Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Egon View Post
    Tja.......

Hmmmm......
    Vet ikke om jeg er enig i dette.....
    Absolutt det værste jeg vet her i verden, er folk som skyter med løskrutt...Piper A, men tør ikke å pipe B.............

Da rigger du vel klar en skute til våren så sees vi på NC1 på Sæbyvannet i mai :mrgreen::mrgreen:

Comment

• Originally posted by Øyvind! View Post
      Da rigger du vel klar en skute til våren så sees vi på NC1 på Sæbyvannet i mai :mrgreen::mrgreen:
      Det skulle jeg gjerne ha gjort, men det eneste jeg vet om båter, er at propellen stikker ut bak.....

Men allikevel; svær nok i kjeften til å si at utstyret jeg leverer holder mål, dèt er jeg......og håper det vil vise seg i 2008 også.....
      sigpic
      Tlf 4691 0501

Comment

Det skulle jeg gjerne ha gjort, men det eneste jeg vet om båter, er at propellen stikker ut bak.....
        Det er akkurat nok til å stille opp det

Comment

Men allikevel; svær nok i kjeften til å si at utstyret jeg leverer holder mål, dèt er jeg......og håper det vil vise seg i 2008 også.....
          Kanskje du burde sponse ei skute eller 2 da? Ta gjerne kontakt, men det trengs nok mer enn en motor eller 2 for å få navnet sitt på skutesidene til en så profilert skjøyte som "OFF TOPIC"...:mrgreen:
          Huff da....nå holdt jeg nesten på å prostituere meg.... Nei; også i år kjører jeg under "eget flagg", uten annet press enn fra fans`n.

At utstyret holder mål tror jeg nok. Skulle vel bare mangle... Men jeg synes også at du burde rigge deg ei skute. Om Jørn ikke skulle finne på å kjøre Zen-klassen i år er det fortsatt mange å bryne seg på.
          Trenger du skute, så har Jørn et bra utvalg i kjeller`n. (Ikke sakristisk ment, asså!)
          I`m BACK!

Comment

Hehehehehe.....

Vi er i for om dagen ser jeg......ta det helt rolig nå unge Markset. Dette er 100% orginale Zenoah, (event. race porta), rett ut av esken....:mrgreen:
            (tunede motorer er selvsagt ikke rett ut av esken..)

Tror du er så gammel i gamet, at du både kjenner igjen motoren på bildet, samt at du kjenner til O`neill`s Brother`s, så du vet veeeeldig godt at dette er orginale Zenoah motorer.

Må ikke føle deg truet selv om noen viser at det er mulig å drive butikk uten at folk skal behøve å prostituere seg for å få råd til å drive med denne hobbyen/sporten.
            Mja, nå var ikke dette ment som negativ kritikk, tvertom. Men siden du legger lista på det viset; jeg føler meg ikke særlig truet nei....

Originally posted by Egon View Post
            Men allikevel; svær nok i kjeften til å si at utstyret jeg leverer holder mål, dèt er jeg
            Det ville jeg venta med til du har noen resultater å vise til

Har forresten hørt at du ikke skal kjøre i Zenoah klassen i år, synd det, hadde satt pris på å kunne levert noen av mine "Zenoah kopier" til noen som kunne satt deg på plass litt........

Ellers, lykke til i 2008.....
            Tja, enda fler feilaktige opplysninger Så nå kan du trygt finne noen å gi bort motorer til så de kan få satt meg på plass.
            Stabil og god konkurranse er helt sjef.
            Og husk:
            Absolutt det værste jeg vet her i verden, er folk som skyter med løskrutt...Piper A, men tør ikke å pipe B

Neida Jon, jeg skal være med jeg. Støyper ikke nye båter for moroskyld. huh. Og sjangs til å vinne har samtlige som deltar
            Ja det er riktig, Øyvind, samme båt skal også brukes til O-15 og O-35.

Og slik går no dagan...
            Jørn Markset

Lindesnes Modellbåt Klubb

Comment

• Originally posted by Jørn Markset View Post
              Mja, nå var ikke dette ment som negativ kritikk, tvertom. Men siden du legger lista på det viset; jeg føler meg ikke særlig truet nei....

Det ville jeg venta med til du har noen resultater å vise til

Tja, enda fler feilaktige opplysninger Så nå kan du trygt finne noen å gi bort motorer til så de kan få satt meg på plass.
              Stabil og god konkurranse er helt sjef.
              Og husk:

Neida Jon, jeg skal være med jeg. Støyper ikke nye båter for moroskyld. huh. Og sjangs til å vinne har samtlige som deltar
              Ja det er riktig, Øyvind, samme båt skal også brukes til O-15 og O-35.

Og slik går no dagan...
              :mrgreen:

Igjen; lykke til i 2008......
              sigpic
              Tlf 4691 0501

Comment

• Her er en genial ide for de som bygger sine egne tunedpipes, tror jeg hadde holdt litt avstand.

YouTube - Hydroforming
                Frode S.L
                1972 mod

Comment

• Dette er ikke får pyser,dette går vel under extremsport.Viss dette er måten de lager dem på, er det ikke rart at det er så få så lager dem.
                  sigpicØivind Reppen
                  http://ombk.org

Comment

• For mye Møllers-tran!
                    Jeg kommer nok til å fortsette å kjøpe mine tuned pipes på nettet istedetfor.
                    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                    sigpic
                    For n'te gang Sofus, trykk F5...

Comment

• He-he....lurer på hva de brukte for å bygge opp nok trykk til å klare det der...:wink: Neppe den litte pumpa en hører i bakgrunn...?

FYI.....alu-ramma på Corvette C5 og C6 (fra 1997 til idag) er formet ved hjelp av hydroform, og til det trengs nærmere 2000 bar (hvis jeg ikke husker feil)... Resultatet er ei ramme som er minst 3 ganger så sterk og stiv som en tradsjonell sveiset ramme...

Huff.....holde på med slikt hjemme på plen???
                      I`m BACK!

Comment

• Originally posted by JohnnyStingray View Post
                        He-he....lurer på hva de brukte for å bygge opp nok trykk til å klare det der...:wink: Neppe den litte pumpa en hører i bakgrunn...?

FYI.....alu-ramma på Corvette C5 og C6 (fra 1997 til idag) er formet ved hjelp av hydroform, og til det trengs nærmere 2000 bar (hvis jeg ikke husker feil)... Resultatet er ei ramme som er minst 3 ganger så sterk og stiv som en tradsjonell sveiset ramme...

Huff.....holde på med slikt hjemme på plen???
                        Jeg er ganske sikker på at du kan klare det der med en vanlig høytrykkspyler.
                        Men det bør nok være en med liten "vannføring" Men som du sier........på plenen
                        Bygger O-35 båt.
                        Ellers seriøst ute av tellinga.

Comment

• Hva tror dere om denne propellen da?:mrgreen: Tenker jeg kjører fra de fleste her på forumet...:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
                          Attached Files
                          sigpic
                          R@ymond Thorsø 77 mod
                          Stor for alderen - blir aldri voksen...

Comment

• Originally posted by Luftwaffe View Post
                            Hva tror dere om denne propellen da?:mrgreen: Tenker jeg kjører fra de fleste her på forumet...:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
                            Skibladner?
                            I`m BACK!

Comment

• Noen som kan hjelpe meg å finne den linken med det ekte båtracesnutten fra seksti tallet med meget høy risikofaktor? Har leita en time nå, skal vise det fram til noen kompiser å byner å føle meg smådum her jeg sitter. Der hvor de satt en mann i hver sin lille båt. Har sett det her inne ett sted mener jeg .
                              Thomas Isaksen 80mod Porsgrunn GMBK SMBK
                              Mr.D.Iggin For Speed!
                              Team Lost Racing

Comment

• høy risiko!!!!!

Originally posted by fg-bobla View Post
                                Noen som kan hjelpe meg å finne den linken med det ekte båtracesnutten fra seksti tallet med meget høy risikofaktor? Har leita en time nå, skal vise det fram til noen kompiser å byner å føle meg smådum her jeg sitter. Der hvor de satt en mann i hver sin lille båt. Har sett det her inne ett sted mener jeg .
                                Værsegod!!!!! håper det var den du mente.......................
                                YouTube - Old Hydroplanes Racing
                                LEIF ELLINGSEN. ARENDAL www.smbk.org
                                "I`M FAST"

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X