Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Helt fantastisk dag i dag på tau! MYE kjøring og faktisk ( for min del ) NULL skruuing. Tror det må være første gang hehehehehe...

    Klar for Forus imorgen! hvem er med?
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • JEG! Gi meg en tidsplan også... skal ut og ta noen øl ikveld :P
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • jeg sover til jeg våkner imorgen, så blir utpå dagen en gang. 12-13 tia en gang tenker jeg
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
          jeg sover til jeg våkner imorgen, så blir utpå dagen en gang. 12-13 tia en gang tenker jeg
          Passer meg og øla mine helt fortreffelig
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • hehe! kos deg
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

            Comment


            • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
              hehe! kos deg
              hatt 4 øl siden nyttår... Så det skal jeg virkelig Blir bare jeg og en kammerat som sitter og tar noen øl og slapper av
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • Originally posted by xillianto View Post
                hatt 4 øl siden nyttår... Så det skal jeg virkelig Blir bare jeg og en kammerat som sitter og tar noen øl og slapper av
                Hørtes ikke dumt ut!
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                  Helt fantastisk dag i dag på tau! MYE kjøring og faktisk ( for min del ) NULL skruuing. Tror det må være første gang hehehehehe...

                  Klar for Forus imorgen! hvem er med?
                  Enig der. . Knakk dempern pa d8 rimelig kjapt, men ble en utrolig artig dag med d8t!

                  Det må vel og nevnes en humpete, våt, men utrolig artig båttur frem og tilbake! Utrolig at det ble plass til både mitt og Eivind sitt utstyr. . . Dattera har kost seg masse. . . Men far glemte jo å smøre både liten og stor, så vi er begge en smule hummer-rød gitt
                  [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                  Comment


                  • Originally posted by Golfie View Post
                    Enig der. . Knakk dempern pa d8 rimelig kjapt, men ble en utrolig artig dag med d8t!

                    Det må vel og nevnes en humpete, våt, men utrolig artig båttur frem og tilbake! Utrolig at det ble plass til både mitt og Eivind sitt utstyr. . . Dattera har kost seg masse. . . Men far glemte jo å smøre både liten og stor, så vi er begge en smule hummer-rød gitt
                    Hehehehe, Sånn kan det gå Flott at det ble en vellykket dag iallefall, Synd jeg ikke kunne joine dere.
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • Originally posted by Golfie View Post
                      Enig der. . Knakk dempern pa d8 rimelig kjapt, men ble en utrolig artig dag med d8t!

                      Det må vel og nevnes en humpete, våt, men utrolig artig båttur frem og tilbake! Utrolig at det ble plass til både mitt og Eivind sitt utstyr. . . Dattera har kost seg masse. . . Men far glemte jo å smøre både liten og stor, så vi er begge en smule hummer-rød gitt
                      HEHE! morsomt Jeg er brent selv! skikkelig i nakken spesielt hehehe... Jeg gjentar gjerne en lignende tur og gjerne med større bølger! Da får vi huske snorkel utstyr og ikke minst en ponhco til stakkars Ruth som satt bak der og ble DASSVÅT hehe...
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • Bare kjetil og meg som skal bort på forus imorgen???? Martin??? Thomas??? Kristoffer??? Kenneth??? osv osv osv.... ????
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • Har du noe mer nøyaktig beskrivelse av HVOR på forus?

                          Rett ovenfor klubbhuset til golfbanen, på hjørnet i enden av Aibel, og de andre store kontorbyggene er det en stor tomt med en større grushaug, samt en haug med leca-stein som er litt "anderledes" å kjøre i. Rett ved siden av Låsgruppen. Når du kommer fra xxl, kjører du rett fram i rundkjøringen og parkerer ved låsgruppen.
                          Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

                          Comment


                          • Originally posted by Kristobal View Post
                            Har du noe mer nøyaktig beskrivelse av HVOR på forus?

                            Rett ovenfor klubbhuset til golfbanen, på hjørnet i enden av Aibel, og de andre store kontorbyggene er det en stor tomt med en større grushaug, samt en haug med leca-stein som er litt "anderledes" å kjøre i. Rett ved siden av Låsgruppen. Når du kommer fra xxl, kjører du rett fram i rundkjøringen og parkerer ved låsgruppen.
                            Iknow! vi var der ifjor, men det er en sygt hard haug!!! ikke egnet for annet enn store biler fant vi ut i fjor. Det er slik jeg ser det to alternativer på forus, det ene området er rett foran Ivar der med det NYESTE statoil bygget. Ellers har man flere områder å velge i der sola splitten starter på forus ( bak biltilsynet om du skjønner )
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

                            Comment


                            • Den er litt hard ja. Men Savage og liknende fungerer jo greit der.

                              Men forslag: kjør ut til industriområdet rett ved Spencon / foss eikeland. hele området er et stort sandtak for tiden.
                              Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

                              Comment


                              • Originally posted by Kristobal View Post
                                Den er litt hard ja. Men Savage og liknende fungerer jo greit der.

                                Men forslag: kjør ut til industriområdet rett ved Spencon / foss eikeland. hele området er et stort sandtak for tiden.
                                Har tenkt tanken, men hver gang jeg kjører forbi ser det ut som det er stengt av?
                                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                                Futaba 4pk

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X