Announcement

Collapse
No announcement yet.

Invitasjon til Retro-treff / Invitation to Vintage Meet

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvis jeg klarer å få Hotshoten min i fra Hong Kong og hit før mandag, så kan du si mange ufine ord på at jeg er med.
    Er det mulighet for flere retro-løp i sommer?

    Comment


    • Ja ja, folk er tydeligvis på ferie eller? Jeg får vel heller prøve Lazeren mot dagens biler istedet, siden det kun er jeg som er påmeldt i 4wd retro........

      Hvis det sitter noen etternølere der ute, så meld dere på
      Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

      Comment


      • Hei igjen!

        Tilbake fra ferie nå! Stiller i morgen. Har meldt meg på begge 4WD klassene, men må se hva jeg rekker å skru sammen. Mulig det bare blir vanlig 4WD om jeg ikke får sving på Mr. ThunderShot.. Gleder meg!

        Comment


        • Originally posted by Timsi View Post
          Hei igjen!

          Tilbake fra ferie nå! Stiller i morgen. Har meldt meg på begge 4WD klassene, men må se hva jeg rekker å skru sammen. Mulig det bare blir vanlig 4WD om jeg ikke får sving på Mr. ThunderShot.. Gleder meg!

          Knallbra, drar du med deg han kompisen din også elle?
          Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

          Comment


          • Han er på ferie, men en kollega stiller som stand-in.. Blir moro det her

            Comment


            • Påmeldingsfunksjonen stopper kl 24.00 i dag.
              Men jeg tar imot etteranmeldinger på banen inntil kl 17:30 i morgen.

              De klassene som har 1-2 deltagere får selvfølgelig også kjøre, men vi plasserer dem i en av de andre klassene, dette finner vi ut av i morgen.

              Blir også en liten endring på deltageravgift, jeg satte opprinnelig 50 kr dette blir endret til 20 kr.

              -Og please ikke kom med en 100lapp da vi ikke har vekslepenger

              Husk at det ikke blir fullt 1 time mellom omgangene så 2 ladere er lurt, eller at du har ladet litt før du kommer.
              Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

              Comment


              • Originally posted by jont View Post
                Jeg prøver å komme med den 14, hvis jeg får lappet sammen subaruen (servosaveren knakk i 2. finaleheat...). Har også noen bilder som jeg skal prøve å få frem når jeg kommer hjem (kæmpingferie fram til den 13 ...)

                Må desverre melde avbud i morgen, men satser på å stille med subaruen flere ganger.

                Jon.
                Jon.

                Comment


                • retro bil

                  kjøpt meg en god gammel brukt tamiya super shot, men uten manual er det noen som kan fortele meg hvor disse platene skal hvere på riktig pinjong , mvh kai rønning
                  Kai Rønning - 67.. (RC RACING TEAM)
                  x factory x6.. atomic carbon S2..atomic carbon S4,, assb42..hot body d8..losi TLR22..tamiya 501..

                  Comment


                  • Du finner gode scans av gamle Tamiya manualer her:
                    TamiyaBase. com, the best information source for vintage Tamiya RC!


                    Og mye annet om gamle Tamiya biler

                    -Lars

                    sigpic

                    Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

                    Comment


                    • Originally posted by larbut View Post
                      Du finner gode scans av gamle Tamiya manualer her:
                      TamiyaBase. com, the best information source for vintage Tamiya RC!


                      Og mye annet om gamle Tamiya biler

                      -Lars
                      takk for hjelpen da er manual i boks
                      Kai Rønning - 67.. (RC RACING TEAM)
                      x factory x6.. atomic carbon S2..atomic carbon S4,, assb42..hot body d8..losi TLR22..tamiya 501..

                      Comment


                      • Vil bare minne om at OMK kjører 20kroning torsdag 14 august.
                        Både 2WD og 4WD Retro er satt opp i tillegg til de vanlige klassene.

                        Påmelding http://www.oslomodellbilklubb.no/index.php?pamelding
                        Last edited by Rolf; 6 August 2008, 11:31. Reason: Feil dato
                        Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

                        Comment


                        • Originally posted by Rolf View Post
                          Vil bare minne om at OMK kjører 20kroning torsdag 20 august.
                          Både 2WD og 4WD Retro er satt opp i tillegg til de vanlige klassene.

                          Påmelding http://www.oslomodellbilklubb.no/index.php?pamelding
                          Knall! Jeg stiller sannsynligvis i minst en retroklasse. Må få inn nytt Spektrum senderutstyr, Lipo osv Lazeren er trolig under full om/oppbygning, da jeg har et splætt nytt komplett http://www.fibre-lyte.co.uk/ carbonoppsett i bestilling, he he Håper retroklassen blir større fremover

                          Btw, hvorfor er det motorbegrensninger i retro?? Har vel aldri vært friere motorregler enn det var på 80 og begynnelsen av 90 tallet, vi kjørte ikke akkurat med 27 eller 19 turn.... Skal det være retro, synes jeg dette blir ganske teit! (jeg har ingen 19turn motorer, og stiller uansett med 17turn i 4wd) Gidder ikke å kjøpe slappe børstemotorer for å få kjørt, for å si det sånn..
                          En annen ting er at det nå ikke er noe problem å få bilen til å gå i 5 min uansett, pga dagens batterikapasitet. Dette var det største problemet i gamle dager.
                          Det er uansett også enorm forskjell på en konkurransebil og en lekebil fra denne perioden, så jeg ser ikke poenget med begrensningen. Ikke er retroløp så veldig høytidelige greier heller, mer for moro og mimring(så lenge jeg vinner selvsagt, he he). Det er jo uansett lov med allverdens andre nyere oppgraderte ting som elektronikk, batterier, hjul osv. Er det ikke ennå morsommere når disse 20 år +/- bilene faktisk går fortest mulig rundt banen??

                          Jeg stemmer for ordentlige retroregler fra 80 tallet!
                          Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

                          Comment


                          • Tim, regner med at du ser at du må melde deg(og kompiser)på retro
                            Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

                            Comment


                            • Løpsrapport: http://www.ymr.no/2NMR08.htm
                              Life's too short to go slow! www.ymr.no

                              Besøk mitt showroom

                              Comment


                              • Originally posted by SHY View Post
                                Som alltid meget bra, Shy . Takk!
                                Daniel Solin. 1980. Oslo.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X