Announcement

Collapse
No announcement yet.

Invitasjon til Retro-treff / Invitation to Vintage Meet

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Hva med mandag 14 juli kl 18:00

    Vi kjører alle klasser:
    2wd retro
    4wd retro
    2wd buggy
    4wd buggy
    Kaos max max 12 år

    Minimum 2 deltagere pr klasse for at den skal kjøres.

    Tidsplan kan bli noe sånt:

    Kvalifisering 1 omgang

    18:00 kaos max 12 År
    18:10 2wd retro
    18:20 2wd buggy
    18:30 4wd retro
    18:40 4wd buggy


    Finaler 3 omganger

    18:50 kaos max 12 År
    19:00 2wd retro
    19:10 2wd buggy
    19:20 4wd retro
    19:30 4wd buggy

    19:40 kaos max 12 År
    19:50 2wd retro
    20:00 2wd buggy
    20:10 4wd retro
    20:20 4wd buggy

    20:30 kaos max 12 År
    20:40 2wd retro
    20:50 2wd buggy
    21:00 4wd retro
    21:10 4wd buggy
    Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

    Comment


    • #92
      Det blir bra. Jag är med!
      Daniel Solin. 1980. Oslo.

      Comment


      • #93
        Jeg stiller også Usikker på hvilken retroklasse, muligens begge... Har ferie den uka, så kan muligens komme tidligere på dagen å hjelpe til litt!

        Noen som kan skaffe meg et nytt sett dekk+felg , av dagens standard(godkjente) til hver av bilene mine? En Team Losi JRx2Pro ("tverpinne" bak) og en Kyosho Lazer med 6 kant? Evnt bare litt brukt til god pris
        Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

        Comment


        • #94
          Er klar, usikker på hvilke klasser.
          Losi har "tverrpinne" feste fremdeles, er usikker på om offset er samme. På lazer kan du bruke Lazer ZX-5 felger (ikke ZX-5SP foran), kyosho har på lager hvis ikke får dem på ca.2 dager.
          Gammel mann med m-chassis

          Comment


          • #95
            Originally posted by BT50 View Post
            Er klar, usikker på hvilke klasser.
            Losi har "tverrpinne" feste fremdeles, er usikker på om offset er samme. På lazer kan du bruke Lazer ZX-5 felger (ikke ZX-5SP foran), kyosho har på lager hvis ikke får dem på ca.2 dager.
            Knall at du blir med!

            OT:
            Må innrømme at lommeboka ikke har veldig lyst til å handle 2 sett med helt nye hjul, du har ikke et ok sett fra ZX-5`en din å avse til en overkommelig penge da? Det meste fungerer nok bedre enn gummien min fra 1990... Sendte deg akkurat en sms ang. pinjonger, såvidt jeg har klart å lese meg til sluttet Kyosho med denne merkelige 42 komma etellerannet pitchen de brukte på Lazer ZX(og mange andre selvsagt), og gikk over til vanlig 48 pitch? Jeg trenger ihvertfall noen pinjonger for å si det sånn.. Har du noen?

            Skal på Small Size etterpå, får høre om de har hjul til Losien.
            Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

            Comment


            • #96
              Da er det bare å melde seg på :



              7 minutters heat går vel bra for retroklassene også regner jeg med, eller går det i 1200mAh retro batterier også ?

              Påmeldingsavgift blir 50.-

              SHY, kan du lage en liten invitasjon og sende ut på mail listen din ?
              Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

              Comment


              • #97
                Originally posted by Rolf View Post
                Da er det bare å melde seg på :



                7 minutters heat går vel bra for retroklassene også regner jeg med, eller går det i 1200mAh retro batterier også ?

                Påmeldingsavgift blir 50.-

                SHY, kan du lage en liten invitasjon og sende ut på mail listen din ?

