Hva sier dronningene hjemme når dere bare reiser ut på tur
Her jeg bor er det tradisjon å reise på tur å grille pølser å koke egg.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bilder fra sandtaket i Mysen, stedet kan anbefales...
Collapse
X
-
HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
-
noen som kan anbefalle hvordan jeg converterer vidoene jeg tok på camera mitt for å kunne lage en film samlet fra kjøringe i dag på mysen... ble en del dødtid på videoene som jeg har lyst å klippe ut men helv.... windows movie maker vil ikke det formatet jeg har det på....?? ikke så veldig datakyndig jeg så på et enkelt vis.... ellers må jeg takka for all hjelpa og god råd jeg fikk av dere som var på santaket i dag... storkoste meg i dag med nye motoren..HPI Baja B5 REED 30,5 Jetpro
Comment
-
HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
Originally posted by islendingen View Postnoen som kan anbefalle hvordan jeg converterer vidoene jeg tok på camera mitt for å kunne lage en film samlet fra kjøringe i dag på mysen... ble en del dødtid på videoene som jeg har lyst å klippe ut men helv.... windows movie maker vil ikke det formatet jeg har det på....?? ikke så veldig datakyndig jeg så på et enkelt vis.... ellers må jeg takka for all hjelpa og god råd jeg fikk av dere som var på santaket i dag... storkoste meg i dag med nye motoren..
Last ned Format Factory her:
Også kan du formatere den til WMV fil, da kan du redigere den i Mowie MakerFly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
Radio: Spektrum DX8
Comment
-
og flere på vei... hadde planer om å redigere noe av bildene men setter noe på youtube allikevell.Originally posted by RCislife View PostEnda en
YouTube - STP80160HPI Baja B5 REED 30,5 Jetpro
Comment
-
her ligger videosnutene jeg tok på mysen sandtak 11april.... www.youtube.com/user/kammeratenHPI Baja B5 REED 30,5 Jetpro
Comment
-
Konverter til H.264 hvis du får det alternativet, tar minst plass og er raskeste format og konvertere til uten å tape for mye kvalitet, også kjent som .mp4Originally posted by islendingen View Postnoen som kan anbefalle hvordan jeg converterer vidoene jeg tok på camera mitt for å kunne lage en film samlet fra kjøringe i dag på mysen... ble en del dødtid på videoene som jeg har lyst å klippe ut men helv.... windows movie maker vil ikke det formatet jeg har det på....?? ikke så veldig datakyndig jeg så på et enkelt vis.... ellers må jeg takka for all hjelpa og god råd jeg fikk av dere som var på santaket i dag... storkoste meg i dag med nye motoren..
Baja 5b 26cc - tune pipe, more mods later...
Comment
-
Litt HD video på vei opp nå...
Her er forresten Baja gruppen på Vimeo, fint sted og samle alle Baja videoene fra hele verden direkte på.
HPI Baja cars is a Group created by Christer Dahl
Visit the Group here: http://vimeo.com//groups/hpibajaBaja 5b 26cc - tune pipe, more mods later...
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment