After a long time from silent about the World Championship 2012 in Dessau Germany, all official permit papers are there, those are necessary for organize one event like this, I can tell now whe have a green light and the World Championship will be held.
World Championship 2012 Dessau Germany
From 28-July 2012 till 11-August 2012
All other information will be send out before the end of the year.
Sectionleader
FSR Peter Schaft
Da ser det ut til at det er hold i det... Jeg er allerede i mental trening...
Hjäääääälp!!!!!! Hoppas att det inte är JAG som har fått dig på sådana tankar att du sågar sönder fin båten?????? Friskt vågat, MINST hälften vunnet, den kommer bara att gå bättre!! Lycka till!
He, he, själv skall jag åxo fortsätta med sågandet!
Nå er jeg spent på hva slags motor du skal ha??? Regner med det ihvertfall blir en "long block" hvis du skal skjøte inn en beta mellom motorfestene...
Selv vurderer jeg å gå motsatt vei; smalere og kortere, for å kjøre mellom alle disse svære skutene som etterhvert kommer...
Det er vel bare to medlemer i den klubben som korter inn båtene sine Oddis, deg og Leif E. Tenker her på de to Nodd-V 180 som plutselig ble 13-15 cm. kortere for et par år siden
Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.
Hjäääääälp!!!!!! Hoppas att det inte är JAG som har fått dig på sådana tankar att du sågar sönder fin båten?????? Friskt vågat, MINST hälften vunnet, den kommer bara att gå bättre!! Lycka till!
He, he, själv skall jag åxo fortsätta med sågandet!
Dette er "OFF TOPIC World Offshore Racing Team`s" nye rigg til transport av utstyr rundt til de forskjellige arenaer. Vi venter også på 2 til, med båt-hengere. Skal det væra, så skal det væra værst.
Comment