Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Da er D8T'en ferdig så langt d lar seg gjøre Må vente på servoer, motor og pipe før den er 100% klar.... Blir rå bil d ass

Hadde jeg bare hatt HTC'en så kunne jeg hostet opp noe bilder.... men neida;-/
    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Helt rått Rune
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
        He he... ledende spørsmål!!! Vil tro du dro i land den ja
        Nesten. Hadde det ikke vært for at cut-off'en slo inn, hadde jeg nok vunnet. Men han smatt forbi rett før mål, når jeg plutselig mista motorkraften.
        Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

Comment

Skal ikke påstå på noen måte at jeg har peil på detta.... MEN kanskje en ide å sjekke åssen kompen er på de to? Så ta den med best komp...
          Hvordan sjekker jeg kompen da?
          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Originally posted by Zenox View Post
            Hvordan sjekker jeg kompen da?
            Vri på svinghjulet og kjenn etter motstand, Det skal være grei motstand (du kan jo sammenligne litt med OS motoren din) En helt ny motor er rimelig tung og svinge rundt... en rasert motor svinger ikke rundt :P

Noen som er med og kjører søndag ??
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
              Vri på svinghjulet og kjenn etter motstand, Det skal være grei motstand (du kan jo sammenligne litt med OS motoren din) En helt ny motor er rimelig tung og svinge rundt... en rasert motor svinger ikke rundt :P

Noen som er med og kjører søndag ??
              ........... såååå tar du den som er tyngst å dra rundt ... eller kjøper deg en.21 speed
              [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

Aha, takk

Originally posted by Golfie View Post
                eller kjøper deg en.21 speed
                Blir nok til det etterhvert, men ikke enda. Har masse annet jeg skal bruke penger på fremover
                |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Da ble det truggy på meg og. Xray XT8.
                  Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

Comment

• Originally posted by Kristobal View Post
                    Da ble det truggy på meg og. Xray XT8.
                    Den er jo bare rå da :P Må vell få meg en jeg også, men blir og holde meg til Losi... så må bli en TL 8ight-T da :P

Har funnet ut at LST2'en min er enten oppgradert meget mye, Eller så er det XXL versionen med LST2 deksel... Både girkasse, chassi plata, demperne, diffhusene, servoene og tanken er lik som XXL versionen... Motoren er derimot en Mach 427 som er ved LST2 versionen (XXL kommer med Mach 457)
                    | Spektrum DX8|

Comment

• Det blir morro med den nå er jo LRP motoren som har masse Torque fra før av med HT potte :P Kan bli bra... kanskje for bra ? Får kjøre den litt fet på bunn heller... (noe sier meg at vinge blir festet på denne for og hindre og gå rundt)
                      | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by Kristobal View Post
                        Da ble det truggy på meg og. Xray XT8.
                        Gralla!! Da er vi litt truggyer og etterhvert... d e jo nice

Comment

Gralla!! Da er vi litt truggyer og etterhvert... d e jo nice
                          Kan jo NESTEN kalle LST2'ern også for truggy :P hehe...
                          | Spektrum DX8|

Comment

Den er jo bare rå da :P Må vell få meg en jeg også, men blir og holde meg til Losi... så må bli en TL 8ight-T da :P

Har funnet ut at LST2'en min er enten oppgradert meget mye, Eller så er det XXL versionen med LST2 deksel... Både girkasse, chassi plata, demperne, diffhusene, servoene og tanken er lik som XXL versionen... Motoren er derimot en Mach 427 som er ved LST2 versionen (XXL kommer med Mach 457)
                            det er xxl versjonen! Det har jeg visst hele tiden
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

Comment

• så ut som en fin pakke for de som ønsker seg en buggy
                              Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                                det er xxl versjonen! Det har jeg visst hele tiden
                                Sikker på at den ikke bare er oppgradert til XXL versionen ? Motoren, deksel og felger er da lik som normale LST2
                                | Spektrum DX8|

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X