Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skotfoss Raceway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kanskje vi burde installere grill brazzerie, slik at vi kan servere grilla biffer, da tenker jeg vi hadde eid.... tror faktisk jeg skulle greid å grille oxo ? Og det på tysk vis!
    Morro at samen oxo har blitt med på mod bølgen

    ta
    Tor Arne Nicolaisen GMBK

    Lei av å knuse motstandere!

    Comment


    • Originally posted by Samen View Post
      Jeg må advare deg, jeg kan la meg bestikke....
      "Kan"? Du er ei vaffeltøyte av dimensjoner. Nesten på Myhre-nivå vil jeg påstå.

      Nei, hva sierru Sami, er det på tid at H.M. Unge Hr. Berget kjøper sin femte touringbil som ikke heller kommer til å bli brukt mer enn to pakker før den blir solgt igjen? (Ok, bil nr tre ble ikke brukt en full pakke en gang, men til gjengjeld knakk jeg to bærearmer på en halv runde.)

      Kjøreklar som jeg er, klarer jeg ikke helt å motivere meg for noe som ikke kjøres på hopp. (Nei, 12'er på kopper teller ikke.) Jeg får stille opp og hjelpe til å spise opp den nye kommende nasjonalretten på Skotfoss - biff i vaffel.

      Håper vi kan vekke til live igjen denne klubbkveld-stemningen også på Ryggen til våren. Knallbra å se at det er skikkelig oppsving igjen på teppet!
      [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
      -----------------------------------------------------

      Comment


      • Koselig lesning
        Gleder meg til helga!
        Stig......jeg har en T3 tilsalgs lol bare å sette inn mottager å kjøre!
        Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

        Comment


        • Originally posted by spiro View Post
          "Kan"? Du er ei vaffeltøyte av dimensjoner. Nesten på Myhre-nivå vil jeg påstå.

          Nei, hva sierru Sami, er det på tid at H.M. Unge Hr. Berget kjøper sin femte touringbil som ikke heller kommer til å bli brukt mer enn to pakker før den blir solgt igjen? (Ok, bil nr tre ble ikke brukt en full pakke en gang, men til gjengjeld knakk jeg to bærearmer på en halv runde.)
          Jeg stemmer for, og det er helt uten forbehold!

          Comment


          • Originally posted by hanikol View Post
            Stig......jeg har en T3 tilsalgs lol bare å sette inn mottager å kjøre!
            Hehe. Fristende, men jeg tror hele det nåværende RC-budsjettet går til forberedelser til Euro Offroad Series i Tomelilla i april desverre.
            [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
            -----------------------------------------------------

            Comment


            • Og kjøper du bil av Hans får du en bil som tåler myyyyyye.. KOM IGJEN NÅ DA!!!!!!

              Comment


              • Stig, på tide å få hue ut vel, Tommelillamegherogder, bør vel støtte lokalmiljøet først og fremst ?
                Hiver meg med på bølgen til samen jeg og...
                Tor Arne Nicolaisen GMBK

                Lei av å knuse motstandere!

                Comment


                • Har bestilt 10 runder gummisuperduper dekk(mod), og selger 6 av de, sifra, først til mølla får.

                  3 runder igjen!

                  ta
                  Last edited by tan20; 3 February 2011, 10:27.
                  Tor Arne Nicolaisen GMBK

                  Lei av å knuse motstandere!

                  Comment


                  • Originally posted by tan20 View Post
                    Stig, på tide å få hue ut vel, Tommelillamegherogder, bør vel støtte lokalmiljøet først og fremst ?
                    Hiver meg med på bølgen til samen jeg og...
                    Huet kommer nok aldri ut, men vi får gjøre en deal da. Dere har èn kveld på dere til å gjøre mod-fører av meg. Er jeg hekta etter det, ryker jeg på en bil. Ja?
                    [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                    -----------------------------------------------------

                    Comment


                    • Originally posted by spiro View Post
                      Huet kommer nok aldri ut, men vi får gjøre en deal da. Dere har èn kveld på dere til å gjøre mod-fører av meg. Er jeg hekta etter det, ryker jeg på en bil. Ja?
                      Ehm, har du noengang kjørt noe du ikke har blitt hekta på?
                      Bare lurer, jeg altså...

                      Comment


                      • Originally posted by Samen View Post
                        Ehm, har du noengang kjørt noe du ikke har blitt hekta på?
                        Bare lurer, jeg altså...
                        Jepp, touring. Derfor bilene blir solgt så fort igjen.
                        [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                        -----------------------------------------------------

                        Comment


                        • Kanskje 12er er tingen da?
                          Tor Arne Nicolaisen GMBK

                          Lei av å knuse motstandere!

                          Comment


                          • Det skal du ikke se bort fra, med unntak av all fintuninga. Må vel innrømme at det er en av de tingene jeg liker med offroad. Litt mer slakk i oppsett. Hadde uansett vært kult å testa en bra oppsatt 12'er bare for å sjekke det også av på lista over ting Stig ikke bør røre.
                            [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                            -----------------------------------------------------

                            Comment


                            • Originally posted by spiro View Post
                              Det skal du ikke se bort fra, med unntak av all fintuninga. Må vel innrømme at det er en av de tingene jeg liker med offroad. Litt mer slakk i oppsett. Hadde uansett vært kult å testa en bra oppsatt 12'er bare for å sjekke det også av på lista over ting Stig ikke bør røre.
                              Da er SS tingen!
                              Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                              Comment


                              • Originally posted by spiro View Post
                                Jepp, touring. Derfor bilene blir solgt så fort igjen.
                                Jeg var der jeg og, helt til jeg testa med gummihjul.......

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X