Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by znaky85 View Post
    At det merket var typisk i den alderen visste jeg ikke.

Og tenkte aldri så langt som konf

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
    Cerwin Vega du tenker på ? er vell det mest "brukte" merke av ungdom i nåtid vill jeg tro
    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• do or not do do? thats the question!!!
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

Comment

• To do

Ikke at jeg vet hva du mener men
        Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
        Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
        E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

Comment

• Originally posted by znaky85 View Post
          To do

Ikke at jeg vet hva du mener men
          ikkje jeg heller
          løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• snuser på en ny bil allerede igjen hehehehe....
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
              snuser på en ny bil allerede igjen hehehehe....
              Ka nå du ska ha?
              [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• I og med jeg har hatt lyst på Vorza en stund har jeg bestemt meg for å bygge en VE8 med tekin oppsett på 2040kv eller kanskje 1900kv og med savox servoer

Idag nærmere bestemt for 30 minutt siden solgte jeg den siste savagen jeg hadde til salgs også Har fått solgt unna en god del av delene jeg la ut også, så en ve8 bestilling er farlig nær!
                Futaba 4pk

Comment

I og med jeg har hatt lyst på Vorza en stund har jeg bestemt meg for å bygge en VE8 med tekin oppsett på 2040kv eller kanskje 1900kv og med savox servoer

Idag nærmere bestemt for 30 minutt siden solgte jeg den siste savagen jeg hadde til salgs også Har fått solgt unna en god del av delene jeg la ut også, så en ve8 bestilling er farlig nær!
                  Ta heller en Vorza du... Plast karosseriet til Ve8 knekker fort ved din kjøring
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                    Ta heller en Vorza du... Plast karosseriet til Ve8 knekker fort ved din kjøring
                    Ikke på den nye typen og jeg baserer ikke et bilkjøp på karosserikvaliteten uansett! hehe... det kan man bytte ut uansett! Jeg vil bygge selv og da utgår vorzaen, og jeg har lest MYE bra om VE8 samt sett filmer/reviews i bøtter og spann. Det er jo HELT gjennom nesten akkurat samme bil som vorzaen da, på samme måte som D8 osv...

Og du sier min kjøring? jeg er sikkert den som kjører roligst og finest der inne på banen hehehehe... Til og med Rune klager på kånekjøringa mi BASHING derimot, der regjerer jeg nok tronen, men buggyene skal ikke bashes med
                    Futaba 4pk

Comment

Ikke på den nye typen og jeg baserer ikke et bilkjøp på karosserikvaliteten uansett! hehe... det kan man bytte ut uansett! Jeg vil bygge selv og da utgår vorzaen, og jeg har lest MYE bra om VE8 samt sett filmer/reviews i bøtter og spann. Det er jo HELT gjennom nesten akkurat samme bil som vorzaen da, på samme måte som D8 osv...

Og du sier min kjøring? jeg er sikkert den som kjører roligst og finest der inne på banen hehehehe... Til og med Rune klager på kånekjøringa mi BASHING derimot, der regjerer jeg nok tronen, men buggyene skal ikke bashes med
                      LØP OG KJØP!!!!!! MEN kom deg for f... inn på banen å bruk bilene snart da mann!!! lol
                      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Bilen er pakket, sendt og på vei Det ble VE8 med tekin 2050 oppsett
                        Futaba 4pk

Comment

• Da er Losi Ten-T i hus og delene fra ebay kom også i samme slengen Snakk om god timing
                          | Spektrum DX8|
                          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Jeez, jeg begynner å se hvorfor folk klager på sand i drivverket på Slash/stampede 4x4.

Ville finne ut hvorfor det kom så rare lyder fra bakenden på bilen, og begynte systematisk med å sjekke pinion/spurgear. De var begge i OK tilstand. Så gikk løs på bakre diffhus, og fant fort ut hvorfor bilen klaget sin nød når jeg kjørte. Diffhuset var fullt av en gjørmete blanding av grease og fiiiiiint steinstøv, som hadde pakket seg mellom kulelager og diffhus, så pinion- og ring-gear var klemt godt sammen. Etter en grundig rens av alle delene, inklusiv kulelagrene, lurer jeg på:

Er det noen triks i ludo for å holde LITT av sanden ute av drivverket? Regner ikke med at jeg klarer å forsegle det totalt, men så lite som bilen er kjørt, var det rett og slett nedslående å se hvor mye steinstøv som hadde samlet seg i diffhuset.
                            Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

Comment

• Originally posted by Kristobal View Post
                              Jeez, jeg begynner å se hvorfor folk klager på sand i drivverket på Slash/stampede 4x4.

Ville finne ut hvorfor det kom så rare lyder fra bakenden på bilen, og begynte systematisk med å sjekke pinion/spurgear. De var begge i OK tilstand. Så gikk løs på bakre diffhus, og fant fort ut hvorfor bilen klaget sin nød når jeg kjørte. Diffhuset var fullt av en gjørmete blanding av grease og fiiiiiint steinstøv, som hadde pakket seg mellom kulelager og diffhus, så pinion- og ring-gear var klemt godt sammen. Etter en grundig rens av alle delene, inklusiv kulelagrene, lurer jeg på:

Er det noen triks i ludo for å holde LITT av sanden ute av drivverket? Regner ikke med at jeg klarer å forsegle det totalt, men så lite som bilen er kjørt, var det rett og slett nedslående å se hvor mye steinstøv som hadde samlet seg i diffhuset.
                              emm... du kan jo prøve med grease mellom begge delene av diff huset, og se om det tetter litt når du skrur igjen ? kommer ikkje på noe annet akuratt nå..

Comment

• Selger radiosettet mitt pga. overgang til annen radio lite brukt HPI TF-3 2 kanals Radio 27Mhz 80552 Nypris 699,- HPI RF-6 Mottaker 2-kanaler 27Mhz 80556 N

LØP Å KJØP!!!!!!!! SUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPER KUPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!
                                Futaba 4pk

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X