Announcement
Collapse
No announcement yet.
TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Er det ikke meningen å kjøre RUNDT bøyene?Originally posted by Simen Gjørstad View PostJoda, det ble til og med tatt bilde av labben min som sto i bøya
men finner det ikke no sted..
Comment
-
Kjørte i bøya en gang, ble påkjørt i ett heat og fikk pipa rivi av, flippa noen ganger, alikevell kom jeg på 3. plass sammenlagt. Er veldig fornøyd med det etter så mye tull.Originally posted by harald1966 View PostEr det ikke meningen å kjøre RUNDT bøyene?
Du får jo ikke disse nitro båtene til og gå en gang så tror ikke du skal si så mye
Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!
Comment
-
"Stille her i dag, Johan!?"
Syntes det var så stille her for tida... Og så vet jeg at det er mange som blir like skuffa hver gang de er innom og det ikke har skjedd noe nytt her. Så derfor tenkte jeg at jeg skulle legge ut bilder fra VM i Ubåtracing 2009 (The 2009 World Submarine Racing Championship), så dere har noe å bruke tida deres på.
I`m BACK!
Comment
-
Jeg er ikke så bevandret med disse ubåtførerne så jeg er litt usikker på hvem som leder.Originally posted by JohnnyStingray View PostSyntes det var så stille her for tida... Og så vet jeg at det er mange som blir like skuffa hver gang de er innom og det ikke har skjedd noe nytt her. Så derfor tenkte jeg at jeg skulle legge ut bilder fra VM i Ubåtracing 2009 (The 2009 World Submarine Racing Championship), så dere har noe å bruke tida deres på.
Kanskje du kan forklare nærmere, du Pølsemaker
Comment
-
Tror det er han på bilde nummer tre
Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.
Comment
-
Dette er lederen:Originally posted by JohnnyStingray View PostSyntes det var så stille her for tida... Og så vet jeg at det er mange som blir like skuffa hver gang de er innom og det ikke har skjedd noe nytt her. Så derfor tenkte jeg at jeg skulle legge ut bilder fra VM i Ubåtracing 2009 (The 2009 World Submarine Racing Championship), så dere har noe å bruke tida deres på.
Odd-Erik Kanth-Lundem
www.oms-p.com
Comment
-
Syntes det var så stille her for tida... Og så vet jeg at det er mange som blir like skuffa hver gang de er innom og det ikke har skjedd noe nytt her. Så derfor tenkte jeg at jeg skulle legge ut bilder fra VM i Ubåtracing 2009 (The 2009 World Submarine Racing Championship), så dere har noe å bruke tida deres på.
Dette er humor jeg liker !!
herlig Jon !
2 fast 4 U - kanskje.....
Comment
-
Hehe.... Bra vi kan ha litt moro iblandt.
Men, du Helge, liker jo skalaracere like godt som meg. Har du sette denne; http://cgi.ebay.de/MHZ-Powerboat-ZNE...item2a01e07e80
2,63 meter, 24 hk og 46(!) kg!
Litt av et monster!
Noe sånt hadde vært gøy å ha...
I`m BACK!
Comment
-
Nydelige linjer!
Er det en Mørebas?
Comment
-
Originally posted by JohnnyStingray View PostHehe.... Bra vi kan ha litt moro iblandt.
Men, du Helge, liker jo skalaracere like godt som meg. Har du sette denne; http://cgi.ebay.de/MHZ-Powerboat-ZNE...item2a01e07e80
2,63 meter, 24 hk og 46(!) kg!
Litt av et monster!
Noe sånt hadde vært gøy å ha...
Litt av et beist !!
Her nytter det ikke med vanlig bil om en skal ha seg en tur på kjørevannet en søndag , her må en jo ha båthenger og slipp ved kjørevannet for å rigge seg til
. Kan jo bli litt slitsomt hvis en skulle være så uheldig å slite litt med ryggen. Flott båt , ingen tvil , men synd det er så lite fart i redskapen.Kan tenke meg at det kan bli litt kjedelig , her må det skikkelig med bølger til skal det bli morro på vannet. Morro det fins noen ekstreme folk der ute så vi 'vanlige' kan sjeske oss opp på litt forskjellig , for min del syns jeg fortsatt at H.P Rotchi sin Mystic cat med 2 turbiner er noe av det råeste jeg har sett , og for en presisjon og 'clean build' han gjør !!! Der snakker vi 
Nå gleder jeg meg bare til det kommer et rått skala bygg på vannet her på den bløde kyststribe. Tror ikke det er umulig at vi får se noe til våren......2 fast 4 U - kanskje.....
Comment
-
Maritimo 12
Da jeg var i danmark for et par uker siden støtte jeg tilfeldig på en trailer med Maritimo nr 12 på hengeren , det viste seg å være en av gutta til Welmax teamet .De har kjøpt denne båten og var på vei hjem til Larvik for å bygge denne om , de har slitt litt med kjøre egenskapene , den hukker i svingene og har noen unoter . Dette skal de fikse , lakke båten rød og kjøre med Welmax logo !! Forhåpentligvis rekker de de 2 siste racene i Abu dabhi og Dubai , hvis ikke er den iallefall klar for neste år. Regner da med at de setter den opp med Mercury motorer . Virkelig morro med litt nytt der i gården og kanskje vi kan se starten på noe nytt , en norsk båt som vinner igjen.
2 fast 4 U - kanskje.....
Comment
-
Hørte om dette via Georgio Manussi (fører`n av #12; vår gode venn som skaffer VIP-billetter til OFF TOPICOriginally posted by Helge Simonsen View PostDa jeg var i danmark for et par uker siden støtte jeg tilfeldig på en trailer med Maritimo nr 12 på hengeren , det viste seg å være en av gutta til Welmax teamet .De har kjøpt denne båten og var på vei hjem til Larvik for å bygge denne om , de har slitt litt med kjøre egenskapene , den hukker i svingene og har noen unoter . Dette skal de fikse , lakke båten rød og kjøre med Welmax logo !! Forhåpentligvis rekker de de 2 siste racene i Abu dabhi og Dubai , hvis ikke er den iallefall klar for neste år. Regner da med at de setter den opp med Mercury motorer . Virkelig morro med litt nytt der i gården og kanskje vi kan se starten på noe nytt , en norsk båt som vinner igjen.
) for litt siden. Ifølge han er fortsatt uvist om Maritimo kommer med en ny #12 neste sesong, men de jobber med saken.
Var det mye filler på 12`ærn, da? Har ikke sett noen bilder annet enn rundkastet de fikk med den...
Og kanskje dere som kjører cat i modell skulle hjulpet Welmax-teamet med kjøreegenskapene på den skuta? Dere har jo sliti litt med sånn "hooking" selv, men nå ser det jo ut som om de fleste har kommet forbi det stadiet...
I`m BACK!
Comment
-
Originally posted by JohnnyStingray View PostHørte om dette via Georgio Manussi (fører`n av #12; vår gode venn som skaffer VIP-billetter til OFF TOPIC
) for litt siden. Ifølge han er fortsatt uvist om Maritimo kommer med en ny #12 neste sesong, men de jobber med saken.
Var det mye filler på 12`ærn, da? Har ikke sett noen bilder annet enn rundkastet de fikk med den...
Og kanskje dere som kjører cat i modell skulle hjulpet Welmax-teamet med kjøreegenskapene på den skuta? Dere har jo sliti litt med sånn "hooking" selv, men nå ser det jo ut som om de fleste har kommet forbi det stadiet...
Det var små skader på båten. De skulle bygge om tunnelen på den slik at den ikke satt seg så mye på rompa i svingene.
McGrath og Manuzzi skulle ta i bruk den gamle maritimo båten , den som Pål og Tom kjørte med i vinter i Australia. Den går iallefrall bedre i svingene. Den nye båten er vist svært vanskelig å kjøre og de har mye å rette opp ifølge Pål, men de er på rett vei og har god tro på at de vil få det til etterhvert. Får håpe de har rett. Uansett , denne klassen har en uviss fremtid om ikke de får ryddet opp i regelverk og ikke minst praktisering av dette. Det trengs en skikkelig opprensking for å få til vekst i klassen , det er mange båter der ute , men de kvier seg med å stille p.g.a forannevnte.
Den som leveer får se !2 fast 4 U - kanskje.....
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment