Announcement

Collapse
No announcement yet.

Haugen's lille prosjekttråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by H-augen View Post
    her er karosseriet med litt negativ camber... tror det skal gå fint

Lå pent i buen værtfall
    Kai Arne hallingdrifter Øen:P 88 modell regn ut alderen selv:P
    Bo sted: Hovet/Bærum
    Prosjektet er en tamiya tt-01D som jeg driver litt med.

Comment

Jess... ble fornøyd
      Da blir det ikke drifte stuke på chaseren lenger blir mer street/w.i.p. skal vell lakke den uka her så da blir det kanskje noen bilder av den i slutten av uka
      Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS

Comment

Noen som har litt erfaring med både LRP og Novak? Hva synes dere er best av LRP og Novak, hvilke av disse børr man gå for hvis man skal ha seg BL system?
        Team Losi XXX-S : Spektrum DX3 : Team Losi Xcelroin 6400kv: Team EVOLUTION BROTHERS

Comment

Jeg har selv bare Nosram (LRP) men har prøvd noen driftebiler med Novak. Syns Nosram 7,5 turn'en min er mye kvikkere og har mer respons selv om jeg sammenligner med Novak 4,5 som andre har. Kan jo være at jeg har mer optimale innstillinger på regulatoren min enn det de andre har hatt på Novak'ene sine.

Jeg er tilogmed mer imponert over Nosram 7,5 med 6 volt enn Novak med 7,2 volt.
          RC Drift Club Norway | LMBK

Comment

OKI... takk for svar Hurrle.
            Jeg har kjøpt meg et G+ Chassie som skal hentes på tirsdag, gleder meg veldig til og se og prøve det ut. Bilder kommer så fort den er i hus

Comment

Ja da var G+ i hus. Tenkte like godt at når jeg først brukte litt penger kunne det være greit med et BL sett også. Så jeg kjøpte det i samme slengen. Pakka på BL sette var jo neste like morsom og åpne som et appel produkt

Kommetarer tas i mot med glede
              Attached Files

Comment

Stiligt!
                Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
                Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

Comment

Chasern blir lakka imorgen
                  Men jeg har jo en Subaru som ligger og venter også, så jeg tenkte jeg måtte få litt ideer til den... og når jeg søkte litt rundt komme jeg over dette drifte paradiset og fant ut at når jeg flyter ut, trenger jeg et hus med STOR garasje

ENJOY

Comment

Den banen var jo dritlekker! Kunne vært bittelitt større, men design og utseendet var heftig.
                    RC Drift Club Norway | LMBK

Comment

Se der ja, det er alltid stas med graphite
                      Blir spennende å følge med på fremover, rop ut om du mangler noen smådeler, jeg fant ut jeg hadde litt vel mye rart da jeg endelig fikk rydda i går
                      Hvilken Scooby, merke/modell? Spør du meg er denne lett den feteste 07'en så langt.
                      Min prosjekttråd

Comment

Originally posted by ccondrup View Post
                        Se der ja, det er alltid stas med graphite
                        Blir spennende å følge med på fremover, rop ut om du mangler noen smådeler, jeg fant ut jeg hadde litt vel mye rart da jeg endelig fikk rydda i går
                        Hvilken Scooby, merke/modell? Spør du meg er denne lett den feteste 07'en så langt.
                        HEHE. ja jeg så at du hadde nok deler i tråden din Ja den subaruen der er drit pen, jeg lurer på om jeg skal lage drifte stuke på prezaen! Men fint og vite at en har deler

Comment

Idag blei Chaseren ENDELIG lakka. Tok lengre tid en planlagt det. Bilder kommer i øp av kvelden tror jeg
                          Skal foresten drifte på sørli idag, så bare og komme... Jo fler jo bedre

Comment

Da var Chaseren 95% ferdig. Dro på Sørli for og drifte men det blei det ikke mye av.
                            Kan noen som har Xcelorin BL si hva jeg må gjøre for og få bilen til og gå? leste manualen men skjønte ikke alt jeg, så hvis noen kunne fortelle meg hva jeg må gjøre blir jeg drit GLAD

Men er er bilder av chaseren, komenter gjerne. alti hyggelig med tilbakemelinger
                            Attached Files

Comment

kas størrelse du har på den da?
                              Sunnfjord RC Klubb
                              Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

Comment

Originally posted by slr88 View Post
                                kas størrelse du har på den da?
                                6400 kw er det bl sette på

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X