Originally posted by jokko
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Modda ??? så rimelig urørt ut for meg, det var kanskje en liten streif av en fres der
Odd-Erik Kanth-Lundem
www.oms-p.com
-
Jeg tittet ikke på den Oddis, og for meg ser alle slike ting likt ut. Jeg bruker Tomter Trim & Traktor til slike ting, og der på huset tror jeg at det freses, så det holderOriginally posted by oddis67 View PostModda ??? så rimelig urørt ut for meg, det var kanskje en liten streif av en fres der
Det er en flott gave til klubben uansett, du får sponse litt du også, mulig noen trenger oppussing av huset sitt i løpet av sommeren
Last edited by jokko; 21 February 2012, 12:18.Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.
Comment
-
Ja maling hjelper sikkert mange RC sjåfører... De trenger nok heller modda sylindrer og heftige tenningsanlegg m.mOriginally posted by jokko View PostJeg tittet ikke på den Oddis, og for meg ser alle slike ting likt ut. Jeg bruker Tomter Trim & Traktor til slike ting, og der på huset tror jeg at det freses, så det holder
Det er en flott gave til klubben uansett, du får sponse litt du også, mulig noen trenger oppussing av huset sitt i løpet av sommeren
Odd-Erik Kanth-Lundem
www.oms-p.com
Comment
-
Du får sponse med 1 liter Kraftvask, da vet du Oddis, kan vel muligens brukes til innvendig rens av båterOriginally posted by oddis67 View PostJa maling hjelper sikkert mange RC sjåfører... De trenger nok heller modda sylindrer og heftige tenningsanlegg m.m
Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.
Comment
-
Takk for det Helge, da er jeg med ! Den båten går veldig bra og er en type båt jeg liker veldig godt når det gjelder utseende. Det blir spennende å se hvorledes dette går i 035, kanskje litt liten, men det kommer til å gå fort ! Eller er den kanskje å få i forskjellige størrelser ?Originally posted by Helge Normann View PostHei.. Lazer er samme som den grønne båten trond christoffersen kjørte i o-27 i fjor. rask og fin v-bunnerØstfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.
Comment
-
Ser litt ut som den kommer bare i 40 og 45 tommer... men det fins andre som nesten er like hos forhandleren ac boats..Originally posted by jokko View PostTakk for det Helge, da er jeg med ! Den båten går veldig bra og er en type båt jeg liker veldig godt når det gjelder utseende. Det blir spennende å se hvorledes dette går i 035, kanskje litt liten, men det kommer til å gå fort ! Eller er den kanskje å få i forskjellige størrelser ?
Comment
-
Den du nevner Helge er canadiske AC Lazer. Den blir nok en mygg i O-35, så det er nok en annen Lazer?Originally posted by Helge Normann View PostHei.. Lazer er samme som den grønne båten trond christoffersen kjørte i o-27 i fjor. rask og fin v-bunner
Comment
-
Det er mulig at dette bare er noe Imre skal prøve ut. Han har jo også den gamle korte Nodd V-180 som Leif E. hadde tidligere, og her er det hvis en ny Mathe Lampo 35 på vei inn, om dette er en med sideutblås eller bakutbløs er jeg ikke helt sikker på, men jeg vil vel tro det siste. Han har også noe annet gromt på gang i 035, og den gleder jeg meg til å se !Originally posted by harald1966 View PostDen du nevner Helge er canadiske AC Lazer. Den blir nok en mygg i O-35, så det er nok en annen Lazer?Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.
Comment
-
Ja, Håper jo forsåvidt det for imre for den blir på kanten i o-27.Originally posted by harald1966 View PostDen du nevner Helge er canadiske AC Lazer. Den blir nok en mygg i O-35, så det er nok en annen Lazer?
Syns selv at 60" er mer riktig størrelse..
Skal sekv kjøre nodd så satser ikke på noe mindre enn det..
Comment
-
Hvilken Nodd V-180 er det du har fått satt kloa i da Helge, er det skroget fra Steinar C. ?Originally posted by Helge Normann View PostJa, Håper jo forsåvidt det for imre for den blir på kanten i o-27.
Syns selv at 60" er mer riktig størrelse..
Skal sekv kjøre nodd så satser ikke på noe mindre enn det..Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.
Comment
-
Ja, den til Steinar havnet vel et annet sted den. Fikk du ordnet deg nye ror til din, forresten ?Originally posted by Helge Normann View PostDen kommer fra en Svenske, Men kjøpte den av nilsen...Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.
Comment
-
Ja, det er godt vi har Øyvind, Trond og Jørn, vet ikke hva vi skulle gjordt uten dem, måtte vel kanskje lagt oppOriginally posted by Helge Normann View PostJa, handlet nye fra orbit....
Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment