er raskeste format og konvertere til uten å tape for mye kvalitet, også kjent som .mp4

Comment

• Litt HD video på vei opp nå...

Her er forresten Baja gruppen på Vimeo, fint sted og samle alle Baja videoene fra hele verden direkte på.
                              HPI Baja cars is a Group created by Christer Dahl
                              Visit the Group here: http://vimeo.com//groups/hpibaja

Comment

• Her:
                                A perfect day for racing in the sand pits, dry and dusty powder sand, breathe in, breathe out ;-)

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X