Originally posted by GrEmLiNgS
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området
Collapse
X
-
tenkte å nevne det, men ville holde det borte fra tråden til du sa det selvOriginally posted by xillianto View PostOm ikke til meg :P
er ihvertfall ingen UPRIS du får hehe...
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Vi er på forus idag for de som er interessert i å komme bort en tur. 41918505 eller 47804559 er nummeret mitt, tenkte feks på Kristoffer om du vil komme ut en tur
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Jeg er fullstendig ute av drift i dag, håper jeg klarte å smitte så mange som mulig i går :PXray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.
Comment
-
Rune skal inn på mandag ihvertfall, men da uteblir jeg. Vi skal inn imorgen eller lørdag, kanskje også søndag får seOriginally posted by Zenox View PostJeg er på hytta på Fogn i påsken så blir lite kjøring på meg... Men er hjemme på mandag om dere skal ut å kjøre da?
ahh hva er galt?Originally posted by Kristobal View PostJeg er fullstendig ute av drift i dag, håper jeg klarte å smitte så mange som mulig i går :PHB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Noen som er med til TAU imorgen?HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
kansje jeg.. noen andre ? vis du blir med Kjetil, kunne du lada, og tømt kortet på kamera ditt ? gøy med MASSE film
løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
Er nok ikke med i morgen nei...Originally posted by martin1996 View Postkansje jeg.. noen andre ? vis du blir med Kjetil, kunne du lada, og tømt kortet på kamera ditt ? gøy med MASSE film
Venter også på deler til Losien nå... alt bestilt...| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
Comment
-
Da er det avgjort, Tau på lørdag
imorgen er vedlikehold og skrue dag! muligens en liten tur til Forus for en runde savage bashing
Futaba 4pk
Comment
-
Noen som skal slå til på et råbra d8 salg?
Noe for deg Robin? fin start dette, så kan du oppgradere denne bilen til HARA etterhvert
Futaba 4pk
Comment
-
Og motorene kan du etterpå selge videre, så får du finansiert en del av kjøpet også heheOriginally posted by Zenox View Postden så ikke dum ut
skal ta meg en prat med selgeren
Futaba 4pk
Comment
-
Futaba 4pk
Comment
-
Jeg satser iallefall på en tur til Tau på mandagOriginally posted by Zenox View PostJeg er på hytta på Fogn i påsken så blir lite kjøring på meg... Men er hjemme på mandag om dere skal ut å kjøre da?
[SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XS
Kyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http:
//www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment