Announcement

Collapse
No announcement yet.

Invitasjon til Retro-treff / Invitation to Vintage Meet

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da er det enda en påmeldt i 2WD Retro, Trond stiller med Hornet, som i fjor

    Kom igjen dere andre, det er plass til flere!

    De av dere somkjører med gamle krystaller må gi meg beskjed (PM) om hvilke krystaller dere har. Ta med så mange sett dere har mulighet til!



    -Lars

    sigpic

    Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

    Comment


    • Nydelig jobbet Lars, din innsats gjør absolutt førerlisten lengre!

      Blir ikke overrasket om det blir nærmere 10 førere i retro 4wd og 5 pers i retro 2wd.

      Og til dere som er usikre, det er stor variasjon i førerevnene, så ikke vær redd for å stille til start. Bare å melde seg på til Lars!

      Comment


      • Ser ut til at jeg kanskje får en thunder dragon klar.. krysser fingra.
        Yokomo MR-4BXF \ Yokomo B-Max2 MR \ Orion Lipo \ Hobbywing \ Futaba \ Sanwa M11

        Comment


        • ThunderDragon er en artig bil! Jeg håper å få se den på banen!

          Comment


          • Da har jeg fått rotet meg ti å få en 2WD ferdig også, i år blir det en Fox med "Black" motor .

            Hvis jeg har talt riktig er vi dsa ihvertfall 5 stk i hver klasse.

            Husk å ta med biler til utstillingen også ! Jeg har begynt pakkingen, og er nå oppe i 13 biler...

            -Lars

            sigpic

            Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

            Comment


            • Hva slags bil skal jeg kjøre?

              Hadde vært gøy å få kjørt litt i tillegg til å stille ut, men er usikker på hva slags bil som vil passe banen. Har aldri vært på Hvervenbukta før... Vil f.eks. Tamiya Porsche 959 bli for liten og pinglete? Hvis svaret er ja kan jeg prøve å få en Fox, Boomerang, Vanquish eller noe annet klar til start.
              Trenger også å vite klokkeslett for begge dagene.
              Last edited by Tamiyahead; 21 September 2009, 17:03. Reason: ekstra spørsmål
              Xray - Hobbywing - Speed Passion - Savöx - Futaba

              Comment


              • Hei
                959 vil jeg si blir for liten og "pinglete" i denne sammenhengen. Banen er en typisk 1/10 Buggy bane med grus/jord/teppe-dekke, og hopp som er for store til 1/12 biler.

                Fox, Boomerang, Vanquish er biler som passer midt i blinken. (Jeg tar selv med en Fox og en Avante 2001)

                Alle er hjertlig velkommen tlørdag og søndag. Påmelding gjøres "ved oppmøte" men vær ute i god tid!

                Løpsledelsen anbefaler oppmøte senest kl 07:30 lørdag og søndag (!) så still vekkerklokkene



                Lars
                Last edited by larbut; 21 September 2009, 18:23.

                sigpic

                Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

                Comment


                • Takk for raskt svar Lars. Satser på Vanquish tenker jeg. Da blir Porschen kun til utstilling. Blir det kjøp og salg av vintage-deler også? Er jo alltid noe man trenger og sikkert ting andre ønsker å bli kvitt.
                  Xray - Hobbywing - Speed Passion - Savöx - Futaba

                  Comment


                  • Kjøp og salg er ikke planlagt, og jeg vil tro det heller ikke blir plass til det denne gangen. Det er jo så mange påmeldte til NM runden.

                    Men, kjøp/salg/bytte er en god idé for fremtidige treff.

                    -Lars

                    sigpic

                    Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

                    Comment


                    • 07.30.. Det var jammen tidlig.

                      Når går første kval.heat?

                      Comment


                      • hmm, spøker litt for meg, har ikke motatt thundern og delene enda.. men er den i hende dukker jeg opp søndag.
                        Yokomo MR-4BXF \ Yokomo B-Max2 MR \ Orion Lipo \ Hobbywing \ Futaba \ Sanwa M11

                        Comment


                        • Hei, da her løpsledelsen kommet med følgende program helgen:

                          Fritrening: 07:00-08:45
                          Innsjekk: 07:00-08:45
                          Teknisk forkontroll (ikke obligatorisk): 07:00-08:45
                          Førermøte: 09:00 (obligatorisk)
                          Som sagt, det er bare å stille vekkerklokka

                          En liten presisering når det gjelder Retro klassene:
                          Retro kjører IKKE "The Cliff". Det er flere som har meldt sin bekymring for hoppet ned kombinert med gammel, sprø plast, så vi tar snarveien istedet.

                          sigpic

                          Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

                          Comment


                          • Hei, og takk for en flott Retro helg.

                            Det kom flere både biler og folk i år enn i fjor, noe som er flott både for Retro Racing og for utstillingen. Neste år håper jeg vi blir enda flere!

                            Jeg har lagt ut bilder fra de to dagene her: http://pics.TamiyaBase.com

                            Jeg håper noen av dere andre har kjørebilder fra Retro klassene, det hadde vært artig å se!

                            -Lars

                            sigpic

                            Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

                            Comment


                            • Absolutt moye moro og god stemning! Hadde en bra helg tross at jeg fikk brudd i samtlige tre finaleomganger. Får trøste meg med en førsteplass fra kvalomgang nr 2 og retroklassens beste rundetid på 19 sek (bare sånn for å skryte litt). Skal ta det litt mindre alvorlig neste år. Tipper det gir bedre flaks..

                              Lars, skal sende deg noen løpsbilder fra retro 2wd på mail etterpå.

                              Noen som har løpsbilder fra retro 4wd??

                              Comment


                              • Originally posted by Timsi View Post
                                Noen som har løpsbilder fra retro 4wd??
                                dmykland har lagt ut bilder HER (zip fil, høyreklikk og last ned)

                                -Lars

                                sigpic

                                Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X