Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by andjoh View Post
    Ok, takk for tipset
    Er det mulighet å Evt komme der imorgen og kjøre litt?
    Om du kommer deg inn så må du bare det. er ikke mange som har planer om å kjøre imorgen da såvitt jeg vet. Vi har vært der i dag
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

Comment

• Da har jeg akkurat satt over et lite forskudd på D8 du linka til Eivind Han sender på tirsdag Wohoo, jeg gleder meg
      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Originally posted by Zenox View Post
        Da har jeg akkurat satt over et lite forskudd på D8 du linka til Eivind Han sender på tirsdag Wohoo, jeg gleder meg
        ahh nice! Jeg er så fornøyd at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!!! du kommer til å elske den bilen, og bare vent til du investerer i noen rå servoer og kanskje noe bedre motor. Jeg får ikke gitt bilen mer enn litt over halv gass på banen da den bare er så vilt hissig! Med gode servoer er det også bare helt natt og dag... Nå merker jeg at det er radioen som er flaskehalsen i oppsettet mitt mangler og kunne stille utslag for servoene på denne radioen og det er sykt plagsomt da jeg ønsker hurtigere reaksjon på styringen... Har allerede bestemt meg for at en d8t skal kjøpes inn, og det GANSKE så raskt!!! får se om det blir allerede imorgen stygt redd for at den ender opp med samme elektronikk men da kanskje med litt større motor, 25 eller 28 tenker jeg

Har virkelig fått erfare at man får noe helt vilt rått om man legger littegranne mer penger i det! Tror Rune kan bekrefte dette han også

OG jeg har enda ikke hatt bilen i setup haha! gleder meg til det
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by zenox View Post
          da har jeg akkurat satt over et lite forskudd på d8 du linka til eivind:d han sender på tirsdag wohoo, jeg gleder meg:d
          kult!!! Gratla!!
          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
            ahh nice! Jeg er så fornøyd at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!!! du kommer til å elske den bilen, og bare vent til du investerer i noen rå servoer og kanskje noe bedre motor. Jeg får ikke gitt bilen mer enn litt over halv gass på banen da den bare er så vilt hissig! Med gode servoer er det også bare helt natt og dag... Nå merker jeg at det er radioen som er flaskehalsen i oppsettet mitt mangler og kunne stille utslag for servoene på denne radioen og det er sykt plagsomt da jeg ønsker hurtigere reaksjon på styringen... Har allerede bestemt meg for at en d8t skal kjøpes inn, og det GANSKE så raskt!!! får se om det blir allerede imorgen stygt redd for at den ender opp med samme elektronikk men da kanskje med litt større motor, 25 eller 28 tenker jeg

Har virkelig fått erfare at man får noe helt vilt rått om man legger littegranne mer penger i det! Tror Rune kan bekrefte dette han også

OG jeg har enda ikke hatt bilen i setup haha! gleder meg til det
            God radio er ikke dumt

Blir en D8T på meg og, men bestiller ikke før nærmere helgen, så bare bestill du Eivind om du ikke vil vente Ser nok for meg at jeg kjører Savox-servoer i den også, og skulle ikke forundre meg om det dukker opp nok en OS .21 Speed oxo
            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
              God radio er ikke dumt

Blir en D8T på meg og, men bestiller ikke før nærmere helgen, så bare bestill du Eivind om du ikke vil vente Ser nok for meg at jeg kjører Savox-servoer i den også, og skulle ikke forundre meg om det dukker opp nok en OS .21 Speed oxo
              .21 i truggy ? er en del større dekk i disse... Er ikke for ingenting at dem lager egne motorer for truggy og MT...
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                God radio er ikke dumt

Radioen er jeg sånnsett veldig fornøyd med, men plagsomt at jeg mangler den ene ekstra funksjonen der...

Jeg har ikke noe "hastverk" men er jo gøy å få gang på det! det skal jo bygges, tunes og kjøres inn tross alt, MEN jeg venter med servoer og motor enn så lenge. Bruker det jeg har inntil jeg føler jeg kan bruke peng på motor og servoer igjen Ingen tvil om at det skal savox servoer og ny motor i bilen ihvertfall. Har man testet savox servo tror jeg ikke man kan takle noe billigere hehe...

Har en del som skal selges unna her, og går det fort så er motor og servoer på plass før man aner det hihi
                Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                  .21 i truggy ? er en del større dekk i disse... Er ikke for ingenting at dem lager egne motorer for truggy og MT...
                  8ight buggy, og 8ight truggy. begge på 13/48 giring... høyere toppfart på buggyen, aksen er den samme på begge med samme batterier.

merkelig nok.... men er jo klart da at giringa i diffen er anerledes, så du trenger ikkje nødvendigvis så mye større motor
                  løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Det er os .21 som er anbefalt i flere truggyer faktisk

Normalt sett er det ofte .25 som står i truggyene, men det blir jo litt som hvordan man girer bilen og ikke minst hvilken .21 motor man har. speeden er det 40000rpm på så den flytter da litt dekk den
                    Futaba 4pk

Comment

• Hvordan er det 2.4 radioene egentlig virker mot mottakere? det vet vell du Kjetil?

Jeg vurderer å oppgradere radioen min til 3pm-x men lurer på om den da vil virke mot futaba mottakerne jeg i dag bruker på 2pl?
                      Utifra hva jeg finner på nett vil det ikke gå, men jeg har enda ikke funnet noe konkret svar

Jeg har noen r603gf men ser at 3pm bruker r603ff, betyr det da at mine ikke funker?
                      Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                        Hvordan er det 2.4 radioene egentlig virker mot mottakere? det vet vell du Kjetil?

Jeg vurderer å oppgradere radioen min til 3pm-x men lurer på om den da vil virke mot futaba mottakerne jeg i dag bruker på 2pl?
                        Utifra hva jeg finner på nett vil det ikke gå, men jeg har enda ikke funnet noe konkret svar

Jeg har noen r603gf men ser at 3pm bruker r603ff, betyr det da at mine ikke funker?
                        kan fort si at jeg ikkje er sikker, men siden motakeren du får med 2PL er 3ch så skall den kunne passe. er vell egentlig bare og prøve, eller og spørre her på forumet
                        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Originally posted by martin1996 View Post
                          kan fort si at jeg ikkje er sikker, men siden motakeren du får med 2PL er 3ch så skall den kunne passe. er vell egentlig bare og prøve, eller og spørre her på forumet
                          tenkte å høre her først, men ja lager nok en tråd på forumet om jeg ikke får gode nok svar her

Det samme tenkte jeg, men finner ingen plass på nett hvor det står noe om det merkelig nok
                          Futaba 4pk

Comment

• ser ut som vi tar en tidlig båt imorgen. Må få mest utav dagen

Hvem er egentlig game imorgen? ser ut som vi blir mange!
                            Futaba 4pk

Comment

• PL bruker vel ikke FASST, så PM og PK sendere kan vel ikke komunisere med PL mottakere tror jeg..?

Comment

• Originally posted by Ola View Post
                                PL bruker vel ikke FASST, så PM og PK sendere kan vel ikke komunisere med PL mottakere tror jeg..?
                                Stemmer de... Er nok kun 603fs og 603ff som kan brukes der

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X