Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by xillianto View Post
    Sikker på at den ikke bare er oppgradert til XXL versionen ? Motoren, deksel og felger er da lik som normale LST2
    Ifølge beskjeden jeg fikk fra han som ga den til meg skulle det være en xxl versjon, men om det var basert på oppgraderinger eller original forpakning aner jeg ikke...
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
      Ifølge beskjeden jeg fikk fra han som ga den til meg skulle det være en xxl versjon, men om det var basert på oppgraderinger eller original forpakning aner jeg ikke...
      Uansett, Motoren er byttet nå til LRP motoren, Felgene gjør samme jobben og dekselet gjør samme jobben som en XXL version, Så da blir det XXL :P
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • hehe nice
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • Originally posted by xillianto View Post
          Den er jo bare rå da :P Må vell få meg en jeg også, men blir og holde meg til Losi... så må bli en TL 8ight-T da :P

          Har funnet ut at LST2'en min er enten oppgradert meget mye, Eller så er det XXL versionen med LST2 deksel... Både girkasse, chassi plata, demperne, diffhusene, servoene og tanken er lik som XXL versionen... Motoren er derimot en Mach 427 som er ved LST2 versionen (XXL kommer med Mach 457)
          Prøvde å få pris fra Smallsize på en 8ight-t, da det var den jeg egentlig hadde bestemt meg for, men når de ikke gidder å svare på mail, så mister de kunder. Håper noen fra smallsize leser dette og gir seg selv en liten facepalm.

          3500 ink frakt fra norsk butikk var helt grei pris for xray'en synes jeg.
          Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

          Comment


          • Originally posted by Kristobal View Post
            Prøvde å få pris fra Smallsize på en 8ight-t, da det var den jeg egentlig hadde bestemt meg for, men når de ikke gidder å svare på mail, så mister de kunder. Håper noen fra smallsize leser dette og gir seg selv en liten facepalm.

            3500 ink frakt fra norsk butikk var helt grei pris for xray'en synes jeg.
            Du spurte om prisen på D8T'en her tidligere ja...... 2400 + frakt må vel kalles en sykt bra deal fra norsk butikk
            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

            Comment




            • pruteobjekt for de som vil ha seg en billig truggy
              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
              Futaba 4pk

              Comment


              • Nogen så e me å kjøre på forus elle en aen råe plass i mårå vis d e fina være?
                Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
                +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
                Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

                Comment


                • Noen som har vært og kjørt rett ved den nye broen ved Foss eikeland? Der som Interstil har lager, de holder på å lage nytt industriområde. Så brukbart ut når jeg kjørte forbi.
                  Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

                  Comment


                  • eg e me bårt eg, bare sei ei ti du så møde eg d e jo en crosser bane 1min frå den bruå
                    Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
                    +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
                    Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

                    Comment


                    • Vi skal kjøre hos Martin i ettermiddag iallefall (tror jeg planen blir)
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • kor e d å korti?
                        senn meg en melling på 918 79 795
                        Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
                        +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
                        Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

                        Comment


                        • Jeg vet ikke helt når jeg er der borte, Er på Soma ved TS, kan slå på tråden i ettermiddag Bare skru sammen siste rest på LST'en (tanken var og få testet den der borte i ettermiddag etter en overhaling og fiks, samt ny motor)
                          | Spektrum DX8|
                          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                          Comment


                          • Er også tilgang til innekjøring hos Martin For elektro da vell og merke :P Samt flyging av mindre heli der om ønskelig
                            | Spektrum DX8|
                            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                            Comment


                            • inne kjøring høres gudd ud men eg e down for what ever!
                              Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
                              +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
                              Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

                              Comment


                              • Originally posted by Thomas85 View Post
                                inne kjøring høres gudd ud men eg e down for what ever!
                                Da var motor og pipe iallefall passert tollen.... Screwing tomorgen da
                                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X