Announcement

Collapse
No announcement yet.

NorgesCup - NC4 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Nytt dommertårn Rudi?
    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
    sigpic
    For n'te gang Sofus, trykk F5...

    Comment


    • #92
      Resultatene fra NC4 er online paa www.nmsbf.org.

      Vi legger ut oppdaterte sammenlagt resultater saa fort Hilde har de ferdig.


      ...
      Stein Tumert N-217
      Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
      CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

      Comment


      • #93
        Originally posted by Stein Tumert View Post
        Resultatene fra NC4 er online paa www.nmsbf.org.

        Vi legger ut oppdaterte sammenlagt resultater saa fort Hilde har de ferdig.


        ...
        De blir oversendt i løpet av dagen for publisering!
        "You don't need balls to get to the Worlds"
        sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

        Comment


        • #94
          Originally posted by Stein Tumert View Post

          Vi legger ut oppdaterte sammenlagt resultater saa fort Hilde har de ferdig.
          Kjør på!
          Så har vi litt å fordrive tiden med mens vi venter på finalen.
          I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
          sigpic
          For n'te gang Sofus, trykk F5...

          Comment


          • #95
            Originally posted by Black Pearl View Post
            De blir oversendt i løpet av dagen for publisering!



            dagen igår er over...
            Odd-Erik Kanth-Lundem
            www.oms-p.com

            Comment


            • #96
              De ble sendt over til publisering samt til alle formenn og stab i forbundet for gjennomsyn og kontroll, sent fredag kveld, Odd Erik.
              "You don't need balls to get to the Worlds"
              sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

              Comment


              • #97
                Originally posted by Black Pearl View Post
                De ble sendt over til publisering samt til alle formenn og stab i forbundet for gjennomsyn og kontroll, sent fredag kveld, Odd Erik.



                Har du mistet selvtilliten ?
                Odd-Erik Kanth-Lundem
                www.oms-p.com

                Comment


                • #98
                  Sammenlagt resultater for NorgesCupen etter 4 runder er online paa www.nmsbf.org.


                  ...
                  Stein Tumert N-217
                  Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
                  CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

                  Comment


                  • #99
                    Jeg har sett litt på sammenlagtresultatene etter NC-4 og mener at det også denne gang er en feil i FSR-H27 hvor ikke Harald har fått noen poeng. Harald deltok og fikk to godkjente starter og 50 poeng, og med dette en 4. plass i Sandnes, men på sammenlagtresultatlista står han oppført med 0-poeng. Dette må da være feil, eller ?
                    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                    Comment


                    • Originally posted by jokko View Post
                      Jeg har sett litt på sammenlagtresultatene etter NC-4 og mener at det også denne gang er en feil i FSR-H27 hvor ikke Harald har fått noen poeng. Harald deltok og fikk to godkjente starter og 50 poeng, og med dette en 4. plass i Sandnes, men på sammenlagtresultatlista står han oppført med 0-poeng. Dette må da være feil, eller ?
                      Det er korrekt som det er Sofus. Hvis du leser regelboka saa ser du at det maa en godkjent maalgang til for aa faa NC poeng.


                      ...
                      Stein Tumert N-217
                      Tamiya TRF 419, Much More, Sanwa M12, Protoform, PanaRacer
                      CMDi Eagle SGX, Delta Force, CMB, Futaba, Octura

                      Comment


                      • Originally posted by Stein Tumert View Post
                        Det er korrekt som det er Sofus. Hvis du leser regelboka saa ser du at det maa en godkjent maalgang til for aa faa NC poeng.


                        ...
                        Takker for det Stein, da lærte jeg det også Da er det bare for Harald å lære seg å komme til mål
                        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                        Comment


                        • Originally posted by jokko View Post
                          Takker for det Stein, da lærte jeg det også Da er det bare for Harald å lære seg å komme til mål
                          Blir mye trafikk i NC5 ser jeg! 9 båter i H27!
                          Jeg trenger en 50-poenger for å passere deg Jokko, så der er nok løpet kjørt og vel så det. Får heller satse i de andre klassene.
                          I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                          sigpic
                          For n'te gang Sofus, trykk F5...

                          Comment


                          • Originally posted by oddis67 View Post



                            Har du mistet selvtilliten ?
                            Absolutt ikke, Odd Erik. Men greit med en kontroll!
                            "You don't need balls to get to the Worlds"
                            sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

                            Comment


                            • Originally posted by harald1966 View Post
                              Blir mye trafikk i NC5 ser jeg! 9 båter i H27!
                              Jeg trenger en 50-poenger for å passere deg Jokko, så der er nok løpet kjørt og vel så det. Får heller satse i de andre klassene.
                              I noen klasser er jo ting avklart allerede, men du verden så spennende NC-5 kommer til å bli, for det er også mange klasser hvor det kommer til å bli kjempet til siste heat Dette tror jeg blir veldig moro og det er jo hyggelig at det er mange som stiller til start denne gangen i de fleste klasser
                              Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                              Comment


                              • Originally posted by Black Pearl View Post
                                Absolutt ikke, Odd Erik. Men greit med en kontroll!



                                He he. Ja det er jo det jeg har fortalt deg så mange mange ganger. Kontroll kommer med erfaring...
                                Odd-Erik Kanth-Lundem
                                www.oms-p.com

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X