Announcement

Collapse
No announcement yet.

NorgesCup - NC4 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by harald1966 View Post
    Da har startlister kommet. I offshore er det 28 heat. Til sammenligning var det 48 heat på NC-1.
    Da er det potensiale for å bli tidlig ferdig på søndag slik at de som skal kjøre langt kommer seg hjem og arrangørene rekker pakke ned utstyret før det blir for seint. Hvordan tenker dere å gjøre det på søndagen Rudi? Blir det fullt trykk for å bli tidlig ferdig, eller planlegger dere å ha pause midt på dagen?
    Har ikke tatt stilling til dette
    MVH

    Rudi Arnesen

    Comment


    • #62
      Du får ta en avstemming, men tipper de fleste vil bli ferdig tidlig Rudi.
      I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
      sigpic
      For n'te gang Sofus, trykk F5...

      Comment


      • #63
        Click image for larger version

Name:	614436_516483728364971_1842080167_o[1].jpg
Views:	1
Size:	26.0 KB
ID:	778195
        Fra i går kveld under bygging av bryggeanlegg
        MVH

        Rudi Arnesen

        Comment


        • #64
          Originally posted by Rudi Arnesen View Post
          [ATTACH=CONFIG]58029[/ATTACH]
          Fra i går kveld under bygging av bryggeanlegg
          Godt at det begynner å bli ferdigstilt, for jeg setter nesa bortover på dagen i morgen Jeg skal ta meg god tid over fjellet, denne gangen
          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

          Comment


          • #65
            Originally posted by jokko View Post
            Godt at det begynner å bli ferdigstilt, for jeg setter nesa bortover på dagen i morgen Jeg skal ta meg god tid over fjellet, denne gangen
            ÅJA se............................ikke vind og ikke regn
            MVH

            Rudi Arnesen

            Comment


            • #66
              Originally posted by jokko View Post
              Godt at det begynner å bli ferdigstilt, for jeg setter nesa bortover på dagen i morgen Jeg skal ta meg god tid over fjellet, denne gangen
              Ta på brillene denne gangen Jokko, så du ser 60-skiltene.
              Skal du ha med din stasjonære datamaskin denne gangen slik at du kan oppdatere forumet med siste nytt fra NC-4, eller har du inngått gjennkjøpsavtale med Johnny?

              Vi så ikke noe til deg på treningen ikveld. Ligger du i høydetrening i den øverste slusa nå, eller er båtene skrudd fra hverandre for vedlikehold?
              Last edited by Haralde66; 22 August 2012, 18:58.
              I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
              sigpic
              For n'te gang Sofus, trykk F5...

              Comment


              • #67
                Originally posted by harald1966 View Post
                Ta på brillene denne gangen Jokko, så du ser 60-skiltene.
                Skal du ha med din stasjonære datamaskin denne gangen slik at du kan oppdatere forumet med siste nytt fra NC-4, eller har du inngått gjennkjøpsavtale med Johnny?

                Vi så ikke noe til deg på treningen ikveld. Ligger du i høydetrening i den øverste slusa nå, eller er båtene skrudd fra hverandre for vedlikehold?
                Jeg har ny bil med cruisekontroll nå Harald, så nå gjelder det å stille denne riktig

                Jeg skal ha en pc-fri helg, så innleggene får du ta deg av der borte

                Jeg har ikke behov for all denne treningen lengre, jeg er topptrent fra før, ja muligens overtrent All redskapen skal være i orden, for her på huset er det regelmessig ettersyn, etter hver gang båtene har vært på vannet. Alt er pakket og klart for en tur over heia og ruten er nøye gjennomgått på kartet, med lupe Er litt spent på om veiene over fjellet fortsatt er der, for det har vist regnet litt i høyden


                Da ses vi i Ålgård Skal dere også bo i Kongeparken
                Last edited by jokko; 22 August 2012, 22:51.
                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by jokko View Post
                  Da ses vi i Ålgård Skal dere også bo i Kongeparken
                  Jeg tar med noen europaller og presenning og planlegger gratis overnatting i parken ved Breiavatnet.

                  Tør du kjøre fjellveien? Vi med tilhenger kjører E-18/ E-39 langs fjæra.
                  I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                  sigpic
                  For n'te gang Sofus, trykk F5...

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by harald1966 View Post

                    Tør du kjøre fjellveien? Vi med tilhenger kjører E-18/ E-39 langs fjæra.
                    Det er derfor jeg ikke gidder å ha henger Harald, gleder meg til turen over heia i morgen, har tatt med vadere, svømmeføtter og dykkemaske med snorkel
                    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by harald1966 View Post
                      Jeg tar med noen europaller og presenning og planlegger gratis overnatting i parken ved Breiavatnet.

                      Tør du kjøre fjellveien? Vi med tilhenger kjører E-18/ E-39 langs fjæra.
                      Ikke rart dere synes det er langt til Stavanger. Å kjøre E-39 betyr 3 timer ekstra kjøring kontra over fjellet.
                      Det er like enkelt å kjøre med tilhenger over fjellet
                      MVH

                      Rudi Arnesen

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Rudi Arnesen View Post
                        Ikke rart dere synes det er langt til Stavanger. Å kjøre E-39 betyr 3 timer ekstra kjøring kontra over fjellet.
                        Det er like enkelt å kjøre med tilhenger over fjellet
                        det her har du greie på rudi. rart du ikke driver med transport æ ))))))
                        cosmic og tunderbolt og en ppb cat med zenoah + noen båtær til da
                        kai bråthen. ø.m.b.k.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by katta View Post
                          det her har du greie på rudi. rart du ikke driver med transport æ ))))))
                          Nei det har jeg ikke påstått, men etter 4-5 turer østover på båtløp i mer enn 20 år har jeg da funnet ut hva som svarer seg
                          MVH

                          Rudi Arnesen

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Rudi Arnesen View Post
                            Nei det har jeg ikke påstått, men etter 4-5 turer østover på båtløp i mer enn 20 år har jeg da funnet ut hva som svarer seg
                            Legg ut ruten du bruker over fjellet da. Skulle vært morsomt å sett den. Husk at den beregner lovlig fartsgrense og det er vel utgangspunktet?
                            Odd-Erik Kanth-Lundem
                            www.oms-p.com

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by oddis67 View Post
                              Legg ut ruten du bruker over fjellet da. Skulle vært morsomt å sett den. Husk at den beregner lovlig fartsgrense og det er vel utgangspunktet?
                              For meg må dere kjøre hvor dere vil.
                              Over fjellet er det i tillegg tilnærmet ikke noe trafikk, spør de som har kjørt den veien
                              MVH

                              Rudi Arnesen

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by Rudi Arnesen View Post
                                For meg må dere kjøre hvor dere vil.
                                Over fjellet er det i tillegg tilnærmet ikke noe trafikk, spør de som har kjørt den veien
                                Legg ut ruten, tror det er flere som blir glade hvis de kan spare et par timer...
                                Odd-Erik Kanth-Lundem
                                www.oms-p.com

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X