Ja, god jul til dere alle.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.
-
GODT NYTT BÅTÅR !
N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.
Comment
-
Startet festen tidlig igår Rudi?
Comment
-
Jeg lurte på om han hadde tatt feil av nyttårsaften og 1 April !Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.
Comment
-
Nei, tenkte jeg skulle svelge en kamel eller to.Originally posted by harald1966 View PostStartet festen tidlig igår Rudi?
Jeg har så vannvittig mye rart liggende som jeg tenkte å kvitte meg med, og bruker jeg ikke pengene fornuftig
går de inn i matbusjettet. Mangler egentlig bare en O-35 båt så har jeg hele serien. Vet ikke om jeg hadde brukt den til løp, men det kunne vært artig å hatt en slikMVH
Rudi Arnesen
Comment
-
Dere der nede på Sørlandet greier fanden meg å få solgt unna alt muligOriginally posted by Helge Normann View PostSmbk??????
Det har seg sånn at han som eide siden vår har solgt domenet, eller noe i den duren. noen helt andre har fått den siden. Men hatlevoll kan sikkert forklare dette bedre siden han er webmaster og har snakket med vedkommende.
Nå er sesongen snart igang igjen, så det er på tide å få den siden deres opp å gå igjen, det pleier å være så mange fine bilder å se på hos dere
Har du noen båter igjen til å stille opp med i løp i år, Helge
Last edited by jokko; 4 January 2012, 00:09.Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.
Comment
-
Ja, det er en klasse som frister mange, tror jegOriginally posted by JohnnyStingray View PostO15 kan brått bli veeeldig stor i år...

Kult at du er med videre Helge, jeg var redd for at du skulle legge inn årene helt, etter å ha gjennomført to flotte NC-runder nede hos dere i fjor
Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.
Comment
-
Hvordan går det med Rico XXXXLLLLLLL prosjektet ditt, Are ? Er den ferdig sparklet, pusset og snart ferdig for lakkering, eller allerede ferdigstilt ? Det hadde vært kult med noen bilder !Originally posted by Are17 View PostFikk så lyst til å sage litt.
[ATTACH=CONFIG]50880[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]50881[/ATTACH]Last edited by jokko; 13 January 2012, 12:44.Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment