Announcement

Collapse
No announcement yet.

DeltaForce 53" Mono

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by jokko View Post
    Hei helge ! Det meste er på stell her nå. Fikk testet litt på 1 Mai og min Delta Force MK I har blitt standard Zenoah båt. Spiken skal brukes i 027 og på denne røk motoren under testing da skruen på forgasserspjeldet løsnet, har fått reparert denne motoren og den er satt inn igjen i båten i dag. Annihilatoren skal brukes i O35 og den går veldig greit nå etter at jeg fulgte ditt råd med å bruke 7016x2 propell på den. Den er ikke så rask, men jeg kan ha full gass i svingene nå. Trond har også dempet potta på denne, så nå regner jeg med at den blir godkjent. Whiplash`en har ikke vært på vannet enda, men i og med at du ikke er påmeldt i gas hydro regner jeg med at jeg ikke for noe konkurranse i denne klassen i år heller Min Thunderbolt har heller ikke vært på vannet enda og den skal jeg ha med som reservebåt i O27 og i gas Hydro, kan jo kun bruke den i en klasse under et løp, men håper at den ikke må brukes. Hvorfor stiller du ikke i gas Hydro ?
    Ja. Jeg knuste jo begge hydroene mine under NC 5 i fjor.. har blitt altfor mye reisejobbing og lite båtbygging.
    Men satser mer på de 4 neste race. Skal også kjøre min annihilator i O-35. Simonsen også.
    Nodden er snart ferdig men ikke til neste helg. Har kjørt inn en ny zenoah zen 8 som står i en Df som skal kjøres i O-27.
    Men du må ikke glemme Helge Simonsen i H-27, han er en vanskelig nøtt å knekke. Med meg som co pilot.

    Comment


    • #77
      Det er en avtale Helge , du står for meg i gas Hydro Det er jo regne dream team , Helge og Helge , det lukter medaljer......
      2 fast 4 U - kanskje.....

      Comment


      • #78
        Originally posted by Helge Simonsen View Post
        Det er en avtale Helge , du står for meg i gas Hydro Det er jo regne dream team , Helge og Helge , det lukter medaljer......
        Ja, her kom svaret jeg ventet på, skulle bare teste ut Helge N. vedrørende Helge S. som jeg jo vet er et råskinn til å kjøre Det er NC-1 og det følger som regel med litt festing i løpet av en slik helg og da kommer jeg til å tenke på Jon Skolmen og han svensken som jeg ikke husker navnet på i farta ( i tv programmene het de Ole og Helge), men de hadde jo noen fine innslag angående alkohol hvor de sa: Du må tenke på prosenten Helge ! Gleder meg til å treffe dere begge to igjen og jeg er klar til en kamp I fjor var det så mye snakk om at folk ikke stilte opp i gas hydro klassen og at til neste år blir det mange pga. VM kvalik, men det var totalt 9 stk. norske som kjørte i fjor, og nå er vi kun 5 i NC-1
        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X