Announcement

Collapse
No announcement yet.

Invitasjon til Retro-treff / Invitation to Vintage Meet

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by SHY View Post
    Tamiya kommer snart med en proff 2WD også, den vil ha likhetstrekk med X-6'en som jeg kjører (midtmontert motor)
    Det høres ut til å være midt i blinken

    sigpic

    Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

    Comment


    • #77
      Originally posted by larbut View Post
      Hvis jeg kjøper, så blir det uansett Tamiya!
      ...det tvivlar jag inte en sekund på

      Originally posted by SHY View Post
      Tamiya kommer snart med en proff 2WD også, den vil ha likhetstrekk med X-6'en som jeg kjører (midtmontert motor)
      Har du URL med mer info och/eller bilder på denna, Shy?
      Daniel Solin. 1980. Oslo.

      Comment


      • #78
        Hva med litt retro kjøring på bukta denne måneden?
        Kanskje et lite race (skjer vel ikke så mye annet der denne mnd).
        Gammel mann med m-chassis

        Comment


        • #79
          @Solle: Det er alt jeg vet... (har hørt)

          @BT50: det er Andreas Daving ("Sabben" her på forumet) som har ansvaret for 20-kroningen. Har sendt en melding, ikke fått svar enda. Tror han er på ferie...

          Ellers så må du gjerne dra igang noe utenom dette også seffer'n! Spør Johnny, Rolf eller Andreas om evt. hjelp til rigging. Solle kan også litt om dette nå
          Last edited by SHY; 2 July 2008, 12:01.
          Life's too short to go slow! www.ymr.no

          Besøk mitt showroom

          Comment


          • #80
            Jeg stiller garantert hvis jeg har mulighet, he he Kjøpte Lazer delebil av BT50 igår, så nå kan jeg satse mye hardere enn jeg turte i helga

            Svein Harald: ja jeg sliter med å holde dagens buggyer unna lommeboka, holdt på å kjøpe Ketil`s JConcept 4wd på tampen av søndagen (han ville ikke selge der og da) Men det blir nok penger ut av vinduet iom at jeg blir pappa om ca 3 mnd, like greit å kose meg med retrosledene.. Kan hende jeg tester de i et ordentlig løp også, må ha nye hjul, motorer og batterier førstm evnt. Jeg tror det kan være morsommere å teste gamlebilene mot dagens biler
            Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

            Comment


            • #81
              Sommer race på bukta

              Jeg kan godt sette opp et sommerrace i juli.
              Men jeg gjør det ikke alene.
              Hvem vil hjelpe til?
              Når skal vi ha det?
              Jeg er tilgjengelig omtrent hele juli.
              Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

              Comment


              • #82
                Jeg tok en titt i filofaxen, og der var ivertfall helgene mine nesten fulle frem til 23 august, unntatt søndag 20/7 og lørdag/søndag 9/10-8. Regner med at det kun er helger som er aktuelle, eller er det aktuellt med hverdager ?
                Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

                Comment


                • #83
                  Tror det er hverdag Roffe tenker på. Kan du foreslå en dato Rolf? Helst ikke en torsdag for min del... (jeg hjelper gjerne til)

                  Ellers så skal vi prøve å få til en dugnad snart:
                  -hakke opp dekket
                  -fordele utover
                  -ha på Dustex
                  -vanne
                  -kjøre hoppetussa
                  Life's too short to go slow! www.ymr.no

                  Besøk mitt showroom

                  Comment


                  • #84
                    Min hjälp står givetvis också till förfogande, både vad gäller race och dugnad. Är dock bortrest från lördag 19. till lördag 26. juli.
                    Daniel Solin. 1980. Oslo.

                    Comment


                    • #85
                      Da fikk jeg endelig litt tid med Photoshop, og fikk frem disse: (ikke akkurat oople, men det viser ihvertfall litt action )
                      Attached Files

                      sigpic

                      Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

                      Comment


                      • #86
                        og disse...
                        Attached Files

                        sigpic

                        Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

                        Comment


                        • #87
                          og til slutt et par oldtimere....
                          Attached Files

                          sigpic

                          Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

                          Comment


                          • #88
                            Takk for sist og takk for at dette ble arrangert!

                            Det var kjempemoro på søndag! Synd at Avanten til Lars ga seg tidlig. Jeg stiller garantert om det blir arrangert flere retro race. Kommer uansett til å bruke anlegget innimellom, så jeg vil gjerne melde meg inn i klubben.

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by Timsi View Post
                              Takk for sist og takk for at dette ble arrangert!

                              Det var kjempemoro på søndag! Synd at Avanten til Lars ga seg tidlig. Jeg stiller garantert om det blir arrangert flere retro race. Kommer uansett til å bruke anlegget innimellom, så jeg vil gjerne melde meg inn i klubben.
                              Artig at dere kom, sent men godt, og satsa minst 100% Sinnsykt mange fete biler dere hadde! Jeg ringer deg til uka, så tar vi et treff på Grorud
                              Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

                              Comment


                              • #90
                                Takk for invitasjonen, vi stiller!! Og grattis med seieren! Lover deg hard konkurranse på din hjemmebane

                                Veit det er flere retrojunkies her i byen. Et par av dem er medlem på Tamiyaclub. Får informere dem om at vi planlegger egne retroløp fremover, så kanskje vi blir ennå flere. Uansett, vanvittig moro med få førere også

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X