                Vi kan jo være litt snille med gammelt utstyr kanskje? Jeg kjører på 2400mah pakker i 2wd, aner ikke hvor lenge det holder i minutter. I 4wd tipper jeg at motorene mine kommer til å kvelde, sleit med temperaturen med 5 minutters heat Begge motorene jeg brukte var nydreide og fine ved start, men begge bokstavelig talt stoppet etter 1 og 5 heat pga at det ikke var mere børster igjen. Når begynte man med 7 minutters heat?
                Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

                Comment


                • #98
                  Originally posted by Boyracer View Post
                  Vi kan jo være litt snille med gammelt utstyr kanskje? Jeg kjører på 2400mah pakker i 2wd, aner ikke hvor lenge det holder i minutter. I 4wd tipper jeg at motorene mine kommer til å kvelde, sleit med temperaturen med 5 minutters heat Begge motorene jeg brukte var nydreide og fine ved start, men begge bokstavelig talt stoppet etter 1 og 5 heat pga at det ikke var mere børster igjen. Når begynte man med 7 minutters heat?
                  Da har jeg meldt meg på i begge klasser. Håper jeg ikke blir skutt hvis jeg velger å kun stille i en klasse, er litt usikker..
                  Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by Boyracer View Post
                    Vi kan jo være litt snille med gammelt utstyr kanskje? Jeg kjører på 2400mah pakker i 2wd, aner ikke hvor lenge det holder i minutter. I 4wd tipper jeg at motorene mine kommer til å kvelde, sleit med temperaturen med 5 minutters heat Begge motorene jeg brukte var nydreide og fine ved start, men begge bokstavelig talt stoppet etter 1 og 5 heat pga at det ikke var mere børster igjen. Når begynte man med 7 minutters heat?
                    Okay, da sier vi 5 minutter for retroklassene.
                    7 minutters heat er noe jeg innførte i 20kroningen i fjor, noen rynket på nesa av innføringen før de hadde prøvd, etterpå var det bare smil og se.
                    Det var ingen som sleit med kjøretid eller varmeproblemer.
                    Årsaken til 7 min heat er å få litt mere kjøretid på et kveldsløp.
                    Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

                    Comment


                    • Originally posted by Boyracer View Post
                      Da har jeg meldt meg på i begge klasser. Håper jeg ikke blir skutt hvis jeg velger å kun stille i en klasse, er litt usikker..
                      Det er bedre å være påmeldt i for mange klasser enn å komme 2 minutter før/etter første heat for å melde seg på.
                      Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

                      Comment


                      • Originally posted by Rolf View Post
                        7 minutters heat er noe jeg innførte i 20kroningen i fjor, noen rynket på nesa av innføringen før de hadde prøvd, etterpå var det bare smil og se.
                        Det var ingen som sleit med kjøretid eller varmeproblemer.
                        Årsaken til 7 min heat er å få litt mere kjøretid på et kveldsløp.
                        Ja herregud. Klart vi ska köra 7 minuter när vi nu (äntligen) har möjligheten till det.

                        (Även om jag såklart håller med om att pop-musik, färg-tv, dataspel och 7-minutersheat i rc har en klart negativ inverkan på dagens ungdom! )
                        Daniel Solin. 1980. Oslo.

                        Comment


                        • Nei nei nei...
                          Nå er jeg nødt til å skaffe meg en gammel buggy også.

                          Comment


                          • Jeg prøver å komme med den 14, hvis jeg får lappet sammen subaruen (servosaveren knakk i 2. finaleheat...). Har også noen bilder som jeg skal prøve å få frem når jeg kommer hjem (kæmpingferie fram til den 13 ...)

                            Jon.
                            Attached Files
                            Jon.

                            Comment


                            • Våkn opp nå folkens, og meld dere på Blir vel ikke noe løp uten deltagere....! Svein Harald har kanskje tatt ferie eller?
                              Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

                              Comment


                              • Hvis jeg hadde vært hjemme hadde jeg tatt turen til Oslo igjen, så gøy var det sist! Men dessverre "sliter" jeg med ferie i Spania og 28-30 grader i skyggen...

                                -Lars
                                (som har alu-hubber på gang til Avante'n)

                                sigpic

                                Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X