Announcement

Collapse
No announcement yet.

NorgesCup - NC4 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Rudi Arnesen View Post
    Jeg skjønner de som ikke har anledning å stille av økonomiske årsaker grunnet deltakelse i VM osv. Det jeg derimot ikke skjønner er alle de som sier det er så langt å kjøre. Husk på at dette har vi i Stavanger/Sandnes gjort i mange år. Personlig helt fra starten av 80 tallet. Tenk på Frode fra Bergen som legger ned 150 mil for hvert løp han er med på.
    Etter akkurat å ha kjørt 2500 km med henger, må jeg jo personlig si at jeg er såpass lei av å kjøre, at jeg velger å ta noen treningspass utenfor døra istedet. Båtkjøring blir man vel ikke lei...
    Frode kan jeg ikke huske jeg har sett i år...
    Odd-Erik Kanth-Lundem
    www.oms-p.com

    Comment


    • #32
      Originally posted by oddis67 View Post
      Etter akkurat å ha kjørt 2500 km med henger, må jeg jo personlig si at jeg er såpass lei av å kjøre, at jeg velger å ta noen treningspass utenfor døra istedet. Båtkjøring blir man vel ikke lei...
      Frode kan jeg ikke huske jeg har sett i år...
      Jeg forstår det, men alle har vel ikke vært i Tyskland.
      Frode har kjørt til løp på sør og østlandet i minst 2 tiår så vi kan trygt si han har kjørt noen kilometer for å være med.
      MVH

      Rudi Arnesen

      Comment


      • #33
        Jeg liker ikke å ro.
        Hadde du hatt motor på hentebåten hadde det blitt flere påmeldte.
        (Spøk )
        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
        sigpic
        For n'te gang Sofus, trykk F5...

        Comment


        • #34
          Originally posted by oddis67 View Post
          Frode kan jeg ikke huske jeg har sett i år...
          Så du ikke han som turist under VM i Tyskland ? Mener jeg har hørt at han var der !

          Syns dere er noen pingler jeg, hvis det skal være så vanskelig å kjøre noen mil, tre uker etter at dere kom hjem fra Tyskland !

          Det er forståelig at ikke alle har økonomi til dette, etter det som sikkert ble en kostbar tysklandstur for mange.
          Last edited by jokko; 14 August 2012, 11:39.
          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

          Comment


          • #35
            God tur Jokko!

            I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
            sigpic
            For n'te gang Sofus, trykk F5...

            Comment


            • #36
              Originally posted by harald1966 View Post
              Takker for den Harald Den værmeldingen der er nøyaktig lik den vi har hatt her i Østfold i hele sommer, men nå må jeg gå for å male, for i dag er det opphold, så lenge det varer
              Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

              Comment


              • #37
                [QUOTE=jokko;511654]Så du ikke han som turist under VM i Tyskland ? Mener jeg har hørt at han var der !



                Jeg var på VM og bodde på plassen, og jeg så ikke Frode der, så jeg tror nok du har hørt feil....
                Insane gen2 cat 25,4ccm, AB Marine Annialator Evo Zen 7, Delta force Annihilator 53 Quickdraw 25cc pioneer, Delta force Annihilator 53 m CMB 26cc delta force mk2 90 m stepp m CMB 27cc delta force mk2 90 futaba 4px 2.4ghz. spacewaker 3.5 el glider og Energic 2.5m F3f... Og en hau m rc biler

                Comment


                • #38
                  29 deltakere paameldt en halv time foer stengetid....
                  Stein Tumert N-217
                  Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
                  CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

                  Comment


                  • #39
                    Da ble det 29 påmeldte med 64 båter.
                    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                    Comment


                    • #40
                      Thom Olaussen rakk akkurat å sette sammen en båt til i siste liten.
                      I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                      sigpic
                      For n'te gang Sofus, trykk F5...

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by harald1966 View Post
                        Thom Olaussen rakk akkurat å sette sammen en båt til i siste liten.
                        Ja, han må ha skrudd skikkelig i kveld, for det var akkurat så han rakk det
                        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by jokko View Post
                          Da ble det 29 påmeldte med 64 båter.
                          Javel.

                          NC-4 2012
                          ØMBK 8
                          SMBK 10
                          BRCBK 6
                          SRCBK 4
                          KMBK 1
                          LMBK 0
                          BHRT 0
                          INGEN KLUBB 0
                          FØRERE. 29
                          FSR-O35 12
                          FSR-O27 20
                          FSR-O15 7
                          FSR-O3.5 3
                          FSR-O7.5 6
                          FSR-H3.5 3
                          FSR-H7.5 4
                          FSR-H15 3
                          FSR-H27 Gas 5
                          BÅTER 63
                          N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
                          MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Are17 View Post
                            Javel.

                            NC-4 2012
                            ØMBK 8
                            SMBK 10
                            BRCBK 6
                            SRCBK 4
                            KMBK 1
                            LMBK 0
                            BHRT 0
                            INGEN KLUBB 0
                            FØRERE. 29
                            FSR-O35 12
                            FSR-O27 20
                            FSR-O15 7
                            FSR-O3.5 3
                            FSR-O7.5 6
                            FSR-H3.5 3
                            FSR-H7.5 4
                            FSR-H15 3
                            FSR-H27 Gas 5
                            BÅTER 63
                            Den ene lille feilen du har Are, er i Offshore 3,5, der skal det være 4 stk. Det var luringen Thom fra Drammen som tydeligvis hadde skrudd båt i hele går kveld som slang inn to påmeldinger til i siste liten, hvor den ene var uten båter og den andre var en båt i Offshore 3,5. Thom var påmeldt fra før, så Stein bare flyttet den inn der hvor han var påmeldt fra før.

                            Da blir det totalt 64 båter !

                            Ikke sant Stein ?


                            Hilsen Ørje Revisor Service ANS
                            Last edited by jokko; 15 August 2012, 20:37.
                            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by jokko View Post
                              Den ene lille feilen du har Are, er i Offshore 3,5, der skal det være 4 stk. Det var luringen Thom fra Drammen som tydeligvis hadde skrudd båt i hele går kveld som slang inn to påmeldinger til i siste liten, hvor den ene var uten båter og den andre var en båt i Offshore 3,5. Thom var påmeldt fra før, så Stein bare flyttet den inn der hvor han var påmeldt fra før.

                              Da blir det totalt 64 båter !

                              Ikke sant Stein ?


                              Hilsen Ørje Revisor Service ANS

                              Hallo Jan Sofus,
                              Sitter her paa byen i Zurich i behagelige 26 grader med god mat og masse drikke. Er ikke sikker paa at jeg greier aa telle saa langt i kveld....


                              ...
                              Stein Tumert N-217
                              Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
                              CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Stein Tumert View Post
                                Hallo Jan Sofus,
                                Sitter her paa byen i Zurich i behagelige 26 grader med god mat og masse drikke. Er ikke sikker paa at jeg greier aa telle saa langt i kveld....


                                ...
                                Det høres behagelig ut Stein, kos deg Ikke tenk på høye tall i kveld, dette har revisoren full kontroll på
                                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X