Announcement

Collapse
No announcement yet.

nybegynner med Hyper 7 tq sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    var og testet litt idag, fikk skiftet luftfilter også, noe som trengtes!
    kjørte(skrudde xD) faktisk i 4 timer uten at man klarte og kjøre noe ødelagt. (ny rekord)
    MEN.. selvfølgelig er det et MEN..... uansett hvor mye jeg stiller på Idle skruen så får jeg ikke dråget til å bakke ordentlig, den bakker (av og til så dør den 2-3 sekunder etter jeg slipper gassen) også dør den på turtallet også stopper.
    av og til etter jeg har hatt fulle gasspådrag så vil den ikke akkurat opp i turtall, akkurat som om at den får for lite suppe eller for mye i starten. afff... har stilt LSN både mere inn og mere ut. samme med Idle, men uten å finne det perfekte innstillingene. så etter 4 timer gikk jeg lei, tror gass/brems servoen gikk lei den også. eksempel: om jeg gir gasspådrag ganske sakte, så låser den seg. den bare oppfører seg litt rart. skulle ikke akkurat tro at det var den servoen som skulle bli ødelagt først x) men en ting til, servoen skal vel egentlig ikke lage noe "gnelle" lyd. sånn piping eller hva jeg nå skal kalle det? akkurat som at den får motstand eller noe, den har vert sånn hele tiden. så kanskje det er det som har gjort at den ble tullete?
    får prøve å bytte servoen og sjekke hva som feiler den. den er jo bare ca 2 måneder gammel. skulle heller trodd at det var sving servoen som ville tatt kveld først hoho. men tror jeg tar en tur bort på kjørekvelden til tromsø modell bil klubb nå i nermeste fremtid om jeg har tid.
    er litt kjedelig når kompisen kan kjøre runde på runde på runde uten å få noe problem med bilen og jeg kommer meg ikke rundt første sving før den starter og fjuske.
    det er ikke noe form for lekasjer, har sjekket.

    Comment


    • #77
      Ha tq sport jeg og, har prøvd å holde inne gassen og alt det der, men den er fortsatt tung å starte

      Comment


      • #78
        Sikkert bare en justerings sak
        X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
        ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
        hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X