Announcement
Collapse
No announcement yet.
Haugen's lille prosjekttråd
Collapse
X
-
Jess... ble fornøyd
Da blir det ikke drifte stuke på chaseren lenger blir mer street/w.i.p. skal vell lakke den uka her så da blir det kanskje noen bilder av den i slutten av uka
Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS
Comment
-
Jeg har selv bare Nosram (LRP) men har prøvd noen driftebiler med Novak. Syns Nosram 7,5 turn'en min er mye kvikkere og har mer respons selv om jeg sammenligner med Novak 4,5 som andre har. Kan jo være at jeg har mer optimale innstillinger på regulatoren min enn det de andre har hatt på Novak'ene sine.
Jeg er tilogmed mer imponert over Nosram 7,5 med 6 volt enn Novak med 7,2 volt.
Comment
-
Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS
Comment
-
Chasern blir lakka imorgen
Men jeg har jo en Subaru som ligger og venter også, så jeg tenkte jeg måtte få litt ideer til den... og når jeg søkte litt rundt komme jeg over dette drifte paradiset og fant ut at når jeg flyter ut, trenger jeg et hus med STOR garasje
ENJOY
Comment
-
Se der ja, det er alltid stas med graphite
Blir spennende å følge med på fremover, rop ut om du mangler noen smådeler, jeg fant ut jeg hadde litt vel mye rart da jeg endelig fikk rydda i går
Hvilken Scooby, merke/modell? Spør du meg er denne lett den feteste 07'en så langt.
Comment
-
HEHE. ja jeg så at du hadde nok deler i tråden dinOriginally posted by ccondrup View PostSe der ja, det er alltid stas med graphite
Blir spennende å følge med på fremover, rop ut om du mangler noen smådeler, jeg fant ut jeg hadde litt vel mye rart da jeg endelig fikk rydda i går
Hvilken Scooby, merke/modell? Spør du meg er denne lett den feteste 07'en så langt.
Ja den subaruen der er drit pen, jeg lurer på om jeg skal lage drifte stuke på prezaen! Men fint og vite at en har deler
Comment
-
Idag blei Chaseren ENDELIG lakka. Tok lengre tid en planlagt det. Bilder kommer i øp av kvelden tror jeg
Skal foresten drifte på sørli idag, så bare og komme... Jo fler jo bedre
Comment
-
Da var Chaseren 95% ferdig. Dro på Sørli for og drifte men det blei det ikke mye av.
Kan noen som har Xcelorin BL si hva jeg må gjøre for og få bilen til og gå? leste manualen men skjønte ikke alt jeg, så hvis noen kunne fortelle meg hva jeg må gjøre blir jeg drit GLAD
Men er er bilder av chaseren, komenter gjerne. alti hyggelig med tilbakemelinger
Comment
-
kas størrelse du har på den da?Sunnfjord RC Klubb
Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment