Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Passer denne motoren: http://rc-racing.no/index.php?target...oduct_id=32835 til skroget Delta Force DF 90 hos focusracing?

Comment

• Motor fra RC-R passer fint i den båten.
      sigpicØivind Reppen
      http://ombk.org

Comment

• Etter 8-9 uker sommerferie har jeg fått prøvd "sharken" litt i dag. Har laget lufting oppe på covlingen, byttet drivlinje og prop, og forgasser. Det som var litt rart under kjøring var at når jeg svingte til høyre så virket det som motoren ville kveles. Men til venstre så ga den nesten full gass. Noen som har svar på dette?Kanskje propellen er for stor?er en 7016/3. Eller kan det ha noe med luftinntaket på toppen?

Tenkte jeg skulle gjøre en fartsmåling også, men venter til jeg har full trottle...
        sigpic
        R@ymond Thorsø 77 mod
        Stor for alderen - blir aldri voksen...

Comment

• Justere strutthøyde, flaps og ev kontrollere bunnen om den er rett?
          Morten Hatlevoll, Arendal, SMBK

Comment

• TVN Østfold

Hørt rykter om att det skal komme modellbåt på tv?
            Kan noen som har TVN Østfold ta opp dette og legge det ut her slik att vi kan se det?
            Tror det kommer på onstag?
            Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

Comment

• Stemmer at det blir reportasje på TVN Østfold. Regner med at du vil kunne se det på web-tv også i ettertid.
              Jeg leter etter mailen fra Oddis om tidspunktet, men klarer ikke å finne den igjen, beklageligvis. Kanskje Oddis kan hjelpe oss med dette?
              I`m BACK!

Comment

• Originally posted by JohnnyStingray View Post
                Stemmer at det blir reportasje på TVN Østfold. Regner med at du vil kunne se det på web-tv også i ettertid.
                Jeg leter etter mailen fra Oddis om tidspunktet, men klarer ikke å finne den igjen, beklageligvis. Kanskje Oddis kan hjelpe oss med dette?
                Se www.ombk.org

10. september kl. 17:30 og 18:30. I følge Idol-Jonas skulle innslaget legges ut på web-tv etter sending

Comment

• Originally posted by Øyvind! View Post
                  Se www.ombk.org

10. september kl. 17:30 og 18:30. I følge Idol-Jonas skulle innslaget legges ut på web-tv etter sending
                  Huff.... nå blei jeg litt flau... Formann i klubben har tydeligvis ikke fulgt med på klubbens egne sider de siste dagene... Bra vi har medlemmer som ordner opp for han.
                  I`m BACK!

Comment

• TV Østfold

Originally posted by JohnnyStingray View Post
                    Huff.... nå blei jeg litt flau... Formann i klubben har tydeligvis ikke fulgt med på klubbens egne sider de siste dagene... Bra vi har medlemmer som ordner opp for han.
                    Det er godt noen fra SMBK for lagt ut filmsnutten!!!!
                    Gå til "drive" på indeksen
                    LEIF ELLINGSEN. ARENDAL www.smbk.org
                    "I`M FAST"

Comment

• Ække bare-bare å kjøre hydro heller... Her holder det nok ikke med litt Duck-tape... Dette er "lånt" fra Jim`s.

I`m BACK!

Comment

• Får ikke opp bildet

Comment

• Originally posted by Simen Gjørstad View Post
                          Får ikke opp bildet
                          Sånt ække tilgjengelig for hvem som helst. Aner ikke hvorfor. Jeg får det opp, kona får det ikke opp....
                          I`m BACK!

Comment

• Tror ikke du kan linke til member area på jims...
                            Prøv http://www.jrcbd.com/attachment.php?...1&d=1221099151.

Samme bildet ligger på siden til Martin Holst: http://mhrcboats.piczo.com/oops!!!?cr=2&linkvar=000044
                            Morten Hatlevoll, Arendal, SMBK

Comment

• Originally posted by nd4spd_mini View Post
                              Samme bildet ligger på siden til Martin Holst: http://mhrcboats.piczo.com/oops!!!?cr=2&linkvar=000044
                              Hehe.... Nummerskiltet ser nå ut som kan brukes igjen i allefall
                              sigpic
                              R@ymond Thorsø 77 mod
                              Stor for alderen - blir aldri voksen...

Comment

• det så ikke bra ut..
                                mista pluselig litt lysten på å kjøre hydro

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X