Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eg sko våre me alså. men gidde ikje reisa inn for et par tima..
    men ser fram t sundag så eg får prøva vorza`en litt
    Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
    +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
    Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

    Comment


    • Originally posted by Thomas85 View Post
      eg e me på sundag men konne tenkt meg turen t tau då
      Originally posted by Thomas85 View Post
      eg sko våre me alså. men gidde ikje reisa inn for et par tima..
      men ser fram t sundag så eg får prøva vorza`en litt
      Et par timer e bedre enn ikke noe he he. . . .
      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

      Comment


      • ikje t den prisen eg komme opp i ganske skrapte itte eg kjøpte vorzaŽen
        Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
        +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
        Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

        Comment


        • Ante ikke at det var så flatt, Men rett utenfor shellen på sola du tenker på ? Har sett der ja... og ser morro ut
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • Originally posted by xillianto View Post
            Ante ikke at det var så flatt, Men rett utenfor shellen på sola du tenker på ? Har sett der ja... og ser morro ut
            Nei på forus siden der de bygger alle de nye kontorbyggene
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

            Comment


            • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
              Nei på forus siden der de bygger alle de nye kontorbyggene
              Ahh, Lyst til og lage ett kart fra gulesider slikt at jeg vet hvor det er til søndagen tilfelle du ikke joiner ??
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • det er rett der vi ser folka holder på med heli når vi kjører på ikea tomta


                Nitro glad jeg er kom jeg jo selvsagt ikke på at man trengte KUN EN servo til ve8`en hehehehe... SÅ jeg har en savox servo for mye til den som vil kjøpe en av meg
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • Her har du de Thomas:

                  Click image for larger version

Name:	muge1005.jpg
Views:	1
Size:	35.7 KB
ID:	773689


                  Har et sett av disse proline felgene og i original embalsje om det av interesse?

                  Click image for larger version

Name:	lproc3723.jpg
Views:	1
Size:	29.6 KB
ID:	773690
                  HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                  Futaba 4pk

                  Comment


                  • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                    det er rett der vi ser folka holder på med heli når vi kjører på ikea tomta


                    Nitro glad jeg er kom jeg jo selvsagt ikke på at man trengte KUN EN servo til ve8`en hehehehe... SÅ jeg har en savox servo for mye til den som vil kjøpe en av meg
                    1256 1258? Må gamlingen betale for den a?
                    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                    Comment


                    • Originally posted by Golfie View Post
                      1256 1258? Må gamlingen betale for den a?
                      Har jo begge, men ser jo for meg at det blir 1258 jeg selger. Nei skal jo alltids klare ordne noe special pliZce foll you mayl fleind!

                      Nå er alt pakket og klart til imorgen! har prøvd å komprimere, men litt blir det jo hehe... Men de der baggene jeg kjøpte av Kristian hjelper da UTROLIG! en med biler og en med stash!
                      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                      Futaba 4pk

                      Comment


                      • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                        Har jo begge, men ser jo for meg at det blir 1258 jeg selger. Nei skal jo alltids klare ordne noe special pliZce foll you mayl fleind!

                        Nå er alt pakket og klart til imorgen! har prøvd å komprimere, men litt blir det jo hehe... Men de der baggene jeg kjøpte av Kristian hjelper da UTROLIG! en med biler og en med stash!
                        ordner seg nok med plassen jeg tar savoxen din. . . Skulle helst hatt 1256. Men tar 1258 og ta den med i morgen f.eks. . . Snakkes på kaia
                        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                        Comment


                        • Originally posted by Golfie View Post
                          ordner seg nok med plassen jeg tar savoxen din. . . Skulle helst hatt 1256. Men tar 1258 og ta den med i morgen f.eks. . . Snakkes på kaia
                          Den ligger i rote skuffen i den ene baggen allerede hehe...

                          Det gjør vi! ørly in the morning faktisk!
                          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                          Futaba 4pk

                          Comment


                          • Har noen funnet ladekablene mine ?? Eivind kanskje ? (siden laderen ble med deg på en tur da jeg glemte den igjen) Mangler 2 sett ladekabler til min Imax B6 twin, og er helt nye... så ganske så surt og miste ca 300 kr i ladekabler....

                            Regner iallefall med at du fortsatt har gløderen min (AA Gløderen)
                            | Spektrum DX8|
                            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                            Comment


                            • lade kabler kjenner jeg ikke igjen, men tror jeg har et balanseringsbrett og to som er ditt

                              og ja jeg har en gløder som er din
                              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                              Futaba 4pk

                              Comment


                              • Ladekablene som er på dette bildet er det jeg savner, iallefall 1 sett av...

                                | Spektrum DX8|
                                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X