Announcement

Collapse
No announcement yet.

DeltaForce 53" Mono

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Har ikke du sett det, Sofus, når bil-fabrikanter tester ut sine nye modeller så er de kamuflert slik at ikke almenheten så fort skal få vite hva som er i gjære...
    Jørn Markset

    Lindesnes Modellbåt Klubb

    Comment


    • #62
      Click image for larger version

Name:	20121124_161544.jpg
Views:	1
Size:	36.7 KB
ID:	779654Ja nå har e anskaffet meg godbåt e au.. Spent på denne nye df'en. er 29,5 motor i den nå. Men skal den nye zenoah 27 i den i løpet av vinteren..
      Last edited by Helge Normann; 2 December 2012, 23:13.

      Comment


      • #63
        Grattis Helge! Julenissen har vært tidlig ute?
        Hvor fikk du tak i den? 29.5 cc, hvilken motor er det?

        Du vet vel ikke om noen som har et brukt DF MK2 skrog liggende?
        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
        sigpic
        For n'te gang Sofus, trykk F5...

        Comment


        • #64
          Det er en rmck bakutblås. Rød og rund topp som en cmb 15ccm. Solgte akkurat et fint mk2 skrog.
          Last edited by Helge Normann; 7 December 2012, 22:14.

          Comment


          • #65
            Da var den nye zenoah 27 i hus. (zen.
            Skal ha den i annihilatoren. Eller åssen det skrives...
            Noen andre som satser på df 53" for første gang te neste år...

            Comment


            • #66
              http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...827697&kwUnica=
              N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
              MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

              Comment


              • #67
                Originally posted by Helge Normann View Post
                Da var den nye zenoah 27 i hus. (zen.
                Skal ha den i annihilatoren. Eller åssen det skrives...
                Noen andre som satser på df 53" for første gang te neste år...
                Gratulerer med ny båt og motor Helge og velkommen inn i Annihilator klubben, klubben for lobotomerte

                Jo, du skriver Annihilator riktig, men det er verre med Are i sin annonse på Finn.no, den må du se, jeg har en pustemaskin som heter noe lignende

                Skjønner ikke helt at du selger unna en Delta Force 90 MK II til fordel for en Annihilator, men det kan skrives bøker, om alt det jeg ikke skjønner
                Last edited by jokko; 15 December 2012, 00:48.
                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                Comment


                • #68
                  For å si det sånn så kjøpte e ferdig bygd båt av andreas nodland. Og denne gikk nesten mer på skinner enn mkII. Iallefall ikke dårligere.
                  Større båt som tåler mer sjø.. Det fikk dere se av trond christoffersen i sandnes for dere som va der..
                  Og den nye zen 8 jeg har nå har jeg tro på.. 7,4 hk.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by jokko View Post
                    Gratulerer med ny båt og motor Helge og velkommen inn i Annihilator klubben, klubben for lobotomerte

                    Jo, du skriver Annihilator riktig, men det er verre med Are i sin annonse på Finn.no, den må du se, jeg har en pustemaskin som heter noe lignende

                    Skjønner ikke helt at du selger unna en Delta Force 90 MK II til fordel for en Annihilator, men det kan skrives bøker, om alt det jeg ikke skjønner
                    Tror du må tilføre litt mere oksygen på pustemaskinen din.

                    N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                    MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                    Comment


                    • #70
                      Se der ja, nå har du endelig fått ryddet opp i annonsen din etter at korrekturleseren sendte inn skriftelig klage

                      Maskinen min funker som fanden den, men det er verre med Annihilatoren min, den flyr som ei gammal ei i svingene, men det går fort rett fram Skal jeg kunne kjøre fra de andre store gutta i O35 med denne båten, så må jeg ha fart gjennom svingene også Det er et par ting jeg har tenkt å få forandret og prøvd på den til neste år, men jeg setter opp en fin premie til den som kan gi meg tips til å få den båten til å ligge helt rett på vannet på langsidene og som et frimerke i svingene, slik som en Delta Force 90 MK II gjør
                      Last edited by jokko; 16 December 2012, 00:08.
                      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by jokko View Post
                        ... men jeg setter opp en fin premie til den som kan gi meg tips til å få den båten til å ligge helt rett på vannet på langsidene og som et frimerke i svingene, slik som en Delta Force 90 MK II gjør
                        Den premien bør dere slå dere sammen om alle sammen!
                        En gammal Donzi går jo penere og bedre!

                        (Fyrer med ved...)
                        I`m BACK!

                        Comment


                        • #72
                          Dere får smugkikke på min å trond sin på nc1.
                          Men må jo innrømme at rico'en e hadde som nå bor i florø gikk utrolig fint i vannet. Skikkelig bølgebåt...

                          Comment


                          • #73
                            Ja, den til Trond C. er faktisk den av alle disse Annihilatorene som jeg synes fungerer best, så vi får vel studere den nøye når Trond er i kiosken for å få seg noe mat under NC-2013. Når det gjelder bølgebåter som kjørte siste heatet i Sandnes i år når det var så enorme bølger, var min Spike 52, men du har jo solgt unna den du hadde av denne typen også Helge, så 2013 sesongen blir spennende for deg !
                            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                            Comment


                            • #74
                              Ja jan. Har du fått kjørt igjennom alle båtene og alt på stell?
                              Og annihilatoren er klar og går som et tog i svingene?
                              Fikk kjørt min anni på mjåvann i går. Og er svært fornøyd med den.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by Helge Normann View Post
                                Ja jan. Har du fått kjørt igjennom alle båtene og alt på stell?
                                Og annihilatoren er klar og går som et tog i svingene?
                                Fikk kjørt min anni på mjåvann i går. Og er svært fornøyd med den.
                                Hei Helge ! Det meste er på stell her nå. Fikk testet litt på 1 Mai og min Delta Force MK I har blitt standard Zenoah båt. Spiken skal brukes i 027 og på denne røk motoren på under testing da skruen på forgasserspjeldet løsnet, har fått reparert denne motoren og den er satt inn igjen i båten i dag. Annihilatoren skal brukes i O35 og den går veldig greit nå etter at jeg fulgte ditt råd med å bruke 7016x2 propell på den. Den er ikke så rask, men jeg kan ha full gass i svingene nå. Trond har også dempet potta på denne, så nå regner jeg med at den blir godkjent. Whiplash`en har ikke vært på vannet enda, men i og med at du ikke er påmeldt i gas hydro regner jeg med at jeg ikke for noe konkurranse i denne klassen i år heller Min Thunderbolt har heller ikke vært på vannet enda og den skal jeg ha med som reservebåt i O27 og i gas Hydro, kan jo kun bruke den i mer enn en klasse under et løp, men håper at den ikke må brukes. Hvorfor stiller du ikke i gas Hydro ?
                                Last edited by jokko; 6 May 2013, 00:10.
                                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